Seminář: Povinnosti dopravců při zaměstnávání řidičů v roce 2023

Seminář: Povinnosti dopravců při zaměstnávání řidičů v roce 2023

Jak zvládnout technické kontroly a splnit předpisy pro režimy řidičů

Termín: 25. 1. 2023
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Víte, jaká jsou nová pravidla zaměstnávání řidičů pro rok 2023? Víte, jak Vaši práci ovlivnil evropský balíček mobility? Za jakých podmínek je možné vydat řidiči osvědčení? Jak rozvrhnout a evidovat pracovní dobu řidičů podle aktuálních právních předpisů? Jak se změnila práce s tachografy? Odborníci Vás také zasvětí Vás do novinek v přestupcích.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.

Prezenčně, nebo online? Je to na vás!

Pokud se nechcete či nemůžete zúčastnit semináře osobně z důvodu nařízení vlády, zaměstnavatele, karantény apod., o důležité informace nepřijdete! Zprostředkujeme vám přímý přenos, který si jednoduše pustíte na svém PC, notebooku či telefonu. Nepřijdete ani o možnost pokládat své dotazy v reálném čase. 

Cíl semináře

Cílem semináře Povinnosti dopravců při zaměstnávání řidičů v roce 2023 je seznámit vás, jaká nová pravidla v silniční dopravě bude muset dopravce řešit a jak se s nimi v praxi úspěšně vypořádat. Zaměříme se na vzdělávání řidičů, kdo nebude potřebovat profesní způsobilost, jaké jsou nové přestupky nebo za jakých podmínek se bude vydávat karta podniku. Věnovat se budeme také např. pravidlům pracovních režimů řidiče: jak vhodně rozvrhnout pracovní dobu a určit délku směny, co je nutné dodržet při práci přesčas i přestávkách, a jak si poradit s evidencí pracovní doby.

Dále se dozvíte, jak pracovat s daty z digitálních tachografů a karet řidičů, a jaké jsou nejčastější chyby v evidenci vozidel a řidičů. Prozradíme také, na co se aktuálně zaměřují kontroly ze strany státního odborného dozoru a inspekce práce, a jak je s přehledem zvládnout.

Klikněte zde pro detailní program semináře.

Komu je seminář určen

Seminář Povinnosti dopravců při zaměstnávání řidičů je určen všem osobám odpovědným za zaměstnávání řidičů v autodopravě: majitelům a vedoucím v dopravní firmě, zaměstnancům na ekonomických pozicích či zodpovědným za vyhodnocování pracovní doby řidičů.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě, občerstvení v průběhu semináře a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde. 

PROGRAM CELODENNÍHO SEMINÁŘE (9,00 - 15,00 hod.)

  1. Legislativní změny v novele zákona o silniční dopravě
  2. EVROPSKÝ BALÍČEK MOBILITY
  3. Doba řízení vozidla, bezpečnostní přestávky, doba odpočinku
  4. Karta podniku, karta řidiče a její odebrání
  5. Zabránění v jízdě při nedodržení požadavků
  6. Kontrola tachografu a jeho informační systém
  7. Změny v odborné způsobilosti k řízení motorových vozidel
  8. Bezpečnost práce a školení zaměstnanců
  9. Jak na evidenci pracovní doby v praxi
  10. Sociální předpisy a práce s daty z digitálních tachografů
  11. Práva a povinnosti v rámci technické silniční kontroly vozidel
  12. Řidič z povolání vs. zaměstnanec užívající vozidlo při výkonu práce
  13. Lékařské prohlídky
  14. Pracovní doba a její rozvržení
  15. Odměňování a cestovní náhrady
  16. Koronavirus a dopady na zaměstnavatele řidičů
  17. Vysílání zaměstnanců dopravců v rámci EU
  18. Zodpovězení dotazů účastníků

Ing. Jiří Novotný

Pracuje v oboru silniční dopravy nepřetržitě od roku 1973 na různých funkcích. Od roku 1997 je pracovníkem Centra dopravního výzkumu, což je veřejná výzkumná organizace. Zde se podílel například na zpracování metodik pro Ministerstvo dopravy. Jednalo se zejména o metodiku kontroly dodržování doby řízení, bezpečnostních přestávek a doby odpočinku nebo o odhalování manipulace se záznamovým zařízením.
Podílel se také na přípravě kontrolních pracovníků v souvislosti s nasazení digitálních tachografů.

Mgr. Klára Valentová

Klára Valentová pracuje pro advokátní kancelář Vilímková, Dudák & Partners. Specializuje se na pracovní a korporátní právo a ochranu osobních údajů. Otázce souběhu funkcí se věnuje již několik let jak při své advokátní praxi, tak v rámci četné publikační a přednáškové činnosti. Je také členkou skupiny Committee for Labor and Social Affair při Americké obchodní komoře, kde se podílela na přípravě připomínek k legislativním změnám v oblasti souběhu funkcí.

Centrum Klimentská

Centrum Klimentská

Klimentská 1443/50, Praha 1 110 00

Akce se koná v prostorách Centra Klimentská (rohový žlutý dům, vchod je z vedlejší Helmovy ulice)


Doprava:

Metrem linky B do stanice Florenc. Od stanice metra následně 500 metrů pěšky do ulice Klimentská.

Tramvají do stanice Těšnov a následně 200 metrů pěšky do ulice Klimentská.

 

Parkování:

Placená parkoviště v okolí naleznete na následujících místech: Klimentská, Stárkova, Těšnov, Nábřeží Ludvíka Svobody, Florenc.

Galerie

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout