Logo AIVD
Vzdělávací kurz

Vzdělávací kurz: Facility manager

Zajistěte Vaší nemovitosti bezpečný a hladký provoz i nízké provozní náklady

Termín: 19. 4. 2017 - 21. 5. 2017

Máte na starosti správu budovy a chybí vám ucelený přehled o facility managementu? Přihlaste se na náš kurz, kde získáte celou šíři znalostí o správě prostor, infrastruktuře, službách i organizaci nemovitosti v souladu s aktuálními právními předpisy a normami. Staňte se profesionálním facility manažerem a zamezte plýtvání peněz při provozu budovy!

18 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl kurzu:

    Náš kurz je zaměřen na nejdůležitější oblasti práce správce nemovitosti. Obsah kurzu vychází z nejčastějších problémů a pomáhá najít cestu k jejich řešení. Tomu odpovídá i koncepce kurzu, kombinující různé typy vzdělávání (celodenní seminář, samostudium s vypracováním úkolu, webinář jako zpětná vazba k zadanému úkolu).

    Všechny části kurzu jsou doplněny o konkrétními příklady z praxe a zkušenostmi firem a institucí, které v oblasti facility managementu úspěšně operují, což účastníci jistě ocení. Další výhodou kurzu je možnost konzultovat jednotlivé problémy s odborníky z praxe

    Klikněte zde pro detailní program kurzu.

    Komu je kurz určen:

    Kurz Facility manager je určen zejména členy středního managementu, technické ředitele, ekonomické ředitele, finanční ředitele, pro všechny, kteří chtějí ve firmě snížit náklady.

    Další informace:

    Jako účastník kurzu obdržíte OSVĚDČENÍ o jeho absolvování, které můžete využít ve svém CV v části o odborném vzdělávání. V ceně kurzu jsou výukové materiály k jednotlivým modulům, přístup k online i offline verzi všech webinářů a vyhodnocení závěrečného testu. K získání osvědčení je třeba zodpovědět správně alespoň 70 % otázek. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.  

    Obsah kurzu:

     

         1. MODUL: Seminář (19. 4. 2017, 9:00-15:30)

    Norma ČSN EN 15 221

    • Termíny a definice FM
    • Smluvní zajištění FM
    • Hodnocení kvality služeb
    • Kategorizace FM
    • Měření prostor ve FM
    • Benchmarking ve FM
    • Pracovní prostředí
    • Správa budov
    • Energetický management
    • Zadání úkolu č. 1 – plánování a řízení podpůrných procesů

     

         2. MODUL: Webinář (26. 4. 2017, 10:00-11:30)

    Plánování a řízení podpůrných procesů

    • Zpětná vazba k úkolu č. 1
    • Zodpovídání dotazů

     

         3. MODUL: Seminář + workshop (3. 5. 2017, 9:00-15:30) 

    Údržba a provoz TZB

    • Plánování obnovy budov, životnosti konstrukčních prvků
    • Systémy a provoz vytápění a vzduchotechniky
    • Provoz výtahů, elektrická zařízení
    • Komíny a spotřebiče, vodovod, kanalizace

     

    Úvod do problematiky ICT pro FM

    • Informační a komunikační technologie pro Facility management
    • SW podpora – CAFM systémy – rozsah, využití Office aplikací, nabídka CAFM systémů na trhu
    • Data a Informace – jejich aplikace pro FM
    • Cvičení

         

         4. MODUL:  Seminář (10. 5. 2017, 9:00-15:30)
    Statická data

    • Pasportizace dat
    • Sběr, ukládání a aktualizace dat
    • Kódování a efekty využití pro FM služby
    • Grafická data a jejich využití
    • Příklady využití office aplikací pro statická data
    • Praktický úkol: tvorba efektivních pasportizačních dat

     

    Dynamická data

    • Požadavky – zakázky – plánování…
    • Workflow a řídící funkce SW
    • Vybrané FM služby a způsoby jejich SW podpory
    • Příklady využití office aplikací pro dynamická data
    • Praktický úkol: tvorba plánu periodických činností a FM služeb

     

         5. MODUL: Závěrečný online test s výběrem odpovědí
    Pro splnění testu je potřeba alespoň 70% úspěšnost.
     

     

    Doc. Ing. Daniel Macek, Ph.D.

    Doc. Ing. Daniel Macek, Ph.D. vyučuje na katedře Ekonomiky a řízení ve stavebnictví, Fakultě stavební, ČVUT v Praze. Krom akademické pozice také pracuje na Děkanátu FSv v Praze jako analytik informačních procesů. V rámci své specializace v oboru Facility Management se věnuje přednáškové činnost v odborných kurzech a výuce na Vysoké škole regionálního rozvoje a Bankovním institutu - AMBIS a Business Institutu. Zabývá se posudkovou činností v oblasti inženýrských staveb a vývojem softwarových nástrojů. Je členem mezinárodní profesní organizace IFMA.

    Jan Talášek

    Jan Talášek je manažerem CAFM a odborným konzultantem se specializací na softwarovou podporu facility managementu a dílčí oblasti, jako je sběr dat a tvorba pasportizačních dat. Dále se zaměřuje na metodickou podporu značení a kódování a na integrační vazby mezi CAFM, dalšími informačními systémy a grafickou prezentací ve formátech CAD a GIS. Je členem profesního sdružení facility manažerů IFMA CZ a působil také jako člen jejího představenstva. Je držitelem certifikátu facility manažer, získaného na VŠE Praha a znalcem v oboru oceňování nemovitostí, získaném na Institutu Franka Dysona – Vysoké školy realitní v Brně. Přednáší na řadě vysokých škol problematiku SW podpory facility managementu. Pravidelně vystupuje se zkušenostmi ze zavádění CAFM systémů na odborných konferencích a seminářích. O zkušenostech se SW podporou se rovněž dělí s posluchači několika akreditovaných kurzů v ČR.

    Také doporučujeme