Logo AIVD
Vzdělávací kurz

Vzdělávací kurz: Facility manager

Zajistěte Vaší nemovitosti bezpečný a hladký provoz i nízké provozní náklady

Termín: 19. 4. 2017 - 21. 5. 2017

Máte na starosti správu budovy a chybí vám ucelený přehled o facility managementu? Přihlaste se na náš kurz, kde získáte celou šíři znalostí o správě prostor, infrastruktuře, službách i organizaci nemovitosti v souladu s aktuálními právními předpisy a normami. Staňte se profesionálním facility manažerem a zamezte plýtvání peněz při provozu budovy!

18 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl kurzu:

Náš kurz je zaměřen na nejdůležitější oblasti práce správce nemovitosti. Obsah kurzu vychází z nejčastějších problémů a pomáhá najít cestu k jejich řešení. Tomu odpovídá i koncepce kurzu, kombinující různé typy vzdělávání (celodenní seminář, samostudium s vypracováním úkolu, webinář jako zpětná vazba k zadanému úkolu).

Všechny části kurzu jsou doplněny o konkrétními příklady z praxe a zkušenostmi firem a institucí, které v oblasti facility managementu úspěšně operují, což účastníci jistě ocení. Další výhodou kurzu je možnost konzultovat jednotlivé problémy s odborníky z praxe

Klikněte zde pro detailní program kurzu.

Komu je kurz určen:

Kurz Facility manager je určen zejména členy středního managementu, technické ředitele, ekonomické ředitele, finanční ředitele, pro všechny, kteří chtějí ve firmě snížit náklady.

Další informace:

Jako účastník kurzu obdržíte OSVĚDČENÍ o jeho absolvování, které můžete využít ve svém CV v části o odborném vzdělávání. V ceně kurzu jsou výukové materiály k jednotlivým modulům, přístup k online i offline verzi všech webinářů a vyhodnocení závěrečného testu. K získání osvědčení je třeba zodpovědět správně alespoň 70 % otázek. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.  

Obsah kurzu:

 

     1. MODUL: Seminář (19. 4. 2017, 9:00-15:30)

Norma ČSN EN 15 221

  • Termíny a definice FM
  • Smluvní zajištění FM
  • Hodnocení kvality služeb
  • Kategorizace FM
  • Měření prostor ve FM
  • Benchmarking ve FM
  • Pracovní prostředí
  • Správa budov
  • Energetický management
  • Zadání úkolu č. 1 – plánování a řízení podpůrných procesů

 

     2. MODUL: Webinář (26. 4. 2017, 10:00-11:30)

Plánování a řízení podpůrných procesů

  • Zpětná vazba k úkolu č. 1
  • Zodpovídání dotazů

 

     3. MODUL: Seminář + workshop (3. 5. 2017, 9:00-15:30) 

Údržba a provoz TZB

  • Plánování obnovy budov, životnosti konstrukčních prvků
  • Systémy a provoz vytápění a vzduchotechniky
  • Provoz výtahů, elektrická zařízení
  • Komíny a spotřebiče, vodovod, kanalizace

 

Úvod do problematiky ICT pro FM

  • Informační a komunikační technologie pro Facility management
  • SW podpora – CAFM systémy – rozsah, využití Office aplikací, nabídka CAFM systémů na trhu
  • Data a Informace – jejich aplikace pro FM
  • Cvičení

     

     4. MODUL:  Seminář (10. 5. 2017, 9:00-15:30)
Statická data

  • Pasportizace dat
  • Sběr, ukládání a aktualizace dat
  • Kódování a efekty využití pro FM služby
  • Grafická data a jejich využití
  • Příklady využití office aplikací pro statická data
  • Praktický úkol: tvorba efektivních pasportizačních dat

 

Dynamická data

  • Požadavky – zakázky – plánování…
  • Workflow a řídící funkce SW
  • Vybrané FM služby a způsoby jejich SW podpory
  • Příklady využití office aplikací pro dynamická data
  • Praktický úkol: tvorba plánu periodických činností a FM služeb

 

     5. MODUL: Závěrečný online test s výběrem odpovědí
Pro splnění testu je potřeba alespoň 70% úspěšnost.
 

 

Doc. Ing. Daniel Macek, Ph.D.

Doc. Ing. Daniel Macek, Ph.D. vyučuje na katedře Ekonomiky a řízení ve stavebnictví, Fakultě stavební, ČVUT v Praze. Krom akademické pozice také pracuje na Děkanátu FSv v Praze jako analytik informačních procesů. V rámci své specializace v oboru Facility Management se věnuje přednáškové činnost v odborných kurzech a výuce na Vysoké škole regionálního rozvoje a Bankovním institutu - AMBIS a Business Institutu. Zabývá se posudkovou činností v oblasti inženýrských staveb a vývojem softwarových nástrojů. Je členem mezinárodní profesní organizace IFMA.

Jan Talášek

Jan Talášek je manažerem CAFM a odborným konzultantem se specializací na softwarovou podporu facility managementu a dílčí oblasti, jako je sběr dat a tvorba pasportizačních dat. Dále se zaměřuje na metodickou podporu značení a kódování a na integrační vazby mezi CAFM, dalšími informačními systémy a grafickou prezentací ve formátech CAD a GIS. Je členem profesního sdružení facility manažerů IFMA CZ a působil také jako člen jejího představenstva. Je držitelem certifikátu facility manažer, získaného na VŠE Praha a znalcem v oboru oceňování nemovitostí, získaném na Institutu Franka Dysona – Vysoké školy realitní v Brně. Přednáší na řadě vysokých škol problematiku SW podpory facility managementu. Pravidelně vystupuje se zkušenostmi ze zavádění CAFM systémů na odborných konferencích a seminářích. O zkušenostech se SW podporou se rovněž dělí s posluchači několika akreditovaných kurzů v ČR.

Také doporučujeme