Ing. Helena Vojáčková, MBA, FCCA

Absolvovala studium na VŠE. Začínala jako auditorka ve společnosti Ernst & Young a následně jako manažerka auditu v PricewaterhouseCoopers.

Poté působila v Českých aeroliniích a jejich dceřiných společnostech, kde byla jako Executive Director zodpovědná za účetnictví, daně a později i za controlling. Na obdobné pozici pracovala i v Českém aeroholdingu. V současné době řídí společnost Akcento působící v oblasti podnikových financí a auditorskou společnost HEDLEY AUDIT. Je spoluautorkou několika publikací v oblastech Mezinárodních standardů pro finanční výkaznictví (IFRS).

Další autoři

Mgr. Alžbeta Rosinová

Působí ve Frank Bold Advokáti, kde se věnuje veřejnému právu, zejména správnímu právu a právu životního prostředí. Je specialistkou na témata územního plánování a stavebního zákona.Alžbeta Rosinová je v současnosti doktorandkou na Katedře ústavního práva a politologie Právnické fakulty Masarykovy univerzity. Od dubna 2015 působí ve Frank Bold Advokáti, kde se věnuje veřejnému právu, zejména správnímu právu a právu životního prostředí. Je specialistkou na témata územního plánování a stavebního zákona. Na tato témata pravidelně publikuje a vystupuje na konferencích.

Bc. Kateřina Nechanická, DiS.

Kateřina Nechanická je personalistka, podnikatelka a profesionální koučka s akreditací MŠMT ČR a ICF.Poskytuje konzultace v oblasti kariérního poradenství a aktivně se věnuje koučování. Spolupracuje s několika společnostmi jako externí HR konzultantka a věnuje se přednáškám a školení soft skills. 

BA Petr Adamík

Petr Adamik je produktovým ředitelem společnosti Poski.com s.r.o.Zabývá se marketingem, technologiemi, internetem a jeho praktickým využitím uvnitř organizací. Vystudoval Business Studies na London Metropolitan University.

Ing. Ráma Rajnošek, Ph.D.

Ráma Rajnošek působí jako CEO a jako konzultant pro komunikační strategie v online agentuře Aqua Digital.Zabývá se komplexním navrhováním kampaní v prostředí internetu. Vytváří koncepty využívající výhody v propojení online nástrojů a klasických komunikačních kampaní. Navrhuje akviziční strategie a využívání loajalitních nástrojů dle nastavených marketingových cílů klienta. Do komunikační strategie integruje jako součást mixu sociální sítě s hlavní orientací na Facebook a jeho nástroje.

Robert Mládek

Robert Mládek se narodil v Čechách a vyrostl v USA, kde vystudoval finance a účetnictví na University of San Francisco.Pracoval jako auditor (KPMG) a kontrolor (Waller, Williams & Co).  Od roku 1994 žije trvale v České republice, kde se věnuje především poradenské činnosti.

Ing. Jiří Šťastný

Jiří Šťastný je místopředseda Sdružení pro hračku a hru