Logo AIVD
Konference

Konference pro správce budovy: Nálož povinností na vaši budovu 2024

Požární ochrana * Nový stavební zákon * Instalace fotovoltaiky * Nakládání s odpady

Termín: 29. 5. 2024
Místo konání: Praha, Hotel Olympik

Konference pro správce budovy: Nálož povinností na vaši budovu 2024

Je tady 16. ročník celostátní konference věnované legislativním novinkám ve správě a provozu budov. Tentokrát se zaměříme na legislativní změny v roce 2024. Jaký dopad má nový stavební zákon na vaši budovu? Které problémy musíte řešit při údržbě a provozu klimatizace či vzduchotechniky? Nebude chybět změna požárně bezpečnostního řešení od 1. 7. 2024, ale také jak na instalaci fotovoltaiky a sdílení elektřiny mezi budovami. V neposlední řadě se dozvíte ekologické povinnosti a jak na průběžnou evidenci odpadů od 1. 1. 2025. Zúčastněte se konference, kde se dozvíte, jaká nová pravidla musíte zavést a jaké povinnosti vás neminou.

5 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Sleva za 2 a více účastníků. 15%
Ve dvou se to lépe táhne! Přihlaste se se svým kolegou a získejte slevu 15 %.

Záměr konference

Cílem konference pro správce budovy: Nálož povinností na vaši budovu 2024 je srozumitelně a komplexně vás seznámit s aktuální legislativou a nejnovějšími tématy pro úspěšnou správu nemovitostí.

V rámci konference se zaměříme na aktuální pravidla roku 2024Jak podle nového stavebního zákona provádět rekonstrukci budovy a které dokumenty k tomu potřebujete. Kdo vám musí schválit instalaci elektrické požární signalizace k elektromobilům a jak zajistit požárně bezpečnostní řešení dle kategorizace stavby. Co vše potřebujete k instalaci fotovoltaiky a jak můžete sdílet vyprodukovanou elektřinu mezi budovami od 1. 7. 2024. Jak si hlídat nové lhůty revizí a kontrol klimatizace či vzduchotechniky a kdy je vyhrazeným technickým zařízením.

Také se dozvíte, jaké ekologické povinnosti musíte nově plnit. Na co si dát pozor při nakládání s komunálním odpadem a jak se připravit na velkou změnu průběžné evidence odpadů od 1. 1. 2025.

Pokud se nemůžete zúčastnit prezenčně, zprostředkujeme vám na vyžádání online přímý přenos. Stačí do objednávky uvést heslo „online“.

Více informací naleznete v obsahu konference!

Komu je konference určena

Konference je určena správcům majetku i budov, facility manažerům, technikům a vedení firem a organizací. Konference bude přínosná pro každého, kdo vlastní či spravuje nebytové prostory, ať už se jedná o budovy soukromé či veřejné.

Hlavní přínos pro účastníky

  • Během jediného dne načerpáte nejdůležitější informace pro svou práci v kostce. Jasně, stručně a výstižně.
  • Dozvíte se, jaké legislativní změny nás ve vyhrazených technických zařízení a požární ochraně.
  • Podrobně se budeme také věnovat kontrolám budov – kdy vás navštíví inspektoři a zda vám udělí sankce.
  • Inspirujete se nejnovějšími vychytávkami, které vám usnadní práci.
  • Získáte aktuální informace o povinné dokumentaci.
  • Získáte nahrávky přednášek, které si můžete pouštět znovu a znovu.
  • Není nad osobní setkání s odborníky i kolegy z vaší profese – proberte to, co vás zajímá, v příjemném prostředí, kde se o vás perfektně postaráme.
  • Všichni účastníci navíc obdrží nahrávku celé konference.
  • Obdržíte certifikát o účasti.

Další informace

Každý účastník naší konference obdrží certifikát. V ceně konference jsou zahrnuty podkladové materiály, teplý oběd, občerstvení a nahrávka z konference.

Hlavní témata konference (9,00–15,00)

Nový stavební zákon od 1. 7. 2024 a povinná dokumentace k vaší budově
• Jaké jsou nové výjimky z požadavků na výstavbu a přestavbu?
• Jakou dokumentaci musí mít vlastník stavby kromě pasportu?

Změna požární ochrany od 1. 7. 2024: PBŘ a nabíjecí stanice pro elektromobily
• Do jaké kategorie požární bezpečnosti spadá vaše budova?
• Jak instalovat bezpečně wallboxy u budov?

NOVÉ TÉMA: Kamery a nová metodika ke zpracování osobních údajů od 8. 2. 2024
● Jak dlouho smíte uchovávat videozáznam z kamer?
● Které kamery metodika ÚOOÚ řeší?

Instalace fotovoltaiky a sdílení elektřiny od 1. 7. 2024
• Jak naistalovat na fotovoltaiku vypínací tlačítko, které požadují hasiči?
• Komu a jak můžete od 1. 7. sdílet vyprodukovanou elektřinu z vaší FVE?

Údržba, provoz a dokumentace ke klimatizaci a vzduchotechnice
• Jaké je potřeba oprávnění či kvalifikace pro kontrolu a servis klimatizací a vzduchotechniky?
• Co dělat, když nemáte návod k obsluze, údržbě a montáži?

Povinnosti při nakládání s komunálním odpadem a průběžná evidence odpadů od 1. 1. 2025
• Co musíte nově uvádět do průběžné evidence odpadů?
• Kolik popelnic na tříděný odpad musíte mít u vaší budovy?

(změna programu vyhrazena)

 

Tomáš Fencl

Tomáš Fencl je odborník v oblasti prevence rizik a požární ochrany s více než 20letou praxí. Tomáš Fencl je odborně způsobilá osoba v prevenci rizik a v požární ochraně. Působí také jako specialista havarijního plánování a jako koordinátor BOZP na staveništi a je zároveň garantem akreditovaného kurzu a zkoušek osob odborně způsobilých k prevenci rizik při Domu techniky Pardubice. Je majitelem a jednatelem společnosti FENCL SAFETY s.r.o.

Ivana Nohová

Ivana Nohová je II. viceprezidentskou Profesní komory požární ochrany. Přes 14 let projektovala pozemní stavby a 2 roky pracovala jako investiční technik na velkých průmyslových stavbách. Řídila také stavební prevenci na HZS Královéhradeckého kraje. V současnosti externě vyučuje na ČVUT Praha a vede odborná školení.

Ing. Tomáš Lank

Tomáš Lank je odborníkem na nakládání a obchod s odpady. Je absolventem Fakulty životního prostředí UJEP v r. 2004, vzdělání dokončil v oboru Odpadové hospodářství. Získal odbornou způsobilost jako bezpečnostní poradce pro ADR, je certifikovaný vzorkař a podílel se na sanačních zakázkách jako technický dozor investora či zakázky přímo realizoval. Od roku 2019 působí jako odborný asistent a spoluzajišťuje výuku předmětů zaměřených na nakládání s odpady, druhotnými surovinami a cirkulární ekonomiku na Fakultě životního prostředí UJEP.

Mgr. Klára Valentová

Klára Valentová se specializuje na pracovní a korporátní právo a ochranu osobních údajů. Je jedním ze zakládajících členů české asociace advokátů specializujících se na pracovní právo – Czech Employment Lawyers Association (CzELA) a vedoucím autorského týmu komentáře k zákoníku práce. Mgr. Klára Valentová je absolventem Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze (2001). Od roku 2005 je advokátkou zapsanou v seznamu České advokátní komory. Již během studia a po jeho ukončení pracovala pro poradenskou společnost PricewaterhouseCoopers a v roce 2001 začala působit v advokátní kanceláři Ambruz & Dark, která se později sloučila s advokátní kanceláří Deloitte Legal. Od roku 2012 spolupracuje s advokátní kanceláří Vilímková, Dudák & Partners. Klára Valentová se specializuje zejména na pracovní právo a ochranu osobních údajů. Oboru pracovního práva se každodenně věnuje přes 20 let a poskytuje služby ve všech oblastech této právní disciplíny. Vedle klientské práce také pravidelně publikuje a přednáší na odborných seminářích a konferencích. 

Ing. Hana Landová

Ing. Hana Landová je ředitelka sekce rozvoje území Hospodářské komory České republiky.

Praha, Hotel Olympik

Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Olympik, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Artemis a Tristar).

Adresa:

Sokolovská 138, Praha 8 186 76

Doprava:

Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.

Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.

Autem – parkovat lze na placeném parkovišti v hotelovém komplexu.

Přečtěte si více informací o hotelu. Místo konání je bezbariérově přístupné.

Mapa

Také doporučujeme