JUDr. Barbora Karo

Barbora je spoluzakladatelkou advokátní kanceláře KAROLAS Legal. Ve své praxi se zaměřuje na poskytování právních služeb v oblasti veřejného sektoru.

Barbora je spoluzakladatelkou advokátní kanceláře KAROLAS Legal. Ve své praxi se zaměřuje na poskytování právních služeb v oblasti veřejného sektoru. V této oblasti se zaměřuje mimo jiné na přípravu a vyjednávání obchodněprávních smluv, poradenství dodavatelům při přípravě nabídek, zastupování v zadávacích řízeních a při uzavírání smluv se zadavateli a poradenství zadavatelům veřejných i sektorových zakázek při přípravě a komplexní organizaci zadávacích a koncesních řízení včetně PPP projektů dle zákona o zadávání.

Další autoři

Vladimír Vaněk

Řadu let se potkávám s majiteli a vrcholovým managementem firem, ale i se zaměstnanci na různých pracovních pozicích a hledám s nimi odpovědi na zdánlivě banální otázku: Jak to zařídit, aby se lidé ve firmě cítili lépe, aby bylo minimum střetů, abychom na své klienty a partnery působili jako efektivní firma, na kterou se dá vždy spolehnout a se kterou je radost spolupracovat.Jednou z odpovědí je nastavení skutečně funkční firemní kultury a trvalá péče o ní. Koneckonců prosperita firmy je přímo závislá na spokojenosti lidí v ní a dobrá firemní kultura je její podmínkou.

PhDr. Alena Nekovářová

Alena Nekovářová vystudovala Filozofickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze.V roce 1998 založila soukromou jazykovou školu ASSET v Českých Budějovicích, kde působí jako ředitelka a lektorka jazykových kurzů němčiny a češtiny pro cizince. Dále se zabývá překladatelskou a tlumočnickou činností. Je autorkou a spoluautorkou řady jazykových učebnic němčiny a češtiny pro cizince, z nichž učebnice Čeština pro život získala 2. místo v soutěži Nejkrásnější kniha ČR 2006. Vytvořila a spravuje webové stránky www.nj.cz a www.czechforlife.cz. Podílí se na mezinárodních vzdělávacích projektech podporovaných EU. Je členkou Jihočeské hospodářské komory a Asociace učitelů češtiny jako cizího jazyka.

Mgr. Pavla Katzová

Pavla Katzová vystudovala Právnickou fakultu Masarykovy Univerzity v Brně.Po jejím absolvování se stala zaměstnancem legislativního a právního odboru Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR a následně vedoucí oddělení školské legislativy tohoto odboru. Podílela se na přípravě školského zákona a jeho prováděcích právních předpisů. Je autorkou odborných publikací a článků z oblasti školské legislativy a lektorkou v této oblasti. V současné době je na rodičovské dovolené.

doc. RNDr. Václav Sedláček, CSc.

Václav Sedláček přednáší na Rašínově vysoké škole a od roku 2009 externě vede katedru informatiky ZMVŠ v Třebíči.Dále působí jako auditor OSMS, ITMS. Je konzultantem, manažerem a auditorem kvality. Průběžně publikuje a recenzuje odborné i populárně naučné příspěvky. Mezi další oblasti, jimiž se zabývá, patří matematická informatika, zejména teorie automatů a formálních jazyků, metody konstrukce kompilátorů, informační systémy, umělá inteligence, bezpečnost informací, řízení rizik, management služeb informačních technologií. S Nakladatelstvím Forum spolupracuje na pozici editora a autora publikace Nástroje IT manažera.

Mgr. Jan Turek

Jan Turek je advokátem v advokátní kanceláři Weinhold Legal, v níž působí od roku 2001.Od roku 2008 je advokátem zapsaným v seznamu advokátů vedeném Českou advokátní komorou. Získal rozsáhlé zkušenosti při četných projektech zahrnujících zejména právo obchodních společností a obchodní právo, fúze, akvizice a restrukturalizace společností, dále právo duševního vlastnictví a problematiku ochrany osobních údajů. Soustavně se rovněž věnuje právu veřejného zadávání. Ve své praxi se podílel na řadě projektů pro významné klienty, mezi nimiž je řada zahraničních i domácích společností, veřejnoprávních institucí či ústředních orgánů státní správy. Jan Turek vedl již předchozí úspěšné turnusy tohoto kurzu a vždy se značným pozitivním ohlasem mezi účastníky.

Michal Orság

Michal Orság je ředitelem vzdělávací organizace EDUkační LABoratoř, která je tvořena učiteli z praxe.Je propagátorem formativního hodnocení a vydavatelem publikací Co funguje ve třídě, Efektivní výukové nástroje či Zavádění formativního hodnocení. Se svým týmem se také zabývá řešením syndromu vyhoření u učitelů a popularizací učitelského povolání. Vystudoval Pedagogickou fakultu Univerzity Palackého, učil anglický jazyk na základní a střední škole a nyní se věnuje inovacím ve školství a vzdělávání.