Vojtěch Untermüller
Uznávaný český copywriter, držitel řady prestižních reklamních cen se 17 lety praxe v první linii české reklamy a marketingu. Je autorem knihy Manuál copywritingu a v současnosti i lektorem copywritingu.
Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.
Další autoři
Mgr. Marika Kropíková
Marika Kropíková se specializuje na problematiku společného vzdělávání. Má bohaté pedagogické a speciálněpedagogické zkušenosti. Působí také jako soudní znalkyně pro obor školství a kultury se zaměřením na speciální pedagogiku, společné vzdělávání, etopedii, psychopedii a logopedii. Je autorkou celé řady článků v odborných časopisech.Je lektorkou seminářů zaměřených na inkluzivní vzdělávání, rizikové chování dětí a mládeže, práci se třídou, pedagogickou diagnostiku, legislativu... Absolvovala doplňkové vzdělání Hrozby rasismu a extremismu, výchova k aktivnímu občanství a předcházení extremismu zaměřeného pro výuku žáků, studentů a pedagogických pracovníků. Působila jako logoped v Jedličkově ústavu.
Mgr. Kateřina Janatová
Kateřina Janatová je projektovou manažerkou v Evropské rozvojové agentuře. Podílí se na přípravě a realizaci projektů v rámci českých operačních programů a administraci projektů zjednodušeného vykazování pro školy v České republice.Je absolventkou Univerzity Karlovy – obor Veřejná a sociální politika. Věnuje se nejen dotačnímu poradenství v oblasti neinvestičních fondů, ale i samotnému řízení projektů financovaných z českých i mezinárodních dotačních programů. Specializuje se zejména na Operační program Praha – pól růstu ČR a Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání. V poslední době se soustředí i na administraci projektů zjednodušeného vykazování pro školy v České republice. Na poli mezinárodním v součinnosti s partnerskými organizacemi z celé Evropy realizuje projekty v rámci dotačních programů Interreg Danube, Erasmus+ a Visegrad Fund.
Ing. Václav Krajňák
Václav Krajňák je digitální marketér, podnikatel a bývalý programátor. Pomáhá podnikatelům a malým firmám napříč obory zavést strategie a systémy na maximalizaci úspěchu v jejich online aktivitách.V roce 2000 objevil internet jako programátor, od té doby založil několik firem (tvorba webových stránek a internetových projektů, e-shop s DVD). V roce 2010 se zaměřil na marketing, založil službu na automatizaci marketingu a prodeje. Soustředí se na získávání nových zákazníků a poptávek pro sebe i své klienty. Své zkušenosti od roku 2014 sdílí v podcastu Strategické zisky a na blogu Clipsan.