Ing. Hana Landová
Ing. Hana Landová je ředitelka sekce rozvoje území Hospodářské komory České republiky.
Produkty související s autorem
Další autoři
Ing. Ivana Pilařová
Ing. Ivana Pilařová je absolventka VŠE, která pracovala ve státní sféře, než se přesunula do soukromé. Složila zkoušky daňového poradce i auditorské zkoušky, pracuje tedy také jako daňová poradkyně a auditorka. Při své lektorské činnosti pokrývá kromě daní i téma účetnictví a částečně práva. Specializuje se na DPH, daň z nemovitých věcí, DPFO a DPPO, leasing, silniční daň, účetnictví a daňovou evidenci.
Mgr. Petra Dolejšová
Petra Dolejšová je advokátkou a jednatelkou AK eLegal. Specializuje se na právo v oblasti marketingu, médií, GDPR a na ochranu duševního vlastnictví.
Za svou praxi již proškolila přes 10 tisíc začínajících i zkušených podnikatelů ve výše uvedených oblastech. V oblasti GDPR často řeční na akcích určených pro odborníky i laiky, je autorkou řady článků k této problematice, jak v právně, tak podnikatelsky a marketingově zaměřených médiích.
V advokátní praxi pomohla nastavit firemní procesy v oblasti zpracování osobních údajů více než osmdesáti českým i zahraničním subjektům.
Ing. Henrieta Hrablik, – Chovanová, Ph.D.
Henrieta Hrablik Chovanová je odborníčka v oblasti projektového riadenia a operačnej analýzy.Vysokoškolské štúdium ukončila na STU MTF so sídlom v Trnave v odbore manažment priemyselných podnikov. Doktorandskú prácu obhajovala v odbore podnikový manažment na tému zlepšovania úrovne zrelosti projektového riadenia v priemyselných podnikoch na Slovensku, ktorá bola ocenená ako najlepšia doktorandská dizertačná práca na MTF za rok 2009. Od roku 2004 je úspešnou lektorkou vzdelávania v projektovom manažmente (manažment podnikov, operačná analýza, simulácia v projektovom riadení (program PMF), projektové riadenie (maturity models: OPM3, PMMM, atď.).
Mgr. Adam Zbiejczuk
Adam Zbiejczuk patří k předním českým odborníkům v oblasti sociálních médií.Byl zodpovědný za on-line komunikaci mBank první dva roky jejího fungování v ČR, vedl social media týmy v agenturách Ataxo a H1.cz, podílel se na vzniku nástroje pro monitoring sociálních sítí Social Insider, organizuje setkání profesionálů BabelCamp a pravidelné večery BabelTalk. Je spolumajitelem agentury Influencer.cz, přes dva roky se stará o sociální sítě společnosti BMW Česká republika. Učí na KISK FF Masarykovy univerzity v Brně.
Ing. Lucie Hrušová
Od roku 2001 se pohybuje ve světě marketingu a obchodu. Pracovala pro nadnárodní společnosti i malé firmy. Stála u zrodu 1. komunitní zahrady v Liberci a festivalu dětských hraček a designu Juchů. Je mentorem neziskových projektů Nadace Via. Od roku 2015 je na volné noze a věnuje se marketingu malých a středních firem.Firmám pomáhá jako externí marketingový manažer. O jejich marketing pečuje od A do Z, nebo se stará o jednotlivé projekty. Její specializací je propojení marketingu s obchodem a efektivní komunikace. Více informací na www.luciehrusova.cz nebo https://www.linkedin.com/in/luciehrusova/.