JUDr. Barbora Karo

Bára je spoluzakladatelkou advokátní kanceláře Karo, Lašmanský & Partners.

Bára je spoluzakladatelkou advokátní kanceláře Karo, Lašmanský & Partners. Pochází z Českých Budějovic a v Praze vystudovala Právnickou fakultu Univerzity Karlovy, kde v roce 2006 získala titul Mgr. a v roce 2007 titul JUDr. Advokátkou je Bára od roku 2010.

Před založením advokátní kanceláře Karo, Lašmanský & Partners Bára více než 10 let působila v největší české advokátní kanceláři Havel, Holásek & Partners, kde se specializovala na poskytování právních služeb v oblasti veřejného sektoru, a to jak na straně orgánů veřejné správy, tak na straně soukromých subjektů.

Bára k oblasti veřejného investování pravidelně publikuje a přednáší na odborných seminářích a konferencích.

Další autoři

MVDr. Milan Vodička

V letech 1993-2009 manažer nadnárodních softwarových firem, od roku 1995 daňový poradce, člen Komory daňových poradců ČR, v období 2011-2012 člen Prezidia KDP, od r. 2013 vedoucí Sekce pro informační technologie KDP ČR, člen sekce pro daně a pojištění Svazu průmyslu, člen Technology Tax Committee CFE Tax Advisers Europe. Bohatá publikační činnost v odborných periodikách.

Mgr. Vladimíra Lovasová, Ph.D.

Vladimíra Lovasová působí na katedře psychologie FPE ZČU v Plzni, kde vyučuje předměty: základy psychopatologie pro učitele, sociální psychologie, základy psychodiagnostiky a psychologie rodiny. Je autorkou, či spoluautorkou tří monografií a řady odborných článků. V rámci projektové činnosti je kontinuálně v kontaktu s učiteli i žáky všech stupňů škol. Spolupracuje s komerčními subjekty, kde se věnuje analytické a lektorské činnosti a zajišťuje supervizi pro veřejnou a státní správu.

Mgr. Martin Kaliba, Ph.D., MBA

Martin Kaliba je odborným asistentem Ústavu primární, preprimární a speciální pedagogiky PdF UHK. Odborně se zabývá například problematikou sebepoškozování, závislosti, sexuality, týrání, zanedbávání a zneužívání dětí. Zaměřuje se na nové výzvy v oblasti edukace, zejména na rizikové chování dětí a mládeže a jeho prevenci a také nové digitální nástroje ve vzdělávání. Se svou kolegyní Mgr. et Mgr. Petrou Ambrožovou, Ph.D., MBA, která je odbornou asistentkou Ústavu sociálních studií PdF UHK, vydal publikaci Týrané, zneužívané a zanedbávané dítě v kontextu současného školství.

PhDr. Irena Borkovcová

Irena Borkovcová řadu let pracovala jako učitelka i ředitelka MŠ.Od roku 2007 působí na České školní inspekci jako školní inspektorka, náměstkyně pro inspekční činnost (do května 2011) a metodička. Je členkou metodické rady ústřední školní inspektorky a zástupkyní MŠMT ČR v síti projektu OECD ECEC.

Patrik Veselík

Michal Orság

Michal Orság je ředitelem vzdělávací organizace EDUkační LABoratoř, která je tvořena učiteli z praxe.Je propagátorem formativního hodnocení a vydavatelem publikací Co funguje ve třídě, Efektivní výukové nástroje či Zavádění formativního hodnocení. Se svým týmem se také zabývá řešením syndromu vyhoření u učitelů a popularizací učitelského povolání. Vystudoval Pedagogickou fakultu Univerzity Palackého, učil anglický jazyk na základní a střední škole a nyní se věnuje inovacím ve školství a vzdělávání.