Ing. Libor Sladký
Ing. Libor Sladký patří mezi experty v oblasti bezpečnostních projektů a auditů již od roku 1993. Jeho návrhy řešení projektů se objevují převážně v objektech s vyšším bezpečnostním rizikem, školách a školních zařízeních a dalších tzv. měkkých cílů.
Dále se věnuje řešení slaboproudých a bezpečnostních systémů v objektech škol, nemocnic, průmyslových objektech, hotelů, administrativních center, ale také věznic a nápravných zařízení. V oblasti auditů školských zařízení je zpracovatelem auditní metodologie pilotního projektu pro Karlovarský kraj. Od roku 1993 se taktéž věnuje činnosti lektorské, a to v oboru bezpečnostních systémů.
Produkty související s autorem
Další autoři
Mgr. Jan Frey
Jan Frey se specializuje na oblast transakčního poradenství, fúzí a akvizic a práva obchodních korporací. Dále se specializuje na oblast obchodních smluv.Jan má mnohaleté zkušenosti s poskytováním právních služeb českým klientům ze soukromého i veřejného sektoru stejně jako zahraničním investorům. V oblasti akvizic a prodejů se v uplynulých letech účastnil několika transakcí jak na straně prodávajících, tak kupujících, zejména v odvětvích energetického, farmaceutického, automobilového, strojírenského a potravinářského průmyslu.
Jan před svým příchodem do ROWAN LEGAL vedl transakčně právní oddělení mezinárodní poradenské skupiny KPMG a před tím byl partnerem v advokátní kanceláři HAVEL & PARTNERS pro oblast fúzí a akvizic. V roce 2015 absolvoval stáž u renomované britské advokátní kanceláře Slaughter & May v Londýně.
Se sedmi dokončenými transakcemi v celkové hodnotě 1,85 mld. EUR v roce 2019 byl Jan Frey zařazen mezinárodní ratingovou agenturou Mergermarket do žebříčku TOP 5 českých právníků za rok 2019 jak podle počtu tak i podle objemu realizovaných transakcí.
Vedle přednáškové činnosti na Masarykově Univerzitě v Brně a Vysoké škole ekonomické Jan Frey napsal řadu publikací na různá témata v oblasti fúzí a akvizic.
Ing. Tomáš Prokeš
Ing.Tomáš Prokeš je členem Rady vlády a Head of Digital Building Logbook CZ, Government Council for the Information Society.
Lucie Martínková
Lucie Martínková je BIM manažerka v AED project a.s., projekční a inženýrské kanceláři zabývající se převážně projektováním občanských a bytových staveb a navazující spolupráci při jejich realizaci. V současnosti zaměstnává AED přibližně 100 projektantů.
Ivo Drábek
Vedoucí oddělení energetických služeb a Key Account Manager ve společnosti BUILDSYS, a.s.
Ing. Jiří Tilhon, Ph.D., LL.M.
Jiří Tilhon se v rámci své činnosti specializuje na vzdělávání, analýzy a prognózy v oblasti BOZP, zkušebnictví a certifikace. Rovněž je v rámci spolupráce s odborným pracovištěm Ministerstva životního prostředí posuzovatelem dokumentace prevence závažných havárií. Ing. Tilhon, Ph.D. je také vítězem národní soutěže Profesionál BOZP.
Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková
Dagmar Vilášková je speciální pedagožka. Na pozici vedoucí školních poradenských pracovišť na základních školách zajišťuje inkluzivní podmínky pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, rovněž se věnuje podpoře a akceleraci žáků nadaných. Zkušenosti se vzděláváním dětí a žáků s kombinovaným postižením, dětí a žáků s autismem a vadou zraku předává na katedře speciální pedagogiky Ostravské Univerzity jako externí vyučující akreditovaného předmětu Strukturované učení a autismus, ale také formou bezplatných konzultací rodinám s dětmi s poruchami autistického spektra.Vystudovala speciální pedagogiku a speciální andragogiku na Masarykově Univerzitě v Brně. V roce 2006 vydala metodiku Strukturované učení pro žáky s autismem (s přihlédnutím k postižení zraku a mentální retardaci). Profesní zkušenosti získala jako učitelka v mateřské škole, asistent pedagoga, učitel na 1. stupni ZŠ, speciální pedagog v pedagogicko-psychologické poradně, odborný rada – odborník v oblasti speciální pedagogiky pro ČŠI, odborný pracovník – speciální pedagog, školní speciální pedagog a lektor. Od roku 2011 se věnuje metodickému vedení asistentů pedagogů na mateřských, základních a středních školách a tvorbě koncepcí školních poradenských pracovišť.
V rámci lektorské činnosti se věnuje tématům: Školní poradenské pracoviště, Inkluzivní vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra, Diagnostika a reedukace specifických poruch učení, Asistent pedagoga ve školní praxi, Podpůrná opatření a legislativa v MŠ, ZŠ a SŠ, Syndrom vyhoření.