Cíl webináře
Cílem webináře je seznámit účastníky s novými požadavky od 1. ledna 2016 ohledně kontrolního hlášení k DPH, a především jim před prvním termínem pro podání – 25. 2. 2016 – poskytnout rychlý strukturovaný návod, jak postupovat při vyplnění i odevzdání, aby se účastníci nevystavili riziku sankcí a aby minimalizovali svou nejistotu.
Během webináře vám zkušená lektorka objasní, kdo a v jakých termínech musí podat kontrolní hlášení, jaký obsah by kontrolní hlášení k DPH mělo mít podle metodické informace Generálního finančního ředitelství a jak správně kontrolní hlášení zpracovat.
Získáte praktické tipy, jak samotné kontrolní hlášení sestavit, jaké informace nutně uvést a jak se vypořádat s faktem, že kontrolní hlášení bude možné podat pouze elektronicky.
Klikněte zde pro detailní program webináře. S obchodními pomínkami se můžete seznámit zde.
Komu je webinář určen
Webinář je určen všem, kdo podávjí daňové přiznání, především však účetním, ekonomickým pracovníkům firem a daňovým poradcům.
Další informace
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně webináře je nahrávka dostupná po dobu 3 měsíců, kterou můžete zhlédnout i opakovaně.