Jiří Kunz

Majitel a jednatel společnosti CSI Logistics. V logistice působí již přes 25 let na pozicích od supervizorských po manažerské. Spolupracoval na logistických projektech se středně velkými společnostmi i nadnárodními korporacemi (P&O Trans European, BLG Logistics, Menlo Worlwide Logistics, DB Schenker či Kraft Foods).

Je držitelem certifikátu ICV Logistika v praxi – suply chain. Absolvoval několik logistických stáží v zahraničí. Své bohaté zkušenosti předává formou kurzů založených na komunikaci, propojení teorie s praxí a reálném využití v pracovním procesu klienta.

Další autoři

Ing. Pavel Koška

Ing. Pavel Koška se ve firmě Variant plus zabývá více než 10 let kamerovými systémy na pozicích produktového manažera a projektového manažera. Variant plus je specializovaný dovozce a distributor v oblasti bezpečnostních slaboproudých systémů.

doc. RNDr. Ing. Hana Scholleová, Ph.D.

Hana Scholleová po absolvování Matematicko-fyzikální fakulty Univerzity Karlovy vystudovala na Fakultě podnikohospodářské, Vysoké škole ekonomické v Praze obor Podniková ekonomika a management bakalářské, magisterské i doktorské studium.Od roku 1996 působí jako odborná asistentka, později docentka na katedře podnikové ekonomiky VŠE, vyučuje předměty související zejména s podnikovými financemi (Podniková ekonomika, Controlling, Oceňování podniku, Reálné opce, Finance podniku, Strategické kapitálové investice, Finanční modelování). Zároveň spolupracuje s dalšími společnostmi v oblasti poradenské a školicí činnosti. Je autorkou a spoluautorkou řady článků a knih s problematikou investic do reálných aktiv, projektů rychlého rozvoje a stanovování jejich hodnoty.

Mgr. Jan Frey

Jan Frey se specializuje na oblast transakčního poradenství, fúzí a akvizic a práva obchodních korporací. Dále se specializuje na oblast obchodních smluv.Jan má mnohaleté zkušenosti s poskytováním právních služeb českým klientům ze soukromého i veřejného sektoru stejně jako zahraničním investorům. V oblasti akvizic a prodejů se v uplynulých letech účastnil několika transakcí jak na straně prodávajících, tak kupujících, zejména v odvětvích energetického, farmaceutického, automobilového, strojírenského a potravinářského průmyslu. Jan před svým příchodem do ROWAN LEGAL vedl transakčně právní oddělení mezinárodní poradenské skupiny  KPMG a před tím byl partnerem v advokátní kanceláři HAVEL & PARTNERS pro oblast fúzí a akvizic. V roce 2015 absolvoval stáž u renomované britské advokátní kanceláře Slaughter & May v Londýně. Se sedmi dokončenými transakcemi v celkové hodnotě 1,85 mld. EUR v roce 2019 byl Jan Frey zařazen mezinárodní ratingovou agenturou Mergermarket do žebříčku TOP 5 českých právníků za rok 2019 jak podle počtu tak i podle objemu realizovaných transakcí. Vedle přednáškové činnosti na Masarykově Univerzitě v Brně a Vysoké škole ekonomické Jan Frey napsal řadu publikací na různá témata v oblasti fúzí a akvizic.

PhDr. Ing. Jiří Kruliš

Jiří Kruliš absolvoval Fakultu strojního inženýrství na ĆVUT v Praze a také psychologii na Filozofické fakultě UK.Mezi lety 1970–1994 pracoval ve Výzkumném ústavu bezpečnosti práce v Praze, spoluzaložil a později vedl oddělení ergonomie a centrum pro prevenci průmyslových havárií. Od roku 1994 působí v poradenské agentuře PREP PRAHA, má zkušenosti z pracovních pobytů a stáží v Anglii a v Německu. Je autorem a spoluautorem několika knih, vysokoškolských učebnic a desítek odborných článků.

Ing. František Šalanda

František Šalanda vystudoval Fakultu řízení VŠE v Praze, obor vědeckotechnické informace.Po pěti letech práce v Evropském informačním středisku Karlovy univerzity ve funkci informačního specialisty se stal vedoucím oddělení databází a on-line služeb. Zde se podílel na několika projektech UNESCO v oblasti informatiky. Po roku 1989 pracoval na Britském velvyslanectví v Praze pro vládní Know-how fond, jehož cílem byla podpora rozvoje prioritních oblastí pro rychlý rozvoj tržní ekonomiky. Kromě toho zde působil i jako poradce pro informační technologie. Od roku 1995 byl ředitelem marketingu ve společnosti Albertina data, s.r.o. a byl zodpovědný za péči o nejvýznamnější klienty společnosti, obchodní partnery a smluvní dodavatele dat.

Petr Vančura

Od roku 2012 působí ve Special Service International Praha jako IT administrator.Má starosti řízení service desk, administraci systémů MS Windows Server 2008/2012/2012R2, plánování a rozvoj IT infrastruktury společnosti.