Logo AIVD
Konference

HR Business Partner v roce 2025

Umělá inteligence – screening zaměstnanců – propouštění – rovné mzdy – home office

Termín: 3. 4. 2025
Místo konání: Praha – Hotel Olympik / online

Máte na starosti řízení a plánování strategického rozvoje v oblasti HR? Mezi hlavní témata pro rok 2025 patří jednoznačně umělá inteligence, revoluce ve výpovědích a rovné mzdy. Víte, jak ve vaší firmě zavést nová pravidla výpovědí? Nastavili jste účinnou strategii pro využití umělé inteligence vašimi zaměstnanci? I jen jediné špatné použití AI může totiž vaši firmu připravit o cenné informace či know-how. Nově navíc musíte prověřovat všechny vaše zaměstnance i uchazeče. Získejte cenné informace, které využijete při přípravě HR strategií pro rok 2025, od špiček v oboru.

5 890 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Komu je HR konference určena

Konference je určena HR business partnerům, vedoucím HR oddělení, personalistům, HR manažerům, náborářům, specialistům interní komunikace, vedoucím týmu, v neposlední řadě celému vedení organizace.

Další informace

V ceně vstupenky na konferenci jsou podkladové materiály, videozáznam všech přednášek, certifikát o absolvování akce, možnost konzultace s lektory i teplý oběd a občerstvení v průběhu akce. Pokud se navíc nemůžete zúčastnit, zprostředkujeme vám na vyžádání živý přenos konference.

Navštivte oficiální stránky konference: hrbyznyspartner.cz

PROGRAM KONFERENCE (9:00–15:00 hod.)

Umělá inteligence v rukou vašich zaměstnanců: užitečný nástroj, nebo časovaná bomba?

  • Strategie pro použití AI vašimi zaměstnanci – jak správně nastavit pravidla využití AI u vás ve firmě?
  • Časté chyby – užívání neprověřených nástrojů, nedostatečné zabezpečení a neoprávněný přístup k datům
  • Hrozby využití AI ve firmě – únik firemních dat a know-how

Prověřování, pre-screening a screening zaměstnanců = nové povinnosti HR

  • Role HR v implementaci nového zákona o kyberbezpečnosti
  • Povinný monitoring a screening zaměstnanců

Výpovědi 2025: Nálož změn + hromadné propouštění

  • Novela zákoníku práce přináší revoluci v propouštění
  • Kratší výpovědní doba – nově platí už ode dne výpovědi
  • Delší zkušební doba
  • Odstupné
  • Hromadné propouštění ve firmách – na co si musíte dát pozor?
  • Kam a co musíte povinně hlásit, než přejdete k hromadnému propouštění?
  • Jak to ve firmě komunikovat?
  • Nejčastější pasti při skončení pracovního poměru

Směrnice EU diktuje rovné odměňování

  • Směrnice EU o transparentním odměňování
  • Povinné zveřejňování mezd
  • Pravidelné reportování mzdových rozdílů
  • Stejné mzdy pro muže i ženy – jak vyrovnat pay gap ve Vaší firmě

Konec home office ve vaší firmě: Jak dostat zaměstnance zpátky do kanceláří?

  • Omezení či zrušení home office: Jak to komunikovat zaměstnancům?
  • Nízká produktivita a odcizení zaměstnanců jako důvody pro ukončení home office
  • Návrat do kanceláří vs. hybridní režimy: Jak zaměstnancům usnadnit přechod?

BONUSOVÁ PŘEDNÁŠKA: Praktický návod na profilování kandidátů při náboru

 

*změna programu vyhrazena

Mgr. Marie Janšová

Marie Janšová je specialistkou v oblasti pracovního práva a expertkou na právo lidských zdrojů. Zaměřuje se také na právní vztahy statutárních orgánů korporací, ochranu osobních údajů a spornou agendu. V roce 2022 získala dokonce v oblasti pracovního práva ocenění PRÁVNÍK ROKU 2020/21. Mimo jiné působí jako člen v Kolegiu expertů Asociace pro rozvoj kolektivního vyjednávání a pracovních vztahů či představenstvu European Employment Law Association. Marie Janšová je předsedkyní představenstva Czech Employment Lawyers Association. Kromě toho se také pravidelně věnuje přednáškové a publikační činnosti.

JUDr. Jaroslav Škubal

Jaroslav Škubal je advokátem České advokátní komory. Spolupracuje s advokátní kanceláří PRK Partners. V rámci své advokátní praxe se věnuje mimo jiné přípravě smluvní dokumentace pro zaměstnance, nakládání s osobními údaji zaměstnanců a dalšími. Jaroslav Škubal je doporučován a uznáván jako odborník v oblasti pracovního práva a zaměstnanosti publikací Chambers European Guide.

Mgr. Karel Navrátil

Karel Navrátil se jako advokát věnuje převážně softwarovému právu, ale zkušenosti má i v oblasti práva duševního vlastnictví, ochrany osobnosti a s řešením nejrůznějších soudních sporů. Na online svět se nedívá jen očima právníka, ale také jako Front-end designer.

Mgr. Marek Velas

Mgr. Marek Velas je koučem v oblasti řízení lidských zdrojů a obchodu. Vystudoval andragogiku na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy. Má mnohaletou manažerskou praxi v personalistice a v oblasti kariérového poradenství, a to jak ve veřejném, tak i v soukromém sektoru. Věnuje se publikační činnosti v oboru personalistiky a přednáší na VŠ. V současnosti se věnuje projektu edufactory.cz a HRvzory.cz.

Dominik Vítek

Dominik Vítek působí jako advokát v advokátní kanceláři PEIERSTONE a ve své právní praxi se zaměřuje na poradenství klientům z technologického sektoru, zejména v oblasti práva ICT, IP, ochrany dat a kybernetické bezpečnosti. Je členem Spolku pro ochranu osobních údajů.

Mgr. Martina Hejduková

Martina Hejduková prošla obchodními a manažerskými pozicemi v nadnárodních i českých společnostech, dlouhodobě vedla obchodní týmy s celorepublikovou působností: Kiss 98 FM, Ringier, HBO a UPS, byla generální ředitelkou společnosti Albatros. Jako zkušená lektorka se specializuje na trénink prodejních dovedností, management prodejních týmů, komunikaci a typologii klienta i prodejce. Díky zkušenostem v oblasti reklamy přednáší i marketingové dovednosti.

Praha – Hotel Olympik / online

Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Olympik, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Artemis a Tristar). Hotel se nachází nedaleko stanice metra Invalidovna linky B.

Další možností je sledovat akci online na vašem zařízení.

Adresa:

Sokolovská 138

180 00 Praha 8

Doprava:

Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.

Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.

Autem – parkovat lze na parkovišti přímo před hotelem.

Mapa

Také doporučujeme