Ing. Libor Sladký
Ing. Libor Sladký patří mezi experty v oblasti bezpečnostních projektů a auditů již od roku 1993. Jeho návrhy řešení projektů se objevují převážně v objektech s vyšším bezpečnostním rizikem, školách a školních zařízeních a dalších tzv. měkkých cílů.
Dále se věnuje řešení slaboproudých a bezpečnostních systémů v objektech škol, nemocnic, průmyslových objektech, hotelů, administrativních center, ale také věznic a nápravných zařízení. V oblasti auditů školských zařízení je zpracovatelem auditní metodologie pilotního projektu pro Karlovarský kraj. Od roku 1993 se taktéž věnuje činnosti lektorské, a to v oboru bezpečnostních systémů.
Produkty související s autorem
Další autoři
Mgr. Pavel Černý
Pavel Černý je advokátem v kanceláři Frank Bold advokáti s.r.o. Věnuje se především případům z oblasti stavebního, ústavního a občanského práva a práva ochrany životního prostředí.Pravidelně zastupuje klienty ve sporech před Nejvyšším správním soudem, kde dosáhl precedenčních rozsudků zejména v oblasti územního plánování. V letech 2006 - 2011 byl členem Legislativní rady vlády. Je členem Výboru OSN pro dodržování Aarhuské úmluvy.
JUDr. Eva Kuzmová
JUDr. Eva Kuzmová je členka Legislativní komise ČKAIT, dlouholetá praxe z pozice nadřízeného orgánu pro stavební úřady (Krajský úřad Jihomoravského kraje)
Ing. David Pech
David Pech ukončil inženýrské studium na ČVUT v Praze, Fakultě stavební.Je specialista na technické zařízení budov a na úsporu energie v budovách. Od roku 2008 je zapsán do Seznamu energetických auditorů. V současné době působí na pozici vedoucího oddělení energetiky v rámci střediska energetiky a životního prostředí. Ve společnosti CITYPLAN spol. s r.o. se zabývá problematikou úspor energie, energetické náročnosti budov, obnovitelných a environmentálně šetrných zdrojů energie. Doposud se podílel na zpracování řady energetických auditů, studií, podnikatelských záměrů a mezinárodních projektů v oblasti obnovitelných zdrojů energie.
PhDr. Jan Hauser
Jan Hauser patří k předním českým expertům v oblasti dotačních programů Evropské unie a mezinárodní spolupráce.Je majitelem a jednatelem Evropské rozvojové agentury, expertním hodnotitelem Evropské komise a přednášejícím na Univerzitě Karlově v Praze. Aktivně se účastnil přípravy, realizace a hodnocení desítek projektů, financovaných z Evropského sociálního fondu, Evropského fondu regionálního rozvoje, komunitárních programů EU, z přímých výzev Evropské komise, z tzv. norských a švýcarských fondů a z dalších mezinárodních dotačních programů.
Působí jako akreditovaný expert programu URBACT a je certifikovaným expertem a hodnotitelem Evropské komise (TAIEX – technická asistence pro rozšíření EU, program EaSI). Je hodnotitelem projektů pro projekty předkládané do programu Erasmus+ prostřednictvím Národní agentury pro evropské vzdělávací programy
Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková
Dagmar Vilášková je speciální pedagožka. Na pozici vedoucí školních poradenských pracovišť na základních školách zajišťuje inkluzivní podmínky pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, rovněž se věnuje podpoře a akceleraci žáků nadaných. Zkušenosti se vzděláváním dětí a žáků s kombinovaným postižením, dětí a žáků s autismem a vadou zraku předává na katedře speciální pedagogiky Ostravské Univerzity jako externí vyučující akreditovaného předmětu Strukturované učení a autismus, ale také formou bezplatných konzultací rodinám s dětmi s poruchami autistického spektra.Vystudovala speciální pedagogiku a speciální andragogiku na Masarykově Univerzitě v Brně. V roce 2006 vydala metodiku Strukturované učení pro žáky s autismem (s přihlédnutím k postižení zraku a mentální retardaci). Profesní zkušenosti získala jako učitelka v mateřské škole, asistent pedagoga, učitel na 1. stupni ZŠ, speciální pedagog v pedagogicko-psychologické poradně, odborný rada – odborník v oblasti speciální pedagogiky pro ČŠI, odborný pracovník – speciální pedagog, školní speciální pedagog a lektor. Od roku 2011 se věnuje metodickému vedení asistentů pedagogů na mateřských, základních a středních školách a tvorbě koncepcí školních poradenských pracovišť.
V rámci lektorské činnosti se věnuje tématům: Školní poradenské pracoviště, Inkluzivní vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra, Diagnostika a reedukace specifických poruch učení, Asistent pedagoga ve školní praxi, Podpůrná opatření a legislativa v MŠ, ZŠ a SŠ, Syndrom vyhoření.
PhDr. Václav Lídl
Václav Lídl je analytikem Výzkumného centra AMO se specializací na postsovětský prostor. Je doktorandem v oboru Mezinárodní teritoriální studia na Institutu mezinárodních studií Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze. V rámci studia absolvoval studijní stáž na University College London, Moskevské státní univerzitě a na Státním institutu ruského jazyka v Moskvě. Odborně se zaměřuje na zahraniční a vnitřní politiku post-sovětských zemí.