Ing. Pavel Postl
Další autoři
Mgr. Jana Štybnarová
Mgr. Jana Štybnarová vystudovala učitelství 1. stupně ZŠ na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Praze a poté pracovala jako učitelka na základní škole. Později nastoupila na MŠMT, kde řešila problematiku evaluace, a to i v rámci projektů OPVK Kvalita I a Kvalita II. Podílela se na vedení projektu Cesta ke kvalitě, který se zabýval tematikou autoevaluace škol. Zároveň působila jako poradkyně autoevaluace. Absolvovala vzdělávání systemické supervize a koučování. Od roku 2017 je pedagogickou konzultantkou v 8. ZŠ Most a v současnosti také působí jako lektorka školských témat. Specializuje se na aktivní metody učení.
Ing. Pavel Koška
Ing. Pavel Koška se ve firmě Variant plus zabývá více než 10 let kamerovými systémy na pozicích produktového manažera a projektového manažera.
Variant plus je specializovaný dovozce a distributor v oblasti bezpečnostních slaboproudých systémů.
Ing. Michal Obrusník
Michal Obrusník je dlouholetým zaměstnancem veřejné správy s lektorskými zkušenostmi.Zabývá se řízením, metodikou, kontrolní činností a opravnými prostředky v oblasti správy místních poplatků. Účastní se připomínkových řízení novel právních předpisů s vazbou na správu místních poplatků. Procesní postupy dle daňového řádu využívá i v agendách řízení o porušení rozpočtové kázně a výkonu daňových exekucí.
doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D.
Docent Martin Rusek působí jako zástupce vedoucího katedry chemie a didaktiky chemie na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. Zároveň zastává funkci proděkana pro vědu a výzkum. V rámci velké revize RVP působil jako garant pracovní skupiny. Ve své pedagogické a vědecké činnosti se zaměřuje zejména na kurikulum výuky přírodovědných oborů s důrazem na chemii – analýzu kurikula, analýzy učebnic a způsobů jejich využívání, rozvoj profesního vidění budoucích učitelů chemie, rozvoj dovedností řešit problémy. V posledních letech se intenzivně zabývá problematikou dosaženého kurikula a s ním spojenou připraveností studentů na studium (chemie) na vysoké škole.