Ing. Petr Havlíček

Patří k nejlepším a nejznámějším výživovým specialistům v České republice. Je absolventem Vysoké školy zemědělské v Brně obor zootechnika se specializací na potravinářské technologie. S výživou začal krátce po absolutoriu vysoké školy. Nejprve jako odborný konzultant ve společnosti HC Compact a následně ve společnosti Energus. Od roku 2001 je externím konzultantem společnosti Nutrend.

S šéfredaktorkou časopisu Dieta Petrou Lamschovou napsal 6 knih, např. Jídlo jako životní styl I. – III., Superjídelníček a další.

Další autoři

Bc. Karel Kuchařík

Alena Jabůrková vystudovala střední pedagogickou školu s oborem učitelství pro mateřské školy. Dále vystudovala  bakalářské studium v oboru Školský management, magisterské studium Management  vzdělávání. Všechna studia absolvovala na PdF UK v Praze.Má čtyřicetiletou pedagogickou praxi, z toho 28 let ve funkci ředitelky školy.

Dr. Josef Černohlávek

Dr. Josef Černohlávek je advokát a rozhodce specializovaný na stavební právo a další právní obory. Působí jako advokát v rámci advokátní kanceláře Ürge & Černohlávek.

Mgr. Alexandra Košťálová

Mgr. Alexandra Košťálová vystudovala obor Výživa člověka na Masarykově univerzitě v Brně a dlouhodobě se zaměřuje na výživu dětí. Pracuje na Státním zdravotním ústavu, kde se věnuje institucionálnímu stravování a popularizaci výživy v rámci Centra podpory veřejného zdraví. Je hlavní řešitelkou projektu Zdravá školní jídelna, Máme to na talíři a garantkou Odborné skupiny pro školní stravování, která od roku 2023 funguje v rámci Meziresortní pracovní skupiny pro školní stravování.

Bc. Jaroslav Burda

Alena Jabůrková vystudovala střední pedagogickou školu s oborem učitelství pro mateřské školy. Dále vystudovala  bakalářské studium v oboru Školský management, magisterské studium Management  vzdělávání. Všechna studia absolvovala na PdF UK v Praze.Má čtyřicetiletou pedagogickou praxi, z toho 28 let ve funkci ředitelky školy.

Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková

Dagmar Vilášková je speciální pedagožka. Na pozici vedoucí školních poradenských pracovišť na základních školách zajišťuje inkluzivní podmínky pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, rovněž se věnuje podpoře a akceleraci žáků nadaných. Zkušenosti se vzděláváním dětí a žáků s kombinovaným postižením, dětí a žáků s autismem a vadou zraku předává na katedře speciální pedagogiky Ostravské Univerzity jako externí vyučující akreditovaného předmětu Strukturované učení a autismus, ale také formou bezplatných konzultací rodinám s dětmi s poruchami autistického spektra.Vystudovala speciální pedagogiku a speciální andragogiku na Masarykově Univerzitě v Brně. V roce 2006 vydala metodiku Strukturované učení pro žáky s autismem (s přihlédnutím k postižení zraku a mentální retardaci). Profesní zkušenosti získala jako učitelka v mateřské škole, asistent pedagoga, učitel na 1. stupni ZŠ, speciální pedagog v pedagogicko-psychologické poradně, odborný rada – odborník v oblasti speciální pedagogiky pro ČŠI, odborný pracovník – speciální pedagog, školní speciální pedagog a lektor. Od roku 2011 se věnuje metodickému vedení asistentů pedagogů na mateřských, základních a středních školách a tvorbě koncepcí školních poradenských pracovišť. V rámci lektorské činnosti se věnuje tématům: Školní poradenské pracoviště, Inkluzivní vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra, Diagnostika a reedukace specifických poruch učení, Asistent pedagoga ve školní praxi, Podpůrná opatření a legislativa v MŠ, ZŠ a SŠ, Syndrom vyhoření.

Ing. Petra Gášek

Lektorování se věnuje od roku 2007. Působila na několika odborných i manažerských pozicích, například ve společnostech TNT Express Worldwide, Warmpeace a Singing Rock. Aktuálně působí jako facilitátorka a koučka firemního vzdělávání.