Logo AIVD
Konference

Konference: Revoluční Incoterms v roce 2020 a další novinky v zahraničním obchodě

Nové dodací podmínky – Celní legislativa – DPH: Quick fixes

Termín: 16. 10. 2019
Místo konání: Praha, Hotel Olympik

Zahraniční obchod čeká v roce 2020 revoluční změna v podobě nových pravidel INCOTERMS 2020. Víte, jaký vliv budou mít na platební, přepravní a pojistné podmínky a co vše budete muset při jejich použití nově upravit a zohlednit? Navštivte speciální konferenci, kde se na jednom místě a z úst těch nejpovolanějších dozvíte vše podstatné pro váš obchod! Navíc vás připravíme na změny celní legislativy a nové povinnosti u přepravních dokumentů ve vztahu k DPH.

5 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl konference

Cílem konference Revoluční Incoterms v roce 2020 a další novinky v zahraničním obchodě je připravit vás na největší změnu zahraničního obchodu za poslední desetiletí. Na konferenci se dozvíte vše podstatné k nové verzi Incoterms a poradíme vám, jak je hladce aplikovat do obchodní praxe. Dále vás provedeme změnami v celních předpisech pro rok 2020 a poradíme, jak se musíte připravit na nové povinnosti v přepravních dokumentech, které zavede novela DPH v souvislosti s prokazováním přepravy do jiného členského státu.

Pro detailní program konference klikněte zde.

Komu je konference určena                                     

Konference Revoluční Incoterms v roce 2020 a další novinky v zahraničním obchodě je určena obchodním a finančním ředitelům, celním deklarantům, obchodním referentům, účetním, pracovníkům celního, logistického a obchodního oddělení a v neposlední řadě samozřejmě také vedení organizace.

Další informace

Každý účastník konference obdrží CERTIFIKÁT. V ceně konference jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu konference a teplý oběd.

 

Konference se koná pod záštitou Mezinárodní obchodní komory v České republice.

Konference začíná v 9 hodin, předpokládané ukončení programu je cca v 15:45. Po každém vystoupení bude následovat odborná diskuse, v rámci níž budou účastníci moci klást dotazy.

Témata konference:

DOPOLEDNÍ BLOK

  • Novinky v e-commerce a v oblasti prokazování výstupu zboží
  • DPH 2020: Změny v přepravních dokumentech

ODPOLEDNÍ BLOK

  • Incoterms 2020
    • Významné změny a jak se na ně připravit
    • Platební, přepravní a pojistné podmínky
    • Na co si dát pozor při jejich použití a s čím vám Incoterms 2020 nepomůžou

(změna programu vyhrazena)

 

Časový harmonogram:

  • 8:00–9:00 registrace účastníků a ranní káva
  • dopolední blok s diskusemi
  • oběd formou bohatého bufetu (polévka, výběr ze 4 hlavních jídel, salátový bar, minidezerty)
  • odpolední blok s diskusemi
  • coffee break (káva, sladké/slané chuťovky)
  • 15:45 Závěrečné slovo

Ing. Petr Linx

Petr Linx je uznávaným daňovým poradcem. V současnosti pracuje jako manažer daňového oddělení ve společnosti BDO. Petr Linx svým klientům poskytuje již přes 10 let poradenství v oblasti daní, ale i účetnictví. Specializuje se na nepřímé daně, především na optimalizaci DPH jak v komerčním, tak veřejném sektoru. Od roku 2016 poskytuje také expertní poradenství v oblasti EET. Pravidelně také školí a veřejně publikuje články o aktuálních tématech ve svých specializacích.

Ing. Jiří Štrupl

Ing. Jiří Štrupl – metodik celního řízení; Generální ředitelství cel. Od roku 2009 do současnosti pracuje jako metodik celního řízení na Generálním ředitelství cel v Praze. Předtím pracoval řadu let v praktickém výkonu činností celního řízení na Celním úřadě Mělník. Aktivně se účastní jednání na tvorbě evropské i národní legislativy, včetně mezinárodních jednání při Evropské komisi. Stanovuje s celostátní působností konkrétní postupy při převádění legislativy do praxe a vytváří metodiku pro oblast celního řízení, např. formou tvorby interních předpisů celní správy a stanovisek. Jeho pracovní zařazení zahrnuje též lektorskou činnost v rámci celní správy i vůči veřejnosti a spolupráci s ostatními orgány státní správy při výkonu jejich působnosti, zejména s orgány finanční správy v oblasti daně z přidané hodnoty.

Ing. Petr Rožek, Ph.D.

Petr Rožek je v současnosti jediným certifikovaným lektorem INCOTERMS 2020 v ČR. Je také autorem stejnojmenné publikace a zároveň výkonným ředitelem Svazu spedice a logistiky. Lektorsky se věnuje problematice Incoterms, dopravy a pojištění zásilek, a udržitelnému rozvoji v dopravě a logistice.

Praha, Hotel Olympik

Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Olympik, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Artemis a Tristar).

Adresa:

Sokolovská 138, Praha 8 186 76

Doprava:

Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.

Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.

Autem – parkovat lze na placeném parkovišti v hotelovém komplexu.

Přečtěte si více informací o hotelu. Místo konání je bezbariérově přístupné.

Mapa

Také doporučujeme