Logo AIVD
Konference

Boj o vaši firmu v roce 2025: Dopady legislativních změn na budoucnost firmy

*Nové účetnictví *Rovné platy *Kybernetická bezpečnost *Odměny jednatelů

Termín: 16. 4. 2025
Místo konání: Online – živý přenos

Připravte se na lavinu novinek a změn, které se na vás ze všech stran valí. Právě teď rozhodujete o budoucnosti vaší firmy a vy musíte zvolit ty správné strategie. Pozor na zásadní dopady na úvěry i dotace. Novela zákona o účetnictví vám diktuje zásadní změny ve výkazech i procesech. Pozor na povinnou digitalizaci i audit. Jaké finanční dopady má nový zákon o kybernetické bezpečnosti na vaši firmu? A co vám diktuje nová EU směrnice pro rovné platy zaměstnanců? Přihlaste se na konferenci pro management firmy, kde vám poradíme, jak se připravit na zásadní výzvy a na budoucí směřování Vaší firmy.

6 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl konference

    cílem této konference je informovat o aktuálních změnách v legislativě a podnikatelském prostředí, zejména v oblasti ESG (environmentální, sociální a správní) reporting, účetnictví, kybernetické bezpečnosti a pracovního práva.

    • Povinnosti a výzvy spojené s novými směrnicemi EU, které mohou ovlivnit jejich každodenní provoz.
    • Dopady nových zákonů na finanční výkazy, auditní procesy a digitalizaci účetnictví.
    • Změny v pracovním právu, jako je rovné odměňování a snadnější propouštění zaměstnanců.
    • Kybernetickou bezpečnost, jaké nové povinnosti budou firmy mít a jak se připravit na vyšší nároky v této oblasti.

    Výhody konference

    • Získáte nejčerstvější informace od odborníků z praxe.
    • Můžete vyřešit všechny vaše otazníky v rámci konzultace.
    • Z celé konference budete mít k dispozici nahrávku všech přednášek.

    Prohlédněte si hlavní program konference.

    Komu je konference určena

    Konference je určena pro TOP management – ředitele, jednatele firem, obchodní ředitele.

    Další informace

    Každý účastník konference obdrží CERTIFIKÁT, podkladové materiály v elektronické podobě a nahrávku z jednotlivých přednášek.

    Zúčastněte ONLINE konference z pohodlí vašeho domova či kanceláře!

    Hlavní témata konference (9:00 až 14:30)

    Novela zákona o účetnictví 2026: obří změna ve výkazech i procesech

    • Zásadní změny ve finančních výkazech vaší firmy
    • Povinná digitalizace účetnictví
    • Nová pravidla pro audit a další dopady

    EU novinka: Rovné platy pro zaměstnance + jednodušší výpovědi

    • Nová EU směrnice vám diktuje rovné odměňování a zveřejňování platů
    • Kolik to vaši firmu bude stát?
    • Novela zákoníku práce 2025 přináší snadnější propouštění
    • Výpovědní doba poběží už od 1. dne výpovědi

    Nový zákon o kyberbezpečnosti 2025 zpřísňuje pravidla

    • Vyšší versus nižší režim povinností
    • Povinný audit a bezpečnostní opatření
    • Finanční dopady nového zákona o kybernetické bezpečnosti na vaši firmu
    • Co po vás budou chtít vaši zákazníci v rámci kybernetické bezpečnosti

    Finance ve vaší firmě – od společníků společnosti a zase zpět

    • Vklad, zápůjčka, úvěr, příplatek od společníka
    • Podíl ze zisku a likvidačním zůstatku, jiná plnění od společnosti
    • Ohlédnutí za daňovými souvislostmi

    ESG = bič na vaši firmu

    • Je pro vaši firmu ESG reporting povinný?
    • Konkrétní kroky, jak si vylepšit ESG skóre
    • Která data o ESG budou chtít vaši zákazníci
    • Dopady ESG na výhodné úvěry, dotace a veřejné zakázky

     

    (změna programu vyhrazena)

    Mgr. Michal Antoš, LL.M.

    Michal Antoš je advokátem v advokátní kanceláři Šetina, Komendová & Partners s.r.o., ve které již pátým rokem působí. Ve své praxi se zaměřuje se především na právo obchodních korporací, problematiku compliance a závazkové právo. Zejména v oblasti práva obchodních korporací již publikoval řadu odborných článků, pravidelně přednáší a vystupuje na konferencích zaměřených právě na toto téma.

    JUDr. Jaroslav Škubal

    Jaroslav Škubal je advokátem České advokátní komory. Spolupracuje s advokátní kanceláří PRK Partners. V rámci své advokátní praxe se věnuje mimo jiné přípravě smluvní dokumentace pro zaměstnance, nakládání s osobními údaji zaměstnanců a dalšími. Jaroslav Škubal je doporučován a uznáván jako odborník v oblasti pracovního práva a zaměstnanosti publikací Chambers European Guide.

    Ing. Martin Kučera, Ph.D.

    Ing. Martin Kučera, Ph.D. je už dva roky členem Komory daňových poradců České republiky. Ve své praxi pro ACCTA Bohemia, s.r.o. a Daňové kanceláři Kučera s.r.o. se specializuje na daň z přidané hodnoty, daň z příjmů fyzických osob, neziskové organizace a účetnictví. Na Vysoké škole ekonomické v Praze postupně prošel bakalářským, magisterským a doktorským studiem, které úspěšně zakončil s titulem Ph.D. Během studií se zúčastnil také prestižní stáže na Otto-Friedrich-Universität Bamberg.

    Ing. Mgr. Luděk Nezmar, MBA

    Luděk Nezmar se specializuje na ochranu osobních údajů a zároveň publikuje odborné články a publikace na téma GDPR. Také se specializuje na ESG reporting a udržitelnost firem. V minulosti řídil několik společností z různých odvětví. Ve všech byl konfrontován se zpracováním velkého množství dat a jejich následným využitím v managementu firem. Problematiku zpracování dat pak poznal jak ze strany uživatele – manažera, tak z pohledu architekta a programátora. V posledních letech se aktivně zabývá zpracováním a ochranou dat, modelací firemních procesů, efektivním využíváním moderních technologií v oblasti ICT a kybernetickou bezpečností.

    Online – živý přenos

    Živé vysílání probíhá online, technické pokyny vám zašleme e-mailem.

    Místo konání:

    Živé vysílání je interaktivní online seminář, jehož přenos budete sledovat na svém PC, notebooku nebo tabletu - pohodlně ve vaší kanceláři nebo doma bez nutnosti jakéhokoli dojíždění. A nejen to. Budete moci klást lektorovi i své otázky. Je to technicky velmi jednoduché – informace, jak se připojit, obdržíte včas od našeho zákaznického servisu emailem.


    Také doporučujeme