Ing. Ladislav Havel
Ing.
Ladislav Havel je ředitel odboru elektroenergetiky MPO ČR.
Produkty související s autorem
Další autoři
Mgr. Jiří Sixta
Mgr. Jiří Sixta pracuje v Pedagogicko-psychologické poradně pro Prahu 7 a 8 jako metodik prevence. Má 35 let praxe jako učitel 2. stupně ZŠ a 7 let pedagogické praxe v SŠ. Ve své lektorské praxi se věnuje metodám formativního hodnocení, aktivního učení i projektového vyučování. Specializuje se na krizovou komunikaci.
RNDr. Vladimír Smolka
Vladimír Smolka pracuje jako specialista statistik trhu práce ve firmě TREXIMA spol.s r. o. Původní vzdělání získané v matematické informatice postupně rozšiřoval a prakticky uplatňoval v oblastech matematické statistiky, trhu práce, tréninku a konzultací managementu. Od roku 1992 se věnuje výdělkové statistice a je jedním z architektů národních strukturálních šetření. Více než 10 let vedl vývoj a provozování Informačního systému o průměrném výdělku (ISPV), který monitoruje úroveň výdělků a odpracovanou dobu zaměstnanců v ČR. Při vývoji metodiky, implementaci a hlavně využívání výdělkových statistik pro ekonomické analýzy spolupracuje s Českým statistickým úřadem, Národohospodařským ústavem AV ČR, Českou národní bankou, Vysokou školou ekonomickou v Praze a Českomoravskou konfederací odborových svazů.
JUDr. Tomáš Doležal
Tomáš Doležal od roku 2008 působí v advokacii. Poskytuje právní služby zejména v oblastech veřejného práva a nemovitostí. V současné době má svojí advokátní kancelář v Opavě. Zvláštní specializaci zapsanou u České advokátní komory má na obory stavebního práva, správního práva, přestupkového práva, občanského práva a dopravních trestných činů.
Mgr. Olena Stelmashenko, CSc.
Olena Stelmashenko je lektorkou trauma respektujícího přístupu. Na Doněcké státní univerzitě vystudovala Mechanismus státní správy a na Doněckém institutu trhu a sociální politiky obor Psychologie. Absolvovala lektorský výcvik trauma respektujícího přístupu a programu STRONG. Zabývá se posilováním psychické odolnosti dospívajících. Zaměřuje se na potřeby duševního zdraví dětí uprchlíků. Snaží se je vybavit dovednostmi, které jim pomohou vyrovnat se s psychickými dopady stresu a traumatu. Kromě toho je absolventkou gestalt psychologie 1. stupně, kurzu kognitivně-behaviorální terapie a řady dalších.