Cíl konference
Cílem konference GDPR: Rizika a úskalí pro personalisty e srozumitelně a komplexně vás seznámit s novými povinnostmi personalistů při nakládání s osobními údaji. Upozorníme vás, na co si dát v praxi pozor, která místa mohou být pro personalisty riziková a poradíme také, jak správně postupovat. Díky konferenci se připravíte na změny v nakládání s osobními údaji zaměstnanců a aplikujete nová pravidla a postupy do své personalistické praxe. Jedině tak předejte sankcím 500 milionů Kč!
Pro detailní program konference klikněte zde.
Komu je konference určena
Konference GDPR: Rizika a úskalí pro personalisty je určena personalistům, HR manažerům, vedení organizace či firemním právníkům a vůbec každému zaměstnavateli s alespoň 1 zaměstnancem.
Další informace
Každý účastník konference obdrží CERTIFIKÁT. V ceně konference jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu konference a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k dispozici zde.
Konference začíná v 9 hodin, předpokládané ukončení programu je cca v 15:30 hodin. Po každém vystoupení bude následovat odborná diskuse, v rámci níž budou účastníci moci klást dotazy.
Program konference:
8:00–9:00 Registrace účastníků
9:00–9:10 Zahájení konference
Dopolední blok
Mgr. Radomír Pivoda: Co přináší nové nařízení GDPR
JUDr. Jaroslav Škubal: GDPR při vedení personálně-mzdové agendy
12:00–13:00 Oběd
Polední blok
Mgr. Josef Bátrla: Nábor zaměstnanců z pohledu GDPR
Mgr. Veronika Odrobinová: Pověřenec pro ochranu osobních údajů
14:40–15:00 Odpolední coffee break
Odpolední blok
Mgr. Klára Valentová: Monitoring zaměstnanců
15:50–16.00 Závěrečné slovo
Témata konference:
Co přináší nové nařízení GDPR (Pravidla a zásady zpracování osobních údajů podle GDPR)
GDPR při vedení personálně-mzdové agendy (V jakých případech potřebujete od zaměstnance souhlas se zpracováním jeho osobních údajů? Jak dlouho musíte archivovat nejen evidenční dokumenty?)
Nábor zaměstnanců z pohledu GDPR (Jak nakládat s životopisy uchazečů o práci? Jak dlouho můžete jejich osobní údaje uchovat?)
Monitoring zaměstnanců (Jak legálně kontrolovat zaměstnance? Kdy je kontrola přiměřená a jak nakládat s osobními údaji při monitoringu podle GDPR?)
Jmenování pověřence z pohledu personalisty (Kdo se může stát pověřencem z řad zaměstnanců? Jak upravit stávající pracovní smlouvu?)
(změna programu vyhrazena)