Ing. Vladimír Voldřich

Vladimír Voldřich je vedoucí oddělení, zástupce ředitele odboru územního plánování na Ministerstvu pro místní rozvoj.

Podílel se na pořizování územních plánů pro obce v okrese Praha-Západ, vyvlastňování pozemků pro veřejně prospěšné stavby, zejména pak stavby 512 pražského okruhu, a na správních činnostech, které vykonává obecný stavební úřad. Dnes se věnuje především stavebnímu právu, zejména pak územnímu plánování.

Další autoři

Ing. Dušan Šídlo, Ph.D.

Ing. Jiří Šťastný

Jiří Šťastný je místopředseda Sdružení pro hračku a hru

Ing. Jan Tecl

Jan Tecl je manažerem daňového oddělení ve společnosti EK Partners. Daním se věnuje přes 10 let a to především v oblasti DPH, mezinárodního zdanění a jeho specializací jsou nemovitosti – a to jak z pohledu výstavy, tak i následné držby a případných prodejů a strukturování investic z pohledu daní. Je členem sekce DPH na Komoře daňových poradců České republiky a lektorské činnosti se věnuje jak v komerční sféře, tak také vyučuje na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Ing. Pavel Koška

Ing. Pavel Koška se ve firmě Variant plus zabývá více než 10 let kamerovými systémy na pozicích produktového manažera a projektového manažera. Variant plus je specializovaný dovozce a distributor v oblasti bezpečnostních slaboproudých systémů.

Mgr. Jana Štybnarová

Mgr. Jana Štybnarová vystudovala učitelství 1. stupně ZŠ na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Praze a poté pracovala jako učitelka na základní škole. Později nastoupila na MŠMT, kde řešila problematiku evaluace, a to i v rámci projektů OPVK Kvalita I a Kvalita II. Podílela se na vedení projektu Cesta ke kvalitě, který se zabýval tematikou autoevaluace škol. Zároveň působila jako poradkyně autoevaluace. Absolvovala vzdělávání systemické supervize a koučování. Od roku 2017 je pedagogickou konzultantkou v 8. ZŠ Most a v současnosti také působí jako lektorka školských témat. Specializuje se na aktivní metody učení.

Michal Orság

Michal Orság je ředitelem vzdělávací organizace EDUkační LABoratoř, která je tvořena učiteli z praxe.Je propagátorem formativního hodnocení a vydavatelem publikací Co funguje ve třídě, Efektivní výukové nástroje či Zavádění formativního hodnocení. Se svým týmem se také zabývá řešením syndromu vyhoření u učitelů a popularizací učitelského povolání. Vystudoval Pedagogickou fakultu Univerzity Palackého, učil anglický jazyk na základní a střední škole a nyní se věnuje inovacím ve školství a vzdělávání.