Zahraniční firmy plánují přijímat nové zaměstnance, odbornost uchazečů pokulhává
Po letech krize a snižování počtu pracovních míst svítá naděje na lepší budoucnost. Z hlediska oborů dojde k nejvyšším nárůstům v podnikatelských službách, pojišťovnictví a technologiích. I přes tyto pozitivní vyhlídky se však ředitelé společností obávají, že pro nové pozice nenajdou vhodné kandidáty.
I jeden nepřizpůsobivý nebo méně kvalifikovaný pracovník může narušit soudržnost a výkonnost pracovního kolektivu. Čas, který zaměstnanci společně na pracovišti tráví, vede často ke vzniku sporů a konfliktů mezi zaměstnanci.
Chcete-li poznat způsoby, jak se účinně vypořádat s problematickými situacemi a stabilizovat pracovní kolektiv tak, aby se vyřešený konflikt nakonec stal přínosem pro vaše zájmy i okolí, zúčastněte se našeho webináře Nejčastější typy konfliktů na pracovišti a jejich řešení.
Webinář povede Ing. Štěpánka Uličná, Ph.D., zkušená lektorka v oblasti managementu a personalistiky. Zúčastnit se ho můžete v úterý 24. června online v čase 10–11:30 hod.