Bc. Zuzana Bartůšková
Je daňovou poradkyní a lektorkou s více jak patnáctiletou praxí.
Jako daňová poradkyně se zaměřuje především na malé a střední firmy a OSVČ. Od roku 2012 píše odborné články pro účetní i podnikatele. V oblasti daní a účetnictví působí jako lektorka téměř 10 let.
Další autoři
Mgr. Michal Žmolík
Michal Žmolík je psychoterapeut, supervizor a lektor kurzů a školení z oboru školství, sociální a zdravotní péče. Nejraději školí témata komunikace, řešení konfliktů, stress management, syndrom vyhoření, práce s emocemi, osobní rozvoj, paliativní péče, lektorské dovednosti, týmová spolupráce, řízení a supervize aj.Vystudoval obor Řízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacích na Fakultě Humanitních studií Univerzity Karlovy v Praze, což jej pracovně nasměrovalo k pestrým pracovním zkušenostem v soukromém i veřejném sektoru.
Ing. Petr Jalůvka, ALog.
Zakladatel a spolumajitel společnosti DYNAMIC FUTURE s.r.o., kde také doposud aktivně působí.
kpt. Marek Kříženecký, Bc.
Kpt. Marek Kříženecký je absolventem FBI VŠB-TU Ostrava - obor Technika požární ochrany a bezpečnosti průmyslu.Od roku 2013 je příslušníkem HZS Královehradeckého kraje. Zprvu působil jako mokrý hasič sloužící na centrální stanici Hradec Králové. V roce 2015 přestoupil na služební místo vrchní komisař - kontrolní činnost. Zároveň je vyšetřovatelem požárů HZS Královehradeckého kraje a konzultantem předkládaných dokumentací zdolávání požárů a autor metodické pomůcky pro zpracování dokumentace zdolávání požárů na území Královehradeckého kraje.
Ing. Petr Macek
Petr Macek je specialistou na internetový marketing a má široké praktické zkušenosti ze zákaznických projektů propagujících služby a produkty firem na internetu.Pravidelně přednáší na školeních pro obchodní spolky (např. hospodářské komory) a je zkušeným lektorem i v oblasti firemního vzdělávání. Vystudoval Vysoké učení technické v Brně a projektové řízení na Technologické univerzitě v australském Sydney. Má mezinárodní zkušenosti z pracovních pobytů v Irsku, Rusku a Austrálii.