Logo AIVD
Konference

Konference: Povinnosti provozovatele budovy v roce 2017

Aktuální témata ve facility managementu

Termín: 6. 12. 2016
Místo konání: Hotel Olšanka

Hledáte odpovědi na otázky ohledně facility managementu? Rádi byste měli přehled o chystaných legislativních změnách? Chcete mít jistotu, že projdete veškerými kontrolami bez zbytečných problémů? Přinášíme Vám první konferenci pod záštitou úspěšné publikace Manuál provozovatele budovy, na které se budete moci podělit o své zkušenosti s řadou odborníků z praxe. Vstupte do roku 2017 perfektně připraveni!

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Záměr konference

    Cílem konference Povinnosti provozovatele budovy v roce 2017 je srozumitelně a komplexně vás seznámit s legislativními novinkami a jejich uplatňováním v praxi. Jednou z takových změn je i úprava vyhlášky o energetických posudcích a auditech, který vešla v účinnost 11. 10. 2017. 

    Dalším tématem budou revize technických zařízení budov či to, jak projít kontrolami bez zaváhání. Sestavili jsme pro Vás různorodý program, díky kterému získáte přehled v těch nejdůležitějších oblastech facility managementu.

    Aktualizovatelný program naleznete zde!

    Konference začíná v 9:00, předpokládané ukončení je do 16:00.

    Komu je konference určena                                     

    Konference je určena vedení firem a organizací, facility manažerům i správcům budov. Konference bude přínosná pro každého, kdo vlastní či spravuje nebytové prostory.

    Další informace

    Každý účastník konference obdrží CERTIFIKÁT. V ceně konference jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu konference a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k dispozici zde.

     

    VÝBĚR Z TÉMAT CELODENNÍ KONFERENCE:
     

    1. Legislativní novinky v roce 2017 (Ing. Jindřich Pater)

    • Novela stavební zákona – současný stav, předpokládané úpravy. 
    • Změny zákona o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci po novelizaci
    • Nový zákon o zadávání veřejných zakázek – stručná charakteristika.
    • Informace k připravovanému zákonu o stavebních výrobcích – hlavní zásady

    2. Dotační program Úspory energie 2 a jeho využití ve facility managementu (Ing. Pavel Sehnal)

    • Podporované aktivity
    • Forma a výše podpory
    • Postup podávání žádostí
    • Realizace projektu a proplacení dotace

    3. Revize technických zařízení – jak se vyhnout postihům (Tomáš Fencl)

    4. Energetický audit nově od 11. 10. 2017 (Ing. Petr Šrutka)

    • Přehled právních předpisů v oblasti energetické účinnosti
    • Změny vyplývající z novely zákona o hospodaření energií a prováděcí vyhlášky o energetickém auditu a posudku
    • Efektivní nástroje pro snižování energetické náročnosti.

    5. Kontroly, inspekce a možné sankce od nového roku (Mgr. Petr Pantlík)

     

    Časový harmonogram

    8:00–9:00 registrace účastníků a ranní káva

    9:00–11:30 dopolední blok s diskusemi

    11:30–12:15 oběd formou bohatého bufetu (polévka, výběr ze 4 hlavních jídel, salátový bar, minidezerty) 

    12:15–14:00 polední blok s diskusemi

    14:00–14:20 coffee break (káva, sladké a slané chuťovky)

    14:20–16:00 odpolední blok s diskusemi

     

    (změna programu vyhrazena)

    Tomáš Chadim

    Odborník v oblasti energetické efektivity, produktový manažer společnosti ČEZ ESCO a.s. pro oblasti energetického managementu a energetického poradenství

    Ing. Jindřich Pater

    Jindřich Pater je místopředsedou ČKAIT – Česká komora autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě. Je autorizovaným inženýrem TZS, TPS a EA. Působí také jako člen Redakční rady časopisu Zprávy a informace ČKAIT a člen Hodnotitelské poroty Ceny Inženýrské Komory ČKAIT. Je autorem pomůcek elektronického profesního informačního systému ČKAIT PROFESIS. Spolupracuje s MPSV v rámci skupiny Bezpečnost na staveništi a s MPO ČR při Radě vlády pro stavebnictví.

    Ing. Pavel Sehnal

    Majitel společnosti Anylopex plus s.r.o. a projektový manažer divizí AG Grant, AG Energy a AG Projekt. Věnuje se přípravě žádostí o dotace z programu OPŽP, OPPIK, SZIF i z programu IROP. Zároveň také administruje výběrová řízení.

    Ing. Petr Šrutka

    Zkušený konzultant v oblasti energetických úspor a využití obnovitelných zdrojů. Držitel oprávnění pro zpracování energetických auditů a posudků. V současné době působí jako konzultant v SEVEn Energy, s.r.o., kde se právě těmito činnostmi v kombinaci s možnostmi jejich financování zabývá.

    Hotel Olšanka

    Akce se koná v prostorách Hotelu Olšanka***, Táboritská 23/1000, Praha 3.

     

    Doprava:

    Dostanete se k nám:

    - tramvají číslo 5, 9, 15, 26, 55, nebo 58 na zastávku Olšanské náměstí,

    - autobusem číslo 136, nebo 175 na zastávku Olšanské náměstí,

    - metrem linkou A (zelená) na stanici Flora.

    Hotel je od stanice metra vzdálen 5 minut (cca. 350 m.) chůzí z kopce po ul. Jičínská.

    - vlastním autem

    Pro účastníky, kteří k dopravě zvolí vlastní automobil, nabízíme možnost parkování v podzemních garážích hotelu, vjezd z ulice Lupáčova. Cena parkování je 60 Kč / 1 hodina nebo 300 Kč / 1 den.

    Na Praze 3 platí modré zóny, v některých ulicích lze využít parkovací automaty. Vzhledem k husté dopravě v této části Prahy doporučujeme využít MHD.

     

    Přečtěte si více informací o hotelu. Místo konání je bezbariérově přístupné.