BA Petr Adamík
Petr Adamik je produktovým ředitelem společnosti Poski.com s.r.o.
Zabývá se marketingem, technologiemi, internetem a jeho praktickým využitím uvnitř organizací. Vystudoval Business Studies na London Metropolitan University.
Produkty související s autorem
-
Seminář21. 9. 2010Seminář: e-Marketing aneb Obchodování na internetu (3)
-
Seminář2. 3. 2011Seminář: e-MARKETING aneb prodejní kanál INTERNET (5)
-
Seminář10. 3. 2011Seminár: e-Marketing alebo Predaj cez internet
-
Seminář Ostrava2. 6. 2011Seminář: e-MARKETING aneb prodejní kanál INTERNET (6)
-
Seminář26. 7. 2011Seminár: e-Marketing alebo Predajný kanál INTERNET
Další autoři
Mgr. Michal Florián
Od roku 2004 působí jako advokát v advokátní kanceláři Machytková, Sedláček, Vaca a spol., s.r.o. ve které se specializuje na přepravní právo.Problematikou mezinárodní přepravy a logistiky se zabývá po celou dobu své právní praxe, kdy se v rámci advokátní kanceláře podílí zejména na zastupování klientů z řad spedičních a dopravních společností, příjemců či odesílatelů zásilek. Věnuje se rovněž na přednáškové a publikační činnosti na téma mezinárodní přepravy a zasílatelství.
Ing. Dalibor Kačmář, Ph.D.
Dalibor Kačmář pracuje ve společnosti Microsoft na pozici ředitele serverové divize a má mimo jiné na starosti transformaci stávajícího IT do prostředí cloudu.Než přišel do společnosti Microsoft, vyučoval informatiku na mnoha univerzitách v České republice, USA a ve Finsku a externě pracoval jako regionální ředitel programu Microsoft Developer Network. V současnosti je také IT Committee Chairmen v Americké obchodní komoře.
Bc. Hana Čipera Janská
Lektorka, koučka a personalistka, která od práce HR přešla na podporu lidí v nacházení spokojenosti v jejich životě. Této činnosti se věnuje již přes 20 let.
Radka Chudárková
Radka Chudárková je konzultant, lektor, certifikovaný kouč ICF, certifikovaný facilitátor a Points of You© Certified Practitioner.. Již 15 let se věnuje jednotlivcům, týmům a firmám v jejich rozvoji. V tom, aby byli lepší. Ve firmách napříč obory pomáhá řešit strategie, zaměstnavatelskou značku, výrobu, logistiku nebo HR procesy či spolupráci týmů.