Mgr. Jan Frk

Mgr. Jan Frk vystudoval vysokou školu CEVRO, kde se specializoval na veřejné právo a veřejnou správu. V současné době působí jako ředitel divize eGovernment a člen boardu ve společnosti Software602 a.s. Od roku 2005 se intenzivně věnuje problematice eGovernmentu, především v oblastech elektronického podpisu, elektronických formulářů a elektronických dokumentů. Spojuje hluboké odborné znalosti s bohatou praktickou zkušeností, díky čemuž je vyhledávaným externím poradcem pro ústřední orgány státní správy. Podílí se na tvorbě legislativy a metodických pokynů zaměřených na digitalizaci veřejné správy. Je členem mezinárodní organizace Mensa a dalších prestižních odborných asociací, jako jsou ICT Unie, Institut pro správu dokumentů nebo CNZ. Tyto aktivity potvrzují jeho trvalý zájem o inovace a rozvoj v oblasti eGovernmentu. Jako akreditovaný lektor Ministerstva vnitra se zaměřuje na odborná školení a vzdělávací programy, kde předává své know-how v digitalizaci procesů a rozvoji klíčových digitálních kompetencí.

Další autoři

PaedDr. Jana Havlová

Jana Havlová řadu let pracovala jako učitelka MŠ.Je autorkou projektu Svobodná Komenského škola a spoluautorkou Kurikula podpory zdraví v MŠ. Zastávala funkci ředitelky Církevní ZŠ a MŠ Archa v Petroupimi a nyní působí jako odborná asistentka katedry primární pedagogiky PedF UK.

Mgr. Bc. Václav Smetana

Václav Smetan je advokátem v advokátní kanceláři Weinhold Legal, kde se specializuje zejména na korporátní právo, oblast banking and finance a právo duševního vlastnictví.Je absolventem Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze a bakalářského oboru Právo a podnikání na Vysoké škole ekonomické v Praze. V rámci ročního studijního programu studoval rovněž na Právnické fakultě Freie Universität v Berlíně.  V advokátní kanceláři Weinhold Legal působí od roku 2012, od roku 2016 jako advokát.

Ing. Aleš Sladký

Aleš Sladký je kouč a lektor v oblasti obchodu B2B. Má za sebou více než 25 let zkušeností na vedoucích obchodních pozicích, jako obchodní ředitel odpovídal za obrat ve výši 300 milionů Kč. V současnosti je stále aktivní v obchodním vedení firem.Pomáhá firmám s optimalizací obchodních postupů, trénuje obchodní dovednosti pro začátečníky i pokročilé a koučuje majitele a manažery firem.

Bc. Zbyněk Tuček

Bc. Zbyněk Tuček je odborně způsobilá osoba v požární ochraně, autorizovaný technik pro požární bezpečnost staveb a vedoucí sekce PO ve firmě TUSPO CO. s.r.o.

Mgr. Petr Kieler

Mgr. Petr Kieler je absolventem Právnické fakulty Masarykovy univerzity.V roce 2005 absolvoval praxi na kontrolním a právním oddělení Úřadu práce v Benešově, od února 2007 do listopadu 2011 pracoval na oddělení správních činností na Ministerstvu práce a sociálních věcí (od roku 2010 jako zástupce vedoucího) jakožto odvolacího orgánu proti rozhodnutím Úřadu práce ČR (do 31. 3. 2011 úřadů práce). Od prosince 2011 do poloviny června 2015 byl vedoucím právního odboru Oblastního inspektorátu pro hlavní město Prahu. Od června 2015 je vedoucím oddělení odvolání a správních činností v oblasti zaměstnanosti na Ministerstvu práce a sociálních věcí. V rámci své činnosti se zaměřuje zejména na problematiku pasivní politiky zaměstnanosti a správního trestání v oblasti zaměstnanosti a v oblasti pracovněprávních vztahů. Je členem II. senátu rozkladové komise Ministerstva práce a sociálních věcí. Ve své publikační a přednáškové činnosti se zaměřuje zejména na oblast zaměstnanosti, pracovněprávních vztahů, kontroly a správního řádu.

Mgr. Pavlína Seidlerová

Pavlína Seidlerová je lektorkou, mentorkou a bývalou ředitelkou základní školy. Má zkušenosti v roli pedagožky 1. stupně i zástupkyně ředitele na gymnáziu. Spolupracuje s organizací Učitel naživo, JOB a zapojuje se do projektu Eduzměna.