Bc. Pavel Prouza

Pavel Prouza v současnosti působí ve funkci Account Director v digital agentuře Brandz Friendz, specializované na sociální sítě.

Má za sebou 10 let praxe v oblasti Media Professionals na vedoucích pozicích, specializuje se na nové trendy v oblasti hi-tech a online marketingu. Své zkušenosti uplatňuje také při navrhování konceptů komunikace a aplikací pro Facebook.

Další autoři

David Svoboda

David Svoboda je lektor s dlouholetou praxí. Připravoval řečníky pro TEDx, školil Hospodářskou komoru a řadu dalších firem i jednotlivců. Je certifikovaným instruktorem myšlenkových map (TLI) přímo od jejich legendárního tvůrce, Tonyho Buzana.Ve Velké Británii a ČR vede inovativní workshopy prezentačních dovedností, základů grafického designu pro negrafiky a myšlenkových map. Spolupracoval na českém vydání bestselleru Přednášejte jako na TEDu, oficiálního průvodce veřejným vystupováním od kurátora konference TED Chrise Andersona. Má více než 15 let zahraničních zkušeností ze společnosti Intel, kde měl na starosti přípravu trhu pro budoucí produkty a kde současně pomáhal zavádět inovativní komunikaci uvnitř firmy.

Mgr. Michal Černý

Michal Černý je garantem studijní profilace Technologie ve vzdělávání na Kabinetu knihovnictví a informačních studií na FF MU v Brně, kde přednáší předměty jako vzdělávací technologie, metodik ICT, laboratoř vzdělávacích technologií nebo digitální kompetence.Vystudoval učitelství fyziky a informatiky. Je autorem řady knih, jako například Digitální informační kurátorství v pedagogickém kontextu, Webináře ve vzdělávání: pedagogické a didaktické aspekty, Myšlenkové mapy pro studenty nebo editorem Tablet ve školní praxi, na RVP.cz napsal více než stovku článků a jako odborný garant zaštiťoval projekt z Výzvy 51 (tablety do škol) INTERES.

Michaela Antalíková

Michaela Antalíková vystudovala Státní konzervatoř, posléze sociální pedagogiku a teologii na VOŠ Jabok.Učila na 1. i 2. st. běžné státní základní školy, soukromé ZŠ Klíček, ale také na ZŠ s Montessori programem. V její třídě vždy byly začleněny děti se znevýhodněním, ať zdravotním, mentálním nebo sociálním. Je lektorkou programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení. Řadu let se věnuje práci s dětmi s postižením a lektoruje semináře pro pedagogy, asistenty pedagoga, rodiče a sociální pracovníky. Také vede prožitkové dílny se školními třídami, kde je začleněno dítě s postižením nebo do třídy má teprve přijít – cílem je dětem a učitelům pomoci nastavit ve třídě základy dobrých vztahů. Zajímá se o praktické využití nástrojů Plánování zaměřeného na člověka ve škole. Pro Rytmus-od klienta k občanovi, o.p.s. pracuje ve Středisku podpory inkluze jako metodička a lektorka.

Ing. Vladimír Volko

Lektor, konzultant kouč. Hlavní činností je poradenství v oblasti zvyšování výkonnosti podniku v řadě oblastí managementu. Poradenská praxe od roku 1997 v řadě oblastí pro klienty z: automotive, strojírenství, plastikářství, strojní a záměčnická výroba, stavebnictví či služby. Zkušenosti jako top manger výrobní firmy. Spoluvlastník poradenské firmy VI - Value Innovation, s.r.o.Odborně se věnuji zejména následujícím oblastem: Lean production systems & process optimalization, Quality management & Manufacturing Management Systems, Project management, Risk management & Economics and Financial Management a další.

Mgr. Ing. Jan Krejsa

Jan Krejsa působí v advokátní kanceláři AD LEGES specializující se zejména na oblast práva obchodních společností.Kancelář je zaměřena jak na poradenství právní, tak i daňové, což přináší ucelený pohled na často kladené otázky, které jsou v současnosti podnikatelé nuceni řešit v souvislosti s fungováním svých společností.

Mgr. Libor Štajer