Ing. Richard Poul

Ing. Richard Poul se zabývá elektroinstalací, rozvody, měřením, obnovitelnými zdroji, úsporou energií a bezpečností.

Od roku 1996 provádí revize vyhrazených elektrických zařízení. V roce 1999 začala jeho spolupráce se společností EkoWATT CZ s. r. o., pro kterou provádí dodnes technické prohlídky a zpracovává elektroenergetické analýzy obchodních a kancelářských center, výrobních areálů a fotovolatických elektráren.

Další autoři

Ing. Daniel Bubenko

Daniel Bubenko se zabývá problematikou úspor energie, energetické náročnosti budov, obnovitelných a environmentálně šetrných zdrojů energie, energetického využití odpadů a energetické bezpečnosti.Podílel se na zpracování řady energetických auditů, územních energetických koncepcí, studií a podnikatelských záměrů v oblasti obnovitelných zdrojů energie. Je zapsán do Seznamu energetických specialistů.

Mgr. Ludmila Šprachtová

Ludmila Šprachtová je ředitelkou Fakultní mateřské školy Sokolovská v Praze  8 a místopředsedkyní Asociace předškolní výchovy.Působí rovněž jako lektorka kurzů zaměřených na kurikulum podpory zdraví v MŠ, právní subjektivitu MŠ či tvorbu školního vzdělávacího programu. Publikuje v nakladatelství Verlag Dashofer a v odborném tisku.

Ing. Petr Šrutka

Zkušený konzultant v oblasti energetických úspor a využití obnovitelných zdrojů.Držitel oprávnění pro zpracování energetických auditů a posudků. V současné době působí jako konzultant v SEVEn Energy, s.r.o., kde se právě těmito činnostmi v kombinaci s možnostmi jejich financování zabývá.

Antonín Šefčík

V posledních patnácti letech projektově řídí projekty zavádění ISMS a implementaci bezpečnosti v informačních a komunikačních systémech. Je držitelem certifikátů Lead auditor ISMS dle ISO/IEC 27001, Lead auditor SMS dle ISO/IEC 20000 a je držitelem certifikátu PRINCE2 pro oblast projektového řízení.

doc. Ing. Vlasta Svatá, CSc.

doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D.

Docent Martin Rusek působí jako zástupce vedoucího katedry chemie a didaktiky chemie na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. Zároveň zastává funkci proděkana pro vědu a výzkum. V rámci velké revize RVP působil jako garant pracovní skupiny. Ve své pedagogické a vědecké činnosti se zaměřuje zejména na kurikulum výuky přírodovědných oborů s důrazem na chemii – analýzu kurikula, analýzy učebnic a způsobů jejich využívání, rozvoj profesního vidění budoucích učitelů chemie, rozvoj dovedností řešit problémy. V posledních letech se intenzivně zabývá problematikou dosaženého kurikula a s ním spojenou připraveností studentů na studium (chemie) na vysoké škole.