Mgr. Jan Frk

Mgr. Jan Frk vystudoval vysokou školu CEVRO, kde se specializoval na veřejné právo a veřejnou správu. V současné době působí jako ředitel divize eGovernment a člen boardu ve společnosti Software602 a.s. Od roku 2005 se intenzivně věnuje problematice eGovernmentu, především v oblastech elektronického podpisu, elektronických formulářů a elektronických dokumentů. Spojuje hluboké odborné znalosti s bohatou praktickou zkušeností, díky čemuž je vyhledávaným externím poradcem pro ústřední orgány státní správy. Podílí se na tvorbě legislativy a metodických pokynů zaměřených na digitalizaci veřejné správy. Je členem mezinárodní organizace Mensa a dalších prestižních odborných asociací, jako jsou ICT Unie, Institut pro správu dokumentů nebo CNZ. Tyto aktivity potvrzují jeho trvalý zájem o inovace a rozvoj v oblasti eGovernmentu. Jako akreditovaný lektor Ministerstva vnitra se zaměřuje na odborná školení a vzdělávací programy, kde předává své know-how v digitalizaci procesů a rozvoji klíčových digitálních kompetencí.

Další autoři

Ing. Jiří Košulič

Jiří Košulič je předsedou představenstva a generálním ředitele akciové společnosti RTS, která pro zadavatele administruje ročně přes 200 veřejných zakázek.Je členem představenstva Svazu podnikatelů ve stavebnictví v ČR a předsedou expertní skupiny pro ceny a veřejnou zakázku. Je spoluautorem Všeobecných obchodních podmínek pro zhotovení stavby.

Mgr. Katarína Jindrová

Katarína Jindrová Vzdelanie: Trnavská univerzita v Trnave (magister práv, 2009), Aristotle University of Thessaloniki, Faculty of Law (2007-2008) Profesijné členstvo: Slovenská advokátska komora (od 2010-advokátsky koncipient) Jazyky: anglický, grécky, slovenský, poľský Špecializácia: pracovné právo, občianske právo hmotné, občianske právo procesné Prax: advokátsky koncipientKatarína Jindrová Vzdelanie: Trnavská univerzita v Trnave (magister práv, 2009), Aristotle University of Thessaloniki, Faculty of Law (2007-2008) Profesijné členstvo: Slovenská advokátska komora (od 2010-advokátsky koncipient) Jazyky: anglický, grécky, slovenský, poľský Špecializácia: pracovné právo, občianske právo hmotné, občianske právo procesné Prax: advokátsky koncipient

Mgr. Barbora Gaveau, LL.M.

Barbora Gaveau působí již od roku 1998 v advokátní kanceláři Central European Advisory Group.Právní vzdělání získala na právnické fakultě Univerzity Karlovy v Praze a na Queen Mary University v Londýně. Ve své praxi se zaměřuje mimo jiné na oblast práva informačních technologií a elektronických komunikací (právo ICT). Účastnila se například i připomínkování zákona o datových schránkách.

Ing. Petr Symanek

Petr Symanek vystudoval Vysokou školu dopravní v Žilině.Po ukončení studia pracoval krátce v OKD a poté nastoupil k celní správě České republiky. Zkušenosti získané na pohraničních i vnitrozemských celních úřadech poté zúročil během svého více než šestnáctiletém působení ve společnostech tzv. „velké poradenské čtyřky“. Nyní pracuje ve své vlastní společnosti s názvem Celní poradenství s.r.o. Jeho specializací jsou kromě celní problematiky rovněž spotřební a ekologické daně. Svým klientům ze sféry výrobních, distribučních a logistických společností asistoval při prověrkách a nastavení systému dovozu a vývozu zboží, při projednávání povolení celních režimů a zjednodušených postupů a při úspěšných projektech zaměřených na vrácení cla. Společnostem, které se setkávají se spotřebními daněmi, pomáhal především řešit složité problémy vyplývající z nejednoznačné interpretace předpisů a eliminovat tak rizika, která jsou v této oblasti obzvlášť závažná.

Mgr. Ing. Martin Lukáš

Martin Lukáš absolvoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy a Fakultu mezinárodního obchodu se specializací obchodního práva na Vysoké škole ekonomické v Praze.Od roku 1998 pracuje v advokátní kanceláři Weinhold Legal a od roku 2003 je zapsán v seznamu advokátů vedeném Českou advokátní komorou. Ve své advokátní praxi se věnuje převážně obchodnímu právu a zastupování v soudních řízeních. V advokátní kanceláři má na starosti oddělení duševního vlastnictví, kde se věnuje poskytování právních služeb souvisejících s právy duševního vlastnictví a jejich vymáháním.

JUDr. Alena Huťanová

Alena Huťanová po absolvovaní práva na univerzite získala pracovnú pozíciu podnikovej právničky, poradcu riaditeľa, neskôr sa uplatnila ako vedúca personálneho oddelenia na ústrednom orgáne štátnej správy SR, vo viacerých bankách i vo výrobnej spoločnosti.V súčasnosti je konateľkou spoločnosti, ktorá sa venuje personálnemu poradenstvu a pracovnému právu a špecialistkou na oblasť vysielania pracovníkov do zahraničia a zamestnávania cudzincov v SR.