Ing. Jana Kotěšovcová
Ing. Jana Kotěšovcová působila jako finanční ředitelka ve společnostech Sipral a.s., Electrolux s. r. o. a Electronic date systems (EDS).
Na Vysoké škole finanční a správní lektoruje v oblastech: cash flow management, finanční analýza, controlling, manažerské účetnictví, finanční účetnictví, podnikové finance a oceňování podniku. Působila též jako lektorka v zahraničí na Fachhoschule in Mainz, City University of Seattle a University of Northern Virginia.
Produkty související s autorem
Další autoři
Mgr. Tomáš Liškutín
Tomáš Liškutín, advokát, je absolventem Právnické fakulty Masarykovy univerzity, kde získal v roce 2010 titul Mgr.Na stejné fakultě navázal studiem v doktorském studijním programu (PhD.) na katedře občanského práva. Má zkušenosti z více než pětileté spolupráce s SOS – Sdružením obrany spotřebitelů, o.s. a z tříletého působení v advokátní kanceláři PRK Partners. V současné době má vlastní advokátní kancelář. Specializuje se na právo občanské, obchodní a pracovní. Věnuje se rovněž odborné publikační činnosti a své příspěvky přednáší na vědeckých konferencích doma i v zahraničí.
JUDr. Alena Schillerová, Ph.D.
JUDr. Alena Schillerová byla 1. 1. 2016 jmenována náměstkyní ministra financí pro Daně a cla.JUDr. Alena Schillerová byla 1. 1. 2016 jmenována náměstkyní ministra financí pro Daně a cla. Mezi lety 1991 - 2015 působila ve Finanční správě, například v letech 2014-2015 jako ředitelka Odboru právního a daňového procesu Generálního finančního ředitelství. Vedle toho je spoluautorkou řady publikací zejména s daňovou tematikou. Paní doktorka má také bohaté přednáškové zkušenosti, a to jak pro odbornou veřejnost, tak například i na PF MU.
JUDr. Marie Salačová
Marie Salačová je uznávanou specialistkou na problematiku poskytování cestovních výdajů. Je autorkou řady odborných článků a publikací. V průběhu své profesní kariéry působila na Ministerstvu financí, Ministerstvu práce a sociálních věcí a na Úřadu důchodového zabezpečení.
Mgr. Stanislav Klika
Stanislav Klika je absolventem Právnické fakulty Masarykovy univerzity a v současné chvíli pracuje pro auditorsko-poradenskou společnost BDO jako manažer týmu, který se zaměřuje se na interní audit a profesní rozvoj interních auditorů, řízení rizik, vnitřní kontroly a ochranu osobních údajů.Stanislav získal bohaté zkušenosti v oblasti systémů vnitřní kontroly a interního auditu jako tvůrce právních předpisů týkajících se vnitřní kontroly a interního auditu. Profesionální zkušenosti s interním auditem získal jako specialista interního auditu a vedoucí útvaru interního auditu.
kpt. Ing. Petr Michut
Petr Michut se jako expert v Technickém ústavu požární ochrany podílí na šetření příčin vzniku požárů.Vypracovává odborné posudky pro trestní i civilní soudy, vyhodnocuje korektnost a objektivitu stávajících znaleckých posudků, technických zpráv nebo revizí. Aktivně se podílí na výzkumu a vývoji ve forenzních vědách, které jsou součástí řešených projektů. Je interním auditorem v rámci managementu akreditované zkušební laboratoře. Jako revizní technik elektrických zařízení posuzuje a hodnotí revizní posudky z hlediska identifikace bezpečnostních rizik u zařízení instalovaného v prostoru požářiště. Je členem Unie soudních znalců, kde v rámci připomínkového řízení participuje na tvorbě legislativních předpisů. Aktivně publikuje a přednáší na mezinárodních konferencích či odborných seminářích.
Ing. Jiří Štrupl
Ing. Jiří Štrupl – metodik celního řízení; Generální ředitelství cel. Od roku 2009 do současnosti pracuje jako metodik celního řízení na Generálním ředitelství cel v Praze. Předtím pracoval řadu let v praktickém výkonu činností celního řízení na Celním úřadě Mělník. Aktivně se účastní jednání na tvorbě evropské i národní legislativy, včetně mezinárodních jednání při Evropské komisi. Stanovuje s celostátní působností konkrétní postupy při převádění legislativy do praxe a vytváří metodiku pro oblast celního řízení, např. formou tvorby interních předpisů celní správy a stanovisek. Jeho pracovní zařazení zahrnuje též lektorskou činnost v rámci celní správy i vůči veřejnosti a spolupráci s ostatními orgány státní správy při výkonu jejich působnosti, zejména s orgány finanční správy v oblasti daně z přidané hodnoty.