Logo AIVD
Konference

Setkání: Jak zvládnout kontroly firem v roce 2020

Kontroly inspekce práce / FÚ / ÚOOÚ / ČSSZ

Termín: 11. 12. 2019
Místo konání: Hotel Baroko

Pokud si nejste jisti, které dokumenty musíte mít v pořádku nebo nevíte, zda správně zacházíte s osobními údaji, tak zbystřete! Společnosti jsou totiž čím dál víc pod drobnohledem kontrolních orgánů. Ať už se jedná o kontrolu z FÚ nebo ÚOOÚ – je dobré vědět, na co si jaká kontrola nejvíce potrpí a jak konkrétně probíhá. Zúčastněte se praktického setkání, kde se vše potřebné dozvíte pohodlně na jednom místě a zjistíte, co po vás budou při kontrolách chtít a jak se na ně připravit.

5 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Záměr setkání

Setkání určené pro zástupce firem všech typů a velikostí nabídne srozumitelný a strukturovaný přehled všech zásadních povinností, které jsou v obchodních společnostech předmětem zájmu kontrolních orgánů. Využijte jedinečnou příležitost připravit se na změny a eliminovat tím problémy či sankce od kontrolorů.

Díky setkání se dozvíte, jak se na nečekanou kontrolu připravit tak, že vás již žádná namátková kontrola ve vaší firmě nepřekvapí. Zjistíte, jak se můžete bránit, pokud se závěry kontroly nesouhlasíte nebo co si jako vedoucí manažeři musíte obzvláště pohlídat. Přední specialisté a odborníci s bohatými zkušenostmi vám poradí, jak si počínat, když vás navštíví kontrola z ÚOOÚ, zástupci z finančního úřadu, okresní správy sociálního zabezpečení nebo kontroloři z inspekce práce

Odborné setkání začíná v 9:00, předpokládané ukončení je do 15:00. Dostatečný prostor bude pro všechny dotazy účastníků.

Ohlasy spokojených účastníků

Našich odborných konferencí se za posledních 5 let zúčastnilo již více než 6500 spokojených delegátů z celé České republiky. Napsali nám například: 

„Ač to nebývá často zvykem, (konference) naplnila očekávání.“ Petr Janský, Česká obchodní inspekce

„Včerejší akci hodnotím jako podařenou a jako jeden z velkých kladů hodnotím erudici přednášejících.“ Jan Kolbaba, technický náměstek Nemocnice Rudolfa a Stefanie Benešov

„Děkuji za bezvadně připravenou a po celou dobu parádně organizovanou konferenci. Vysoce oceňuji všechny, kdo se na její přípravě a průběhu podíleli.“ Ing. Rudolf Reil, vedoucí obchodně-právního odboru, Letov Letecká výroba, s. r. o.

„Konferenci považuji pro sebe za velmi přínosnou.“ Ondřej Behún, ředitel MARON CZ, s. r. o.

„Potvrzuji, že se mi konference líbila.“ Miroslav Kos, generální ředitel Sweco Hydroprojekt, a. s.

„Vážím si Vašeho profesionálního přístupu. Doporučím Vás.“ Michal Riško, místopředseda představenstva, Údržba silnic Karlovarského kraje, a. s.

„Konference se mi líbila, určitě je mi přínosem do praxe.“ Kateřina Rydlová, jednatelka GARC Kladno, s. r. o.

„Konference měla výbornou úroveň a pro nás a naší firmu bude velkým přínosem.“ Romana Bartschová, jednatelka Naturprodukt CZ, s. r. o.

Komu je setkání určeno

Setkání je určeno zejména zástupcům všech typů obchodních společností, členům statutárních orgánů a představitelům výkonného managementu. Užitečné informace jistě poskytne i všem personalistům a firemním právníkům.

Partneři setkání

Mediálním partnerem je odborný dvouměsíčník pro jednatele, členy představenstev, dozorčích rad a top management Statutární zástupce firmy.    

Další informace

Každý účastník setkání obdrží CERTIFIKÁT. V ceně konference jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu konference a teplý oběd.

Program setkání

Vystoupení se zaměří na konkrétní kontroly ve firmě a jejich bezproblémové zvládnutí:

  • Co vše obnáší, když se vaše firma stane objektem kontroly z ÚOOÚ.
  • Co vše obnáší, když k vám přijde na kontrolu inspekce práce.
  • Co vše obnáší, když vás navštíví (nejen) neohlášená daňová kontrola z FÚ.
  • Co vše obnáší, když se do vaší společnosti vypraví kontrola z ČSSZ.

 Na setkání vystoupí:

  • Ing. Jiří Žežulka z poradenské skupiny APOGEO, specialista v poradenství v oblastech daňové kontroly, prevence daňových rizik, tax compliance a procesních postupů správce daně, zabýval se strategií a koncepcí finanční správy ČR a spolupracoval na tvorbě daňové legislativy.
  • Mgr. Daniel Vejsada z AK PRK Partners, vítěz kategorie Právo obchodních společností v soutěži Právnická firma roku 2016, v rámci pracovněprávní problematiky se zaměřuje mj. na kontroly inspektorátů práce ve firmách – přípravu, průběh a řešení problémů.
  • Mgr. Klára Valentová z advokátní kancelář Vilímková, Dudák & Partners se specializuje na pracovní a korporátní právo a ochranu osobních údajů. Otázce souběhu funkcí se věnuje již několik let jak při své advokátní praxi, tak v rámci četné publikační a přednáškové činnosti.

 

Ing. Jiří Žežulka

Jiří Žežulka z poradenské skupiny APOGEO se v minulosti zabýval strategií a koncepcí finanční správy ČR, tvorbou metodických a taktických postupů boje s daňovými úniky, koordinoval spolupráci správce daně s orgány činnými v trestním řízení a Finančně-analytickým útvarem MF ČR. Byl také odpovědný za vyšetřování případů nejrozsáhlejších daňových úniků, dále spolupracoval i na tvorbě daňové legislativy. Od roku 2002 působil v daňové správě. Od roku 2011 vedl Odbor řízení rizik na GFŘ ČR. Od roku 2014 vykonával funkci zástupce generálního ředitele GFŘ. Specializoval se na problematiku boje s daňovými úniky. Dále se může pochlubit bohatou publikační a přednáškovou činností v oblasti daňové a finanční kriminality. Na začátku roku 2016 nastoupil na pozici Tax Policy & Controversy Manager v poradenské skupině APOGEO. V rámci své nové pozice bude mít na starost oblast daňové politiky a řešení daňových sporů. Jeho specializací je poradenství v oblastech daňové kontroly, prevence daňových rizik, tax compliance a procesních postupů správce daně.

Mgr. Klára Valentová

Klára Valentová se specializuje na pracovní a korporátní právo a ochranu osobních údajů. Je jedním ze zakládajících členů české asociace advokátů specializujících se na pracovní právo – Czech Employment Lawyers Association (CzELA) a vedoucím autorského týmu komentáře k zákoníku práce. Mgr. Klára Valentová je absolventem Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze (2001). Od roku 2005 je advokátkou zapsanou v seznamu České advokátní komory. Již během studia a po jeho ukončení pracovala pro poradenskou společnost PricewaterhouseCoopers a v roce 2001 začala působit v advokátní kanceláři Ambruz & Dark, která se později sloučila s advokátní kanceláří Deloitte Legal. Od roku 2012 spolupracuje s advokátní kanceláří Vilímková, Dudák & Partners. Klára Valentová se specializuje zejména na pracovní právo a ochranu osobních údajů. Oboru pracovního práva se každodenně věnuje přes 20 let a poskytuje služby ve všech oblastech této právní disciplíny. Vedle klientské práce také pravidelně publikuje a přednáší na odborných seminářích a konferencích. 

Mgr. Daniel Vejsada

Daniel Vejsada vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze. Je odborníkem na pracovní právo a v současné době působí v advokátní kanceláři PRK Partners.

Hotel Baroko

Akce se koná v příjemných prostorách Hotelu Baroko, který je umístěn na Praze 10.


Doprava:

Kousek od hotelu je zastávka autobusu Malešické náměstí.

  • Bus 177 (přestup z metra B na Vysočanské, z metra C na Proseku nebo z metra A na Skalce)
  • Bus 195 (ze Zahradního Města)
  • Bus 155 (přestup z metra A Želivského) 

Parkování:

Parkovat lze zdarma v přilehlých ulicích, nejsou zde placené modré zóny.

 


Také doporučujeme