Jiří Kunz

Majitel a jednatel společnosti CSI Logistics. V logistice působí již přes 25 let na pozicích od supervizorských po manažerské. Spolupracoval na logistických projektech se středně velkými společnostmi i nadnárodními korporacemi (P&O Trans European, BLG Logistics, Menlo Worlwide Logistics, DB Schenker či Kraft Foods).

Je držitelem certifikátu ICV Logistika v praxi – suply chain. Absolvoval několik logistických stáží v zahraničí. Své bohaté zkušenosti předává formou kurzů založených na komunikaci, propojení teorie s praxí a reálném využití v pracovním procesu klienta.

Další autoři

Tomáš Chadim

Odborník v oblasti energetické efektivity, produktový manažer společnosti ČEZ ESCO a.s. pro oblasti energetického managementu a energetického poradenství

Mgr. Ing. Radka Malinová

Radka Malinová je právnička, jež se specializuje na oblast daní, poplatků a cel.Pracuje v Kanceláři veřejného ochránce práv.

Michaela Antalíková

Michaela Antalíková vystudovala Státní konzervatoř, posléze sociální pedagogiku a teologii na VOŠ Jabok.Učila na 1. i 2. st. běžné státní základní školy, soukromé ZŠ Klíček, ale také na ZŠ s Montessori programem. V její třídě vždy byly začleněny děti se znevýhodněním, ať zdravotním, mentálním nebo sociálním. Je lektorkou programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení. Řadu let se věnuje práci s dětmi s postižením a lektoruje semináře pro pedagogy, asistenty pedagoga, rodiče a sociální pracovníky. Také vede prožitkové dílny se školními třídami, kde je začleněno dítě s postižením nebo do třídy má teprve přijít – cílem je dětem a učitelům pomoci nastavit ve třídě základy dobrých vztahů. Zajímá se o praktické využití nástrojů Plánování zaměřeného na člověka ve škole. Pro Rytmus-od klienta k občanovi, o.p.s. pracuje ve Středisku podpory inkluze jako metodička a lektorka.

Ing. Ilona Součková

Ilona Součková je vedoucí oddělení metodiky a výkonu daně z příjmů právnických osob MF ČR.Ilona Součková pracuje v daňové oblasti 30 let, ve vedoucích funkcích 20 let. Podílí se na přípravě a zpracování návrhů zákonů a dalších právních předpisů v oblasti daně z příjmů právnických osob ve spolupráci s příslušným legislativním odborem, metodicky řídí a koordinuje výměnu informací mezi daňovou správou a dalšími orgány státní správy.

Mgr. Jan Frk

Mgr. Jan Frk vystudoval vysokou školu CEVRO, kde se specializoval na veřejné právo a veřejnou správu. V současné době působí jako ředitel divize eGovernment a člen boardu ve společnosti Software602 a.s. Od roku 2005 se intenzivně věnuje problematice eGovernmentu, především v oblastech elektronického podpisu, elektronických formulářů a elektronických dokumentů. Spojuje hluboké odborné znalosti s bohatou praktickou zkušeností, díky čemuž je vyhledávaným externím poradcem pro ústřední orgány státní správy. Podílí se na tvorbě legislativy a metodických pokynů zaměřených na digitalizaci veřejné správy. Je členem mezinárodní organizace Mensa a dalších prestižních odborných asociací, jako jsou ICT Unie, Institut pro správu dokumentů nebo CNZ. Tyto aktivity potvrzují jeho trvalý zájem o inovace a rozvoj v oblasti eGovernmentu. Jako akreditovaný lektor Ministerstva vnitra se zaměřuje na odborná školení a vzdělávací programy, kde předává své know-how v digitalizaci procesů a rozvoji klíčových digitálních kompetencí.

Mgr. Jakub Dvořák

Jakub Dvořák vystudoval speciální pedagogiku, informační studia a psychologii. Je ředitelem soukromé školy Slunce, jejímiž součástmi jsou také SPC a PPP, a pracuje v organizaci poskytující širokou škálu sociálních služeb (Centrum služeb Slunce všem, o.p.s.).Těší ho, když nejlepší zájem dítěte není jen prázdná fráze. Rád se učí a zároveň rád vyučuje. Baví ho práce s dětmi ve třídě, diagnostika i poradenství s dospěláky v sociálních službách a mrzí ho, že na to má minimum času. Je akreditovaným supervizorem, ale univerzální recept na řešení všech problémů hledá stále neúspěšně. Štve ho zprofanování inkluze a je jejím zastáncem v tom pravém smyslu slova.