
Ing. Jaroslav Bazala, Ph.D., ALog.
Ing. Jaroslav Bazala, Ph.D. je prezidentem Logistické akademie. Rovněž založil Komoru logistických auditorů v ČR a na Slovensku.
Od roku 1995 odborně působí v oblasti logistiky jako poradce, projektant, lektor a auditor.
Produkty související s autorem
-
Seminář Nakladatelství FORUM (6. patro), Praha 812. 3. 2025
Seminář: Výpočty pro řízení zásob
-
Seminář Nakladatelství FORUM (6. patro), Praha 828. 11. 2024
Seminář: Výpočty pro řízení zásob
-
Seminář Nakladatelství FORUM (6. patro), Praha 824. 10. 2024
Seminář: Výpočty pro KANBAN
-
Vzdělávací kurz Nakladatelství FORUM (5. patro), Praha 818. 9. 2024 - 19. 9. 2024
Vzdělávací kurz: Plánování výroby a intralogistika
-
Vzdělávací kurz Nakladatelství FORUM (5. patro), Praha 814. 5. 2024 - 15. 5. 2024
Vzdělávací kurz: Plánování výroby a intralogistika
-
Vzdělávací kurz Praha29. 5. 2024 - 30. 5. 2024
Vzdělávací kurz: Logistický audit
-
Vzdělávací kurz Nakladatelství FORUM (6. patro), Praha 86. 2. 2024 - 7. 2. 2024
Vzdělávací kurz: Plánování výroby a intralogistika
-
Seminář Praha9. 4. 2024
Seminář: Výpočty pro řízení zásob
-
Seminář Praha24. 10. 2023
Seminář: Výpočty pro KANBAN
-
Vzdělávací kurz Nakladatelství FORUM (5. patro), Praha 88. 2. 2023 - 9. 2. 2023
Vzdělávací kurz: Logistický audit
Další autoři
Ing. Martina Jiříková
Lektorka se může pochlubit 18letou praxí v celní správě, a to od práce na hraničním přechodu, přes právničinu na Celním úřadu v Ostravě po pozici zástupkyně ředitele a současně ředitelky odboru cel a daní Celního úřadu v Mošnově.Přednáší pro pražské poradenské společnosti skupiny ACCON GROUP a žilinskou IPA SLOVAKIA, učí také na VOŠ AHOL a VOŠ SOKRATES v Ostravě mezinárodní obchod, kontraktační dovednosti, právní logiku a hospodářské výpočty a finanční právo. V roce 2013 založila vlastní vzdělávací agenturu IDEA.
Bc. Pavel Andrle
Pavel Andrle se specializuje na problematiku krátkodobého trade finance, především na dokumentární akreditivy a jejich financování.Působí jako poradce a konzultant v oblasti trade finance, má bohaté zahraniční zkušenosti. Je častým lektorem seminářů poskytovaných IFC (členem Světové banky) v rámci „Global Trade Finance Program“. Je tajemníkem Bankovní komise při ICC ČR.
V roce 2001 publikoval úspěšnou publikaci Dokumentární akreditiv v praxi (Grada), která byla v letech 2002, 2003 a 2007 vydána v druhém, třetím a čtvrtém aktualizovaném vydání. Koncem roku 2004 vyšla jeho druhá publikace Komentář UCP500 s přihlédnutím k ISBP a dalším dokumentům Bankovní komise ICC, v sprnu 2009 vyšel Komentář UCP600 (vydavatel ICC ČR).
V rámci své činnosti v bankovní komisi ICC (tvůrce mezinárodních pravidel pro dokumentární akreditivy, záruky, inkasa a standby akreditivy) působil v konzultační skupině pro revizi Jednotných zvyklostí a pravidel pro dokumentární akreditivy UCP 600 (skupina se skládala ze cca. 40 specialistů z celého světa). Je členem expertní skupiny při Centre for Expertise při rozhodčím soudu ICC, v jehož rámci experti z řad Bankovní komise ICC řeší sporné případy z oblasti dokumentárních akreditivů, bankovních záruk a dokumentárních inkas.
Pavel Andrle je v současné době členem poradní skupiny připravující pravidla ICC pro Forfaiting.
Ing. František Šalanda
František Šalanda vystudoval Fakultu řízení VŠE v Praze, obor vědeckotechnické informace.Po pěti letech práce v Evropském informačním středisku Karlovy univerzity ve funkci informačního specialisty se stal vedoucím oddělení databází a on-line služeb. Zde se podílel na několika projektech UNESCO v oblasti informatiky. Po roku 1989 pracoval na Britském velvyslanectví v Praze pro vládní Know-how fond, jehož cílem byla podpora rozvoje prioritních oblastí pro rychlý rozvoj tržní ekonomiky. Kromě toho zde působil i jako poradce pro informační technologie. Od roku 1995 byl ředitelem marketingu ve společnosti Albertina data, s.r.o. a byl zodpovědný za péči o nejvýznamnější klienty společnosti, obchodní partnery a smluvní dodavatele dat.
Ing. Jiří Seger
Jiří Seger absolvoval Vysokou školu chemicko-technologickou v Praze.Poradenstvím při zavádění systémů managementu se zabývá od roku 1996, nejprve jako zaměstnanec poradenské firmy a od roku 2008 jako OSVČ. Je držitelem certifikátů pro provádění certifikačních auditů podle ISO 9001, ISO 14001 a OHSAS 18001. Spolupracuje s některými významnými certifikačními společnostmi jako externí auditor a lektor.
Ing. Adriana Hrivnáčiková
Adriana Hrivnáčiková je konzultantom pre oblasť verejného obstarávania spoločnosti CFCU, s.r.o., ktorá sa zaoberá poskytovaním komplexného ako aj ad hoc poradenstva k procesom verejného obstarávania a poskytovaním školiacich a lektorských služieb, a to pre verejných obstarávateľov, obstarávateľov a dotovaných obstarávateľov ako aj pre záujemcov, uchádzačov a účastníkov.Od roku 2001 je odborne spôsobilou osobou na verejné obstarávanie. Počas svojej praxe realizovala desiatky verejných obstarávaní v oblasti tovarov, služieb i prác, pripravila mnohé interné smernice a manuály o verejnom obstarávaní a venuje sa aj špecifikám verejného obstarávania vo vzťahu k projektom financovaným z fondov EÚ/ES.
Mgr. David Kříž
David Kříž je absolventem jednooborové psychologie na MUNI. Absolvoval různé kurzy (Rorschachova metoda, Koučovací kurz pro psychology), aktuálně je frekventantem psychoterapeutického výcviku gestalt psychoterapie v institutu Dialog. Zároveň působí jako školní psycholog na základní škole a v ambulanci klinického psychologa PhDr. Adama Suchého. Rád pracuje s předškolními dětmi a adolescenty. Při práci využívá kromě terapeutického dialogu i mindfulness přístup a metody groundingu a relaxace. V ambulanci pracuje aktuálně převážně s populací osob, které prožívají genderovou inkongruenci.