Ing. Jiří Seger

Jiří Seger absolvoval Vysokou školu chemicko-technologickou v Praze.

Poradenstvím při zavádění systémů managementu se zabývá od roku 1996, nejprve jako zaměstnanec poradenské firmy a od roku 2008 jako OSVČ. Je držitelem certifikátů pro provádění certifikačních auditů podle ISO 9001, ISO 14001 a OHSAS 18001. Spolupracuje s některými významnými certifikačními společnostmi jako externí auditor a lektor.

Další autoři

Ing. Daniela Burianová, LL.M.

Daniela Burianová Je auditorkou, daňovou poradkyní, bilanční účetní a lektorkou seminářů v oblasti účetnictví a daní. Od studií se specializuje na účtování a zdaňování neziskových organizací a obcí. Je členkou odborného kolegia v sekci pro neziskové organizace při Komoře daňových poradců a věnuje se metodické pomoci klientům z podnikatelské oblasti a neziskových organizací.

JUDr. Andrej Lobotka

Magisterské i doktorské studium absolvoval na Právnické fakultě Masarykovy univerzity. V roce 2016 absolvoval bakalářské studium na Fakultě informatiky Masarykovy univerzity, obor Informatika ve veřejné správě.Po škole sbíral zkušenosti jak ve státní správě (Česká správa sociálního zabezpečení), tak jako koncipient v advokátní kanceláři. Následně se podílel na implementaci GDPR ve společnostech UPC Česká republika a UPC Broadband Slovakia. V současné době působí jako pověřenec pro ochranu osobních údajů ve společnostech L'Oréal Česká republika, L'Oréal Slovensko a L'Oréal Magyarország.

PaedDr. Věra Kolmerová

Věra Kolmerová je vedoucí oddělení zahraniční zaměstnanosti Ministerstva práce a sociálních věcí, je zároveň manažerkou evropského informačního a poradenského systému EURES.

Ing. Bc. Michal Mišun

Lektor působí ve společnosti Redbaenk, která zajišťuje pro své klienty nákup a prodej podniků, vyhledání strategického či finančního partnera a další služby související s transakcemi v oblasti investičního bankovnictví a podnikových financí.

Kateřina Horynová

Kateřina Horynová má za sebou více než 15 let zkušeností v oblasti Event Managementu.Kateřina Horynová má za sebou více než 15 let zkušeností v oblasti Event Managementu. Je zakladatelkou a spolumajitelkou agentury Event Arena, která byla založena v roce 2000. Zároveň zastává pozici ředitelky produkce. Její hlavní náplní práce je supervize akcí a projektů, kreativní návrhy řešení eventů a komunikace s klienty. Podílí se na všech významných zakázkách společnosti. Mezi její klienty patří například ČSOB, Telefónica, Partners, Česká spořitelna, Seznam.cz, Novartis a řada dalších. Vystupuje a přednáší na odborných akcích týkajících se Event Managementu od roku 2011.

Mgr. Tomáš Lechner, Ph.D.

Tomáš Lechner působí na katedře práva Národohospodářské fakulty Vysoké školy ekonomické v Praze. Má bohaté zkušenosti z praktického uplatnění informačních technologií v územní samosprávě jako specialista společnosti Triada na implementaci elektronických spisových služeb.