Ing. Hana Landová

Ing. Hana Landová je ředitelka sekce rozvoje území Hospodářské komory České republiky.

Další autoři

Ing. Ivana Pilařová

Ing. Ivana Pilařová je absolventka VŠE, která pracovala ve státní sféře, než se přesunula do soukromé. Složila zkoušky daňového poradce i auditorské zkoušky, pracuje tedy také jako daňová poradkyně a auditorka. Při své lektorské činnosti pokrývá kromě daní i téma účetnictví a částečně práva. Specializuje se na DPH, daň z nemovitých věcí, DPFO a DPPO, leasing, silniční daň, účetnictví a daňovou evidenci.

Jan Henyš

Mgr. Petra Dolejšová

Petra Dolejšová je advokátkou a jednatelkou AK eLegal. Specializuje se na právo v oblasti marketingu, médií, GDPR a na ochranu duševního vlastnictví.  Za svou praxi již proškolila přes 10 tisíc začínajících i zkušených podnikatelů ve výše uvedených oblastech. V oblasti GDPR často řeční na akcích určených pro odborníky i laiky, je autorkou řady článků k této problematice, jak v právně, tak podnikatelsky a marketingově zaměřených médiích. V advokátní praxi pomohla nastavit firemní procesy v oblasti zpracování osobních údajů více než osmdesáti českým i zahraničním subjektům.

Ing. Henrieta Hrablik, – Chovanová, Ph.D.

Henrieta Hrablik Chovanová je odborníčka v oblasti projektového riadenia a operačnej analýzy.Vysokoškolské štúdium ukončila na STU MTF so sídlom v Trnave v odbore manažment priemyselných podnikov. Doktorandskú prácu obhajovala v odbore podnikový manažment na tému zlepšovania úrovne zrelosti projektového riadenia v priemyselných podnikoch na Slovensku, ktorá bola ocenená ako najlepšia doktorandská dizertačná práca na MTF za rok 2009. Od roku 2004 je úspešnou lektorkou vzdelávania v projektovom manažmente (manažment podnikov, operačná analýza, simulácia v projektovom riadení (program PMF), projektové riadenie (maturity models: OPM3, PMMM, atď.).

Mgr. Adam Zbiejczuk

Adam Zbiejczuk patří k předním českým odborníkům v oblasti sociálních médií.Byl zodpovědný za on-line komunikaci mBank první dva roky jejího fungování v ČR, vedl social media týmy v agenturách Ataxo a H1.cz, podílel se na vzniku nástroje pro monitoring sociálních sítí Social Insider, organizuje setkání profesionálů BabelCamp a pravidelné večery BabelTalk. Je spolumajitelem agentury Influencer.cz, přes dva roky se stará o sociální sítě společnosti BMW Česká republika. Učí na KISK FF Masarykovy univerzity v Brně.

Ing. Lucie Hrušová

Od roku 2001 se pohybuje ve světě marketingu a obchodu. Pracovala pro nadnárodní společnosti i malé firmy. Stála u zrodu 1. komunitní zahrady v Liberci a festivalu dětských hraček a designu Juchů. Je mentorem neziskových projektů Nadace Via. Od roku 2015 je na volné noze a věnuje se marketingu malých a středních firem.Firmám pomáhá jako externí marketingový manažer. O jejich marketing pečuje od A do Z, nebo se stará o jednotlivé projekty. Její specializací je propojení marketingu s obchodem a efektivní komunikace. Více informací na www.luciehrusova.cz nebo https://www.linkedin.com/in/luciehrusova/.