BA Petr Adamík
Petr Adamik je produktovým ředitelem společnosti Poski.com s.r.o.
Zabývá se marketingem, technologiemi, internetem a jeho praktickým využitím uvnitř organizací. Vystudoval Business Studies na London Metropolitan University.
Produkty související s autorem
-
Seminář21. 9. 2010Seminář: e-Marketing aneb Obchodování na internetu (3)
-
Seminář2. 3. 2011Seminář: e-MARKETING aneb prodejní kanál INTERNET (5)
-
Seminář10. 3. 2011Seminár: e-Marketing alebo Predaj cez internet
-
Seminář Ostrava2. 6. 2011Seminář: e-MARKETING aneb prodejní kanál INTERNET (6)
-
Seminář26. 7. 2011Seminár: e-Marketing alebo Predajný kanál INTERNET
Další autoři
PhDr. Mgr. Monika Puškinová, Ph.D.
Monika Puškinová je vyhledávanou specialistkou na školskou legislativu. Zabývá se také poradenskou a lektorskou činností. Má bohatou praxi v oblasti školství, publikuje odborné knihy a články. Je jednatelkou společnosti Monika Puškinová, s. r. o.
Ing. Radka Vokurková
Ing. Radka Vokurková pracuje v poradenské společnosti Consulteco s.r.o., která působí v oblasti chemie, ekologie a bezpečnosti práce.
Ing. Petr Linx
Petr Linx je uznávaným daňovým poradcem. V současnosti pracuje jako manažer daňového oddělení ve společnosti BDO. Petr Linx svým klientům poskytuje již přes 10 let poradenství v oblasti daní, ale i účetnictví. Specializuje se na nepřímé daně, především na optimalizaci DPH jak v komerčním, tak veřejném sektoru. Od roku 2016 poskytuje také expertní poradenství v oblasti EET. Pravidelně také školí a veřejně publikuje články o aktuálních tématech ve svých specializacích.
PaedDr. Jana Havlová
Jana Havlová řadu let pracovala jako učitelka MŠ.Je autorkou projektu Svobodná Komenského škola a spoluautorkou Kurikula podpory zdraví v MŠ.
Zastávala funkci ředitelky Církevní ZŠ a MŠ Archa v Petroupimi a nyní působí jako odborná asistentka katedry primární pedagogiky PedF UK.
Mgr. Markéta Fáberová
Od roku 2014 pracuje jako marketingový manažer na volné noze. Mezi její klienty patří drobní živnostníci, malé a střední firmy i velké korporace.Po studiích marketingové a sociální komunikace na Baťově univerzitě ve Zlíně pracovala jako marketingový manažer obchodního centra. Starala se o jeho mnohamilionový rozpočet a zároveň pomáhala malým obchodům, aby obstály ve velké konkurenci. Podobnou zkušenost získala u Bílých Tygrů Liberec, kde partnerům klubu pomáhala s přípravou jejich efektivní prezentace. Více informací na www.marketting.cz nebo https://www.linkedin.com/in/marketa-faber/.
Ing. Martina Škrdlantová
Ing. Martina Škrdlantová se věnuje řízení ordinací. Lékařům přednáší o marketingu a managementu, financích a cenových otázkách ve zdravotnictví. Její specializací jsou kalkulace cen. Má bohaté zkušenosti z praxe a je konzultantem řady větších i menších praxí po celé republice. Působí také jako ředitelka zubní kliniky Studio 32 v Praze.