BA Petr Adamík
Petr Adamik je produktovým ředitelem společnosti Poski.com s.r.o.
Zabývá se marketingem, technologiemi, internetem a jeho praktickým využitím uvnitř organizací. Vystudoval Business Studies na London Metropolitan University.
Produkty související s autorem
-
Seminář21. 9. 2010
Seminář: e-Marketing aneb Obchodování na internetu (3)
-
Seminář2. 3. 2011
Seminář: e-MARKETING aneb prodejní kanál INTERNET (5)
-
Seminář10. 3. 2011
Seminár: e-Marketing alebo Predaj cez internet
-
Seminář Ostrava2. 6. 2011
Seminář: e-MARKETING aneb prodejní kanál INTERNET (6)
-
Seminář26. 7. 2011
Seminár: e-Marketing alebo Predajný kanál INTERNET
Další autoři
Ing. Miroslav Brotánek
Jednatel společnosti BTK Praha s. r. o. Je zkušený lektor, který se zabývá revizní činností tlakových a plynových rozvodů a kotlů, provozováním kotelen a výměníkových stanic v obytných a nebytových objektech i poradenskou činností v energetice.
PhDr. Zdenko Matula
Zaměřuje se na mezilidskou komunikaci, týmovou práci a efektivní vedení, motivování lidí. Podílí se na vzdělávání a rozvoji dovedností pedagogických pracovníků základních a středních škol v rámci spolupráce s občanskými sdruženími.
Mgr. Šimon Hradilek
Šimon Hradilek je vedoucím advokátem v advokátní kanceláři HAVEL & PARTNERS s.r.o.
Ing. Daniela Burianová, LL.M.
Daniela Burianová Je auditorkou, daňovou poradkyní, bilanční účetní a lektorkou seminářů v oblasti účetnictví a daní. Od studií se specializuje na účtování a zdaňování neziskových organizací a obcí. Je členkou odborného kolegia v sekci pro neziskové organizace při Komoře daňových poradců a věnuje se metodické pomoci klientům z podnikatelské oblasti a neziskových organizací.
Mgr. Bc. Martin Kůs
Martin Kůs je advokátem zabývající se oblastmi jako je zdravotnické právo, právo obchodních společností, pracovní právo a správní právo. V těchto oblastech vede odborná školení.
Mgr. Adam Zbiejczuk
Adam Zbiejczuk patří k předním českým odborníkům v oblasti sociálních médií.Byl zodpovědný za on-line komunikaci mBank první dva roky jejího fungování v ČR, vedl social media týmy v agenturách Ataxo a H1.cz, podílel se na vzniku nástroje pro monitoring sociálních sítí Social Insider, organizuje setkání profesionálů BabelCamp a pravidelné večery BabelTalk. Je spolumajitelem agentury Influencer.cz, přes dva roky se stará o sociální sítě společnosti BMW Česká republika. Učí na KISK FF Masarykovy univerzity v Brně.