JUDr. Jana Volková

JUDr. Jana Volková je metodičkou na Generálním finančním ředitelství oddělení DPH.

JUDr. Jana Volková je metodičkou na Generálním finančním ředitelství oddělení DPH. Dříve pracovala v oddělení mezinárodního vymáhání v rámci zemí EU a smluvních států OECD s užitím daňového řádu. Ve své dosavadní lektorské praxi se zaměřuje zejména na oblast finančního práva, a to i s mezinárodním prvkem. Poskytuje též školení v oblasti nového občanského zákoníku, přímých či nepřímých daní – zejména pak DPH, daňového řádu a všeobecně základů práva. Absolvovala 9 let právní praxe v advokacii i ve státní správě.

Další autoři

Mgr. Radka Bradáčová

Radka Bradáčová je učitelkou a zástupkyní ředitelky MŠ V Lukách Rakovník. Zároveň působí jako ambasadorka programu eTwinning v České republice.

Eva Nečasová

Je spoluzakladatelkou iniciativy AI dětem a spojuje vše, co v AI dětem vzniká. Naplno se věnuje vzdělávání v oblasti technologií se zaměřením na umělou inteligenci. Spolu s kolegy vytváří vzdělávací materiály pro pedagogy i děti, ať už jde o metodiky Hello Ruby, interaktivní příběh William & Meriwether, online kurzy či příručky, aplikaci Tiny pro personalizované učení nebo právě vznikající AI kurikulum čítající téměř 50 metodik pro výuku AI na školách. K tématu umělé inteligence ji přivedl syn Oskar. Dříve se věnovala letteringu komiksů a digitalizaci ručně psaných fontů, tvorbě webů a tiskovin, focení, vývoji počítačových her a 3D tisku. Navrhovala a vyráběla šperky a vytvářela svítící objekty pod značkou designity.cz.

Mgr. Michal Antoš, LL.M.

Michal Antoš je advokátem v advokátní kanceláři Šetina, Komendová & Partners s.r.o., ve které již pátým rokem působí. Ve své praxi se zaměřuje se především na právo obchodních korporací, problematiku compliance a závazkové právo. Zejména v oblasti práva obchodních korporací již publikoval řadu odborných článků, pravidelně přednáší a vystupuje na konferencích zaměřených právě na toto téma.

Mikuláš Němec

Je marketingový specialista na onlinovou reklamu a eventový manažer. Za svou pestrou kariéru v oblasti B2B, B2C a eventového marketingu má zkušenosti jak s nadnárodními giganty obchodního světa, tak se zaměřením na menší místní podnikySvé zkušenosti získal díky letitým spojením například se značkami jako jsou Samsung, eBay, Let It Roll, Monster, Johnson & Johnson, v agenturách Mustard a Aqua Digital a spoluprací s aktuálními klienty, se kterými je v kontaktu na denní bázi. Mimo prodejní a brandawareness kampaně se zaměřuje na komunikaci s fanoušky, influencerů a pořádání velkých hudebních akcí po ČR.

Josef Lev

Josef Lev nasbíral první zkušenosti jako projektový manažer v nadnárodní společnosti ABB v 90.letech, kde úspěšně vedl celou řadu projektů. V roce 2005 se stal spoluzakladatelem společnosti Bohemia Lions, jejímž cílem bylo pozvednout úroveň řízení českých firem. Navrhl, vytvořil a v praxi také odzkoušel ucelený systém podpory strategického řízení, který má za úkol rychle diagnostikovat problematická místa, efektivně plánovat a především provádět potřebné strategické změny.

Ing. Václav Stárek

Ing. Václav Stárek je prezidentem Asociace hotelů a restaurací ČR, kde se zabývá primárně strategií a řízením politiky a činnosti Rady a Prezidia AHR ČR.Ing. Václav Stárek je prezidentem Asociace hotelů a restaurací ČR, kde se zabývá primárně strategií a řízením politiky a činnosti Rady a Prezidia AHR ČR. Dále zaštiťuje vnější vztahy s veřejnými institucemi, ministerstvy, SOCR, CzechTourismem apod. Činný je také v rámci HOTREC. Poskytuje metodickou podporu v oblasti legislativy. Dále je i viceprezidentem Svazu obchodu a cestovního ruchu.