Logo AIVD
Konference

Online konference: Legislativní RESTART spisové služby

Kompletní digitalizace spisové služby a novelizace všech významných předpisů

Termín: 11. 11. 2021
Místo konání: Online – živý přenos

Online konference: Legislativní RESTART spisové služby

Víte, jaké revoluční novinky nastávají v digitalizaci spisové služby? Jak přejít na eSSL a jak ho atestovat? Co nového přináší změna v práci se jmennými rejstříky? Na původce se žene velký nápor revolučních novinek! Jak si s nimi poradit a aplikovat je do praxe? Kdy je musíte začít používat? Jaké všechny právní předpisy se novelizují?
Na konferenci vám poradíme, jak krok po kroku nejlépe nastavit zcela nový systém výkonu spisové služby a splnit všechny nové povinnosti.

5 290 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl konference

Cílem konference je předat vám informace ke všem novinkám a změnám ve výkonu spisové služby. Jednotliví odborníci vám srozumitelně a na příkladech z praxe poradí, jak co nejefektivněji přejít na elektronickou spisovou službu, co vše si pohlídat a zajistit a jak postupovat při výběru povinného atestovaného softwaru.

Provedou vás také změnami a novými povinnostmi při práci se jmennými rejstříky, které jsou účinné od 24. 7. 2021 a které teprve účinnosti nabydou 1. 2. 2022. V neposlední řadě se dozvíte o desítkách dalších změn vlivem legislativního balíčku DEPO: od novinek v e-spisech přes povinný transakční protokol u archiválií až po 2 novelizované vyhlášky pro rok 2022

Přijďte si pro nejvýznamnější informace, které se ve spisové služby za poslední desetiletí udály!

Pro podrobný program klikněte zde.

Komu je akce určena                                     

Konference je určena všem veřejnoprávním původcům, kteří zajišťují výkon i vedení spisové služby. Jedná se zejména o spisové pracovníky, metodiky spisové služby, tajemníky, ředitele, referenty, asistentky, sekretářky, účetní, IT techniky a všechny vedoucí pracovníky. 

Další informace

Jako účastník konference obdržíte CERTIFIKÁT o jejím absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně je také záznam celé konference.

 

Konference začíná v 9 hodin, předpokládané ukončení programu je cca ve 14:00. Po každém vystoupení bude následovat diskuse, v rámci níž budou lektoři zodpovídat položené dotazy účastníků. 

Témata konference:

Změny ve jmenných rejstřících od 24. 7. 2021 a 1. 2. 2022
Nové povinnosti a termíny
Úlevy oproti předchozí úpravě

Zrušení listinné spisové služby
Návod, jak přejít na eSSL
Co vše si pohlídat a zajistit

Povinná atestace eSSL + přehled novelizovaných přepisů
Nová vyhláška mění dosavadní pravidla
Jaký systém si vybrat k atestaci
Za co jste nově odpovědní + možné sankce
Do kdy musíte přejít na atestovaný eSSL

Změny v doručování dokumentů v rámci správního řízení, konverze
Jak na konverzi dokumentů

(změna programu vyhrazena)

Mgr. Vít Cvrček

Vít Cvrček je zkušený metodik informačních systémů s dvacetiletou praxí ve veřejné správě, kde mimo jiné z pozice zástupce ředitele odboru ICT řídil vývoj informačních systémů na dvou ministerstvech (MZe a MPSV). Od roku 2008 je členem pracovních skupin ICT Unie se zaměřením na legislativu eGovernmentu, agendové informační systémy a elektronickou správu dokumentů. Je členem rady občanského sdružení CNZ, o.s., které se dlouhodobě věnuje oblasti elektronických dokumentů a související problematice.

Jan Frk

Jan Frk je jedním z vedoucích pracovníků firmy Software602.Problematice eGovernmentu se profesně věnuje již více než patnáct let. Pro svou erudici a bohaté praktické zkušenosti je často žádán jako externí poradce pro eGovernment a spisovou službu u řady ústředních orgánů státní správy. S nimi mimo jiné spolupracuje na přípravě příslušných legislativních norem a metodických pokynů.

Ing. Robert Piffl

Robert Piffl vystudoval ČVUT FEL - katedru kybernetiky. Od roku 1992 se zabývá problematikou elektronických forem dokumentů v rámci jejich životních cyklů a s tím související technologickými a legislativními aspekty. V současné době na Ministerstvu vnitra působí v týmu připravujícím nové právní předpisy v oblasti archivnictví a spisové služby.

Mgr. Jan Schwaller

Jan Schwaller vystudoval Filosofickou fakultu Univerzity Karlovy obor historie – archivnictví a pomocné vědy historické. Působil nejprve jako dokumentátor ve Východočeském muzeu Pardubice, posléze pracoval jako odborný asistent v Archivu Národního muzea a v současnosti je vedoucím oddělení fondů městských podniků, institucí a fyzických osob Archivu hlavního města Prahy. Věnuje se předarchivní péči a spisové službě organizací zřizovaných hl. městem nebo městskými částmi. Na téma archivnictví a spisové služby publikuje a přednáší.

Online – živý přenos

Místo konání:

Živé vysílání je interaktivní online seminář, jehož přenos budete sledovat na svém PC, notebooku nebo tabletu - pohodlně ve vaší kanceláři nebo doma bez nutnosti jakéhokoli dojíždění. A nejen to. Budete moci klást lektorovi i své otázky. Je to technicky velmi jednoduché – informace, jak se připojit, obdržíte včas od našeho zákaznického servisu e-mailem.