Ing. Libor Sladký

Ing. Libor Sladký patří mezi experty v oblasti bezpečnostních projektů a auditů již od roku 1993. Jeho návrhy řešení projektů se objevují převážně v objektech s vyšším bezpečnostním rizikem, školách a školních zařízeních a dalších tzv. měkkých cílů.

Dále se věnuje řešení slaboproudých a bezpečnostních systémů v objektech škol, nemocnic, průmyslových objektech, hotelů, administrativních center, ale také věznic a nápravných zařízení. V oblasti auditů školských zařízení je zpracovatelem auditní metodologie pilotního projektu pro Karlovarský kraj. Od roku 1993 se taktéž věnuje činnosti lektorské, a to v oboru bezpečnostních systémů.

Další autoři

Ing. Jan Vlachý, Ph.D.

Jan Vlachý pracuje jako konzultant v oblastech finančního řízení a řízení rizik, přednáší na vysokých školách a v postgraduálních kursech.Má rozsáhlou odbornou praxi, zahrnující řídící pozice v českých a zahraničních finančních institucích a implementaci projektů pro veřejnou i soukromou sféru. Je autorem řady článků v recenzovaných odborných časopisech a tří monografií, vydaných v tuzemsku a v Německu.

Jan Metelka

Právnická fakulta Univerzity Karlovy v Praze.

Mgr. et Mgr. Kateřina Dufková

Kateřina Dufková, právnička, od roku 2017 působí na Ministerstvu školství, mládeže a tělovýchovy, nejdříve na odboru právním a správním, nyní jako vedoucí oddělení podpory pracovníků v regionálním školství, kde se zaměřuje na kvalifikaci pedagogických pracovníků, jejich profesní přípravu a další vzdělávání.

Ing. Hana Hovorková

Mikuláš Němec

Je marketingový specialista na onlinovou reklamu a eventový manažer. Za svou pestrou kariéru v oblasti B2B, B2C a eventového marketingu má zkušenosti jak s nadnárodními giganty obchodního světa, tak se zaměřením na menší místní podnikySvé zkušenosti získal díky letitým spojením například se značkami jako jsou Samsung, eBay, Let It Roll, Monster, Johnson & Johnson, v agenturách Mustard a Aqua Digital a spoluprací s aktuálními klienty, se kterými je v kontaktu na denní bázi. Mimo prodejní a brandawareness kampaně se zaměřuje na komunikaci s fanoušky, influencerů a pořádání velkých hudebních akcí po ČR.

Mgr. Veronika Trakalová

Metodička Intrastatu v oddělení datové podpory zahraničního obchodu Českého statistického úřadu.