Logo AIVD
Konference

Konference: Novela zákoníku práce 2017: Jak zavést změny do praxe

Revoluce v pracovním právu je již za dveřmi!

Termín: 20. 6. 2017
Místo konání: Hotel Artemis****

Jste připraveni na novelu zákoníku práce 2017?Novela zcela zásadním způsobem mění práva a povinnosti zaměstnavatelů. Nová pravidla, která schválila vláda, se týkají nejen např. home office, pracovní doby a dovolených, ale i převedení na jinou práci a bezpodmínečně je musí znát každý zaměstnavatel. Proto Vám přinášíme unikátní konferenci, na níž získáte praktické rady, jak novelu zavést do praxe Vaší firmy či organizace. Zúčastněte se naší konference – kdo se nepřipraví na změny včas, riskuje vysoké sankce!

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl konference

Konference Novela zákoníku práce 2017: Jak zavést změny do praxe přináší zaměstnavatelům praktické rady a tipy, jak zavést novelu zákoníku práce do praxe (jak nově upravit smlouvy a vnitřní předpisy, co musí zaměstnavatelé v praxi změnit ještě před startem novely atd.). Cílem konference je srozumitelně a komplexně vás seznámit s novými povinnostmi firem a organizací.

Nepropásněte nejzásadnější změny v zákoníku práce – na přípravu zbývá posledních pár dnů!

Pro detailní program konference klikněte zde.

Komu je konference určena                                     

Konference Novela zákoníku práce 2017: Jak zavést změny do praxe  je určena vedení organizace, personalistům, specialistům v oblasti práce a mezd, HR manažerům a firemním právníkům jak ze soukromého, tak veřejného sektoru. Konference bude přínosná pro každého zaměstnavatele s alespoň 1 zaměstnancem.

Další informace

Každý účastník konference obdrží CERTIFIKÁT. V ceně konference jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu konference a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k dispozici zde.

 

Konference začíná v 9 hodin, předpokládané ukončení programu je cca do 15:30. Po každém vystoupení bude následovat odborná diskuse, v rámci níž budou účastníci moci klást dotazy.

Na konferenci se dozvíte:

 

·         Jak v praxi evidovat pracovní dobu v souladu s novelou zákoníku práce?

·         Jak zavést do praxe nový institut vrcholového řídícího zaměstnance?

·         Jak se vyhnout chybám při novém vypočítávání, čerpání i převádění dovolené?

·         Jak se v praxi vypořádat s novými pravidly pro doručování písemností?

·         Jak se vyvarovat stále vyšších pokut od inspekce práce?

·         Co všechno se mění při výkonu práce na DPP a DPČ?

·         Jak se zpřísňuje převedení zaměstnance na jinou práci?

·         Jaké povinnosti čekají nově zaměstnavatele při návratu pracovníka z rodičovské dovolené?

·         Budou muset zaměstnavatelé kontrolovat dodržování BOZP při home office?

·         Jaké novinky čekají zaměstnavatele na úseku odměňování i srážek ze mzdy?

·         Na které zaměstnavatele se vztahuje povinnost vypracovat sociální plán?

·         Kdy lze automaticky převést pracovníka k jinému zaměstnavateli?

·         V jakých případech zůstává povinnost vydat zápočtový list?

·         Kdy lze provádět osobní prohlídku zaměstnance a kontrolovat vnášené i vynášené věci?

 

(změna programu vyhrazena)

 

Časový harmonogram:

8:00–9:00 registrace účastníků a ranní káva
dopolední blok s diskusemi
oběd formou bohatého bufetu (polévka, výběr ze 4 hlavních jídel, salátový bar, minidezerty)
polední blok s diskusemi
coffee break (káva, sladké/slané chuťovky)
odpolední blok s diskusemi
16:00 Závěrečné slovo

JUDr. Jaroslav Škubal

Jaroslav Škubal je advokátem České advokátní komory. Spolupracuje s advokátní kanceláří PRK Partners. V rámci své advokátní praxe se věnuje mimo jiné přípravě smluvní dokumentace pro zaměstnance, nakládání s osobními údaji zaměstnanců a dalšími. Jaroslav Škubal je doporučován a uznáván jako odborník v oblasti pracovního práva a zaměstnanosti publikací Chambers European Guide.

Mgr. Daniel Vejsada

Daniel Vejsada vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze. Je odborníkem na pracovní právo a v současné době působí v advokátní kanceláři PRK Partners.

Mgr. Marie Šebelová

Marie Šebelová je advokátkou zaměřující se na právo reklamní, autorského a právo osobních údajů. Poslední tři roky se také v praxi intenzivně věnuje cizineckému právu. Publikovala například v časopisech Marketing & Media, Strategie či Trend marketing a je autorkou publikace Autorské právo.

Hotel Artemis****

Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Artemis, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Olympik a Tristar). Hotel se nachází nedaleko stanice metra Invalidovna linky B.

Adresa:

U Sluncové 71/14,

180 00 Praha 8

Doprava:

Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.

Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.

Autem – parkovat lze na placeném parkovišti přímo před hotelem.

Přečtěte si více informací o hotelu.

Místo konání je bezbariérově přístupné.

Mapa