Ing. Michal Jelínek, Ph.D.

Michal Jelínek se věnuje převodním cenám od roku 2006, když působil v mezinárodní poradenské společnosti Ernst & Young. Od roku 2012, kdy ukončil doktorské studium financí na Vysoké škole ekonomické v Praze, působí jako vedoucí partner v poradenské skupině V4 Group zodpovědný za oblast zdanění a účetnictví. Pravidelně publikuje v odborném tisku a vyjadřuje se k aktuálním otázkám v oblasti daní a účetnictví. Přednáší pro českou i slovenskou komoru daňových poradců. Občasně přednáší na Ekonomické fakultě Vysoké školy báňské (VŠB-TUO). Je partnerem ve společnosti V4 Group.

Další autoři

Ing. Olga Marinčáková

Ing. Olga Marinčáková pracuje jako hygienička na oddělení dětí a mladistvých Krajské hygienické stanice Jihomoravského kraje. Působila jako referentka školního stravování (KrÚ JMK). Problematice výživy dětí a školního stravování se profesně věnuje řadu let. Je nutriční terapeutkou a aktivní členkou Společnosti pro výživu. Je spoluautorkou knihy Receptury ze soutěží školních jídelen, přispívá na portálech jidelny.cz, svetpotravin.cz, působí v redakční radě časopisu Výživa a potraviny - Zpravodaj pro školní stravování. Věnuje se i edukační a lektorské činnosti.

Tomáš Volešák

Tomáš Volešák je revizní technik a OZO v prevenci rizik a požární ochrany.

Mgr. Šimon Hradilek

Šimon Hradilek je vedoucím advokátem v advokátní kanceláři HAVEL & PARTNERS s.r.o.

Ing. Pavel Konečný

Od roku 2006 působí ve společnosti M KONZULT s.r.o. jako bezpečnostní poradce ADR a RID, je také lektor školení řidičů ADR. Vyučuje na České zemědělské univerzitě v oboru silniční a městská automobilová doprava.

Mgr. Petra Keprtová

Petra Keprtová je specialistkou na problematiku marketingového a mediálního výzkumu.V současnosti pracuje jako research manager Rádia Impuls. Prošla manažerskými pozicemi v kreativní (MARK/BBDO) a výzkumné (SC&C) agentuře. Přednáší na Fakultě sociálních věd UK v rámci předmětu Audiovizuální média.

Ing. Robert Němeček

Ing. Robert Němeček se pohybuje v obchodě už od roku 2003.Ing. Robert Němeček se pohybuje v obchodě už od roku 2003. Získal řadu zkušeností nejprve jako řadový obchodník a následně jako manažer obchodního týmu. Z pozice manažera vedl mezinárodní obchodní tým a takřka dennodenně řešil otázku motivace a odměňování svého týmu. Díky tomu je schopen nabídnout konkrétní příklady z praxe, jak se k dané problematice postavit.