Radek Baloun
Radek Baloun aktuálně pracuje ve společnosti Asseco Central Europe, a. s. Má bohaté zkušenosti získané během 30 let v různých pozicích ve veřejné správě i v ICT sektoru. Dříve zastával pozici tajemníka Magistrátu Hradec Králové. Věnuje se inovacím ve veřejné správě, které jsou realizovány prostřednictvím moderních informačních technologií.
Je zapojen do řady aktivit a projektů, které podporují rozvoj českého eGovernmentu, včetně portálu občana a katalogu služeb. Také dlouhodobě působí v rámci ICTU. Radek Baloun je častým řečníkem na konferencích týkajících se tématu eGovernment.
Další autoři
Mgr. Vít Cvrček
Vít Cvrček je zkušený metodik informačních systémů s dvacetiletou praxí ve veřejné správě, kde mimo jiné z pozice zástupce ředitele odboru ICT řídil vývoj informačních systémů na dvou ministerstvech (MZe a MPSV). Od roku 2008 je členem pracovních skupin ICT Unie se zaměřením na legislativu eGovernmentu, agendové informační systémy a elektronickou správu dokumentů. Je členem rady občanského sdružení CNZ, o.s., které se dlouhodobě věnuje oblasti elektronických dokumentů a související problematice.
Ing. Jan Tecl
Jan Tecl je manažerem daňového oddělení ve společnosti EK Partners. Daním se věnuje přes 10 let a to především v oblasti DPH, mezinárodního zdanění a jeho specializací jsou nemovitosti – a to jak z pohledu výstavy, tak i následné držby a případných prodejů a strukturování investic z pohledu daní. Je členem sekce DPH na Komoře daňových poradců České republiky a lektorské činnosti se věnuje jak v komerční sféře, tak také vyučuje na Vysoké škole ekonomické v Praze.
PhDr. Lenka Neřoldová
Lenka Neřoldová absolvovala Filozofickou fakultu Univerzity Karlovy, obor archivnictví.V současné době působí jako ředitelka Státního okresního archivu v Kolíně, pracovala též jako odborná archivářka ve Státním oblastním archivu v Praze, oddělení fondů veřejné správy. Zabývá se metodikou předarchivní péče u původců. Spolupodílela se na tvorbě vzorových spisových řádů (krajské úřady, zdravotnická zařízení). Působí jako lektorka seminářů zaměřených na problematiku vedení spisové služby.
JUDr. Eva Janečková
Vystudovala Právnickou fakultu ZČU a zároveň Filozofickou fakultu UK v Praze. Od roku 2005 do roku 2014 pracovala na Úřadu pro ochranu osobních údajů, také na Oblastním Inspektorátu práce pro hl. m. Prahu, následně na MPSV. Specializuje se zejména na pracovní právo, ochranu osobních údajů, na právní problematiku vztahující se ke školským zařízením. Je autorkou řady článků a knih.
Ing. Ondřej Salák CISM
Ondřej Salák v současnosti pracuje jako konzultant bezpečnosti informací ve společnosti NEXT GENERATION SECURITY SOLUTIONS s.r.o.Ondřej Salák v současnosti pracuje jako konzultant bezpečnosti informací ve společnosti NEXT GENERATION SECURITY SOLUTIONS s.r.o.
V uplynulých dvanácti letech se podílel na projektech implementace nástrojů kybernetické bezpečnosti, návrhu a dodávky informačních systémů a hardware pro datová centra, migrace dat mezi datovými sklady, zavádění ISMS spolu se zaváděním opatření v oblastech managementu bezpečnosti informací, řízení fyzické bezpečnosti a bezpečnosti prostředí a projektech zabývajících se vysokou dostupností.
V posledních dvou letech projektově řídil zavádění ISMS a implementaci bezpečnosti v informačních a komunikačních systémech. V posledních šesti letech se podílí na projektech zavádění a úpravy systémů řízení bezpečnosti v souladu se zákonem č. 181/2014 Sb., o kybernetické bezpečnosti a navazující vyhláškou NBÚ.
Ing. Lenka Kruntorádová, MBA
Auditorka, daňová poradkyně, odborná lektorka a soudní znalkyně oboru účetnictví, členka Komory daňových poradců a Komory auditorů.V oboru pracuje již 25 let. Vystudovala Fakultu informatiky a statistiky na Vysoké škole ekonomické v Praze. V roce 1996 získala Dekret auditora, následně Osvědčení daňového poradce (1997) a poté Osvědčení znalce oboru ekonomie v odvětví účetní evidence (2001). Pracuje jako jednatelka společnosti KLM Group SE.