Logo AIVD
In-house

Wellbeing v novém RVP: Jak jej efektivně zavést pro žáky i učitele

Počty žáků s psychickými problémy enormně narůstají. Situaci je nezbytně nutné řešit i ve školním prostředí. Nová revize RVP zařazuje povinně do výuky wellbeing. Jak se systematicky zaměřit na rozvoj sociálně-emočních dovedností žáků? Které vzdělávací oblasti využít? Co obnáší metodika 4R? Získejte praktické tipy a množství podkladů pro zařazení wellbeingu do výuky i třídnických hodin. Udělejte maximum pro eliminaci šikany, sebepoškozování či stresových situací, které žáky jen paralyzují a drtí. Vaše úsilí se Vám vrátí: Šťastné dítě se učí vždy lépe než frustrované.

Školení lze hradit prostřednictvím šablon OP JAK.

bez DPH a expedičních nákladů.

    Poptávka


    Pro detailní program školení klikněte zde.

    Obsah školení lze přizpůsobit potřebám objednatele. Po celou dobu trvání školení bude prostor pro vaše dotazy, výměnu zkušeností a diskusi.

    Školení lze hradit prostřednictvím šablon OP JAK.

    • Co je wellbeing a proč je potřeba jej ve škole rozvíjet
    • Revize RVP a návaznost wellbeingu na očekávané výstupy
    • Duševní zdraví učitelů a prevence syndromu vyhoření
    • Příčiny zhoršujícího se duševního zdraví žáků
    • Jak zmírnit projevy náročného chování?
    • Co dělat, když se žák svěří s psychickými obtížemi?
    • Metodika 4R
    • Jak vytvořit bezpečný prostor a kolektiv mezi žáky i učiteli?
    • Jak posílit vnitřní motivaci žáků a odolnost vůči stresu?
    • Žák s psychickým onemocněním: jaký přístup zvolit?
    • Příklady výukových metod podporujících rozvoj sociálně-emočních dovedností

    Také doporučujeme