Prezenčně, nebo online? Je to na vás!
Pokud se nechcete či nemůžete zúčastnit konference osobně z důvodu nařízení vlády, zaměstnavatele, karantény apod., o svou konferenci nepřijdete! Zprostředkujeme vám přímý přenos, který si jednoduše pustíte na svém PC, notebooku či telefonu. Nepřijdete ani o možnost pokládat své dotazy v reálném čase.
Cíl konference
Přijďte na konferenci nabitou důležitými doporučeními, jak si poradit se zrádnými legislativními chytáky. Konference vás upozorní na všechna úskalí a pomůže vám minimalizovat riziko soudních tahanic se zaměstnanci a vyvarovat se problémů s nesprávně zavedenými pravidly.
Pro detailní program konference klikněte zde.
Komu je konference určena
Konference Legislativní miny nastražené na personalisty v roce 2022 je určena HR managerům, personalistům, specialistům v oblasti práce a mezd, vedení organizace a firemním právníkům, a to jak ze soukromého, tak veřejného sektoru. Konference bude přínosná pro každou firmu či organizaci.
Další informace
Každý účastník konference obdrží CERTIFIKÁT bez ohledu na to, zda se účastní prezenčně či online. V ceně vstupného jsou podkladové materiály v elektronické podobě i záznam celé konference. V případě prezenční formy i občerstvení a teplý oběd.
Živý přenos budete moci sledovat z pohodlí vaší kanceláře či domova prostřednictvím svého zařízení. Zároveň budete mít možnost klást lektorům své otázky v reálném čase.
Harmonogram
Konference začíná v 9 hodin, předpokládané ukončení programu je ve 14:30. Po každém vystoupení bude následovat prostor pro zodpovídání vašich dotazů.
Témata konference:
► Personalista jako pověřená osoba v rámci whistleblowingu
– Jak na novou administrativu a povinnosti, které na vás co nevidět padnou
– Jak si poradit s pravidly pro přijímání a evidenci stížností z oznamovacího systému
► Zaměstnávání občanů Ukrajiny aktuálně: výjimky a praktická doporučení
► Nabourání flexibility u pracovníků na DPP a DPČ
– Kvůli nové informační povinnost vůči zaměstnancům od 1. 8. 2022 musíte tvořit povinný rozvrh práce i dohodářům
► Nový zákon o bezpečnosti
– Otřes u povinných školení bezpečnosti práce a nová ohlašovací povinnost
– Na jaké změny v pravidlech pro pracovní úrazy si dát pozor
– Časté chyby v evidenci a archivaci dokumentace k BOZP
► TOP 10 chyb v náboru
– Ochrana osobních údajů, diskriminace a další pasti, za které hrozí pokuty
– Praktická doporučení, jak se prohřeškům vyhnout a přesto zjistit potřebné informace
Výhody konference:
- Informace získáte za jakékoliv pandemické situace díky přímém přenosu.
- Získáte komplexní přehled pro vyrovnání se s aktuální legislativou.
- Upozorníme vás na sporné body a rizikové oblasti včetně praktických příkladů.
- Možnost pokládat dotazy přednášejícím v rámci odborných diskusí a to i v případě online verze.
- Získáte osvědčení o účasti, resp. certifikát o absolvování akce a záznam celé konference.
Změna programu vyhrazena.