JUDr. Eva Plašilová

JUDr. Eva Plašilová je zkušená právnička řešící spory na pracovišti, obchodních vztazích i civilním životě.

JUDr. Eva Plašilová je zkušená právnička řešící spory na pracovišti, obchodních vztazích i civilním životě. Při řešení sporů svých klientů využívá způsobu mediace.

 

Další autoři

doc. Ing. Dana Dvořáková, , Ph.D.

Je zaměstnána na katedře finančního účetnictví a auditingu Vysoké školy ekonomické v Praze, v současné době působí rovněž ve funkci proděkanky pro pedagogiku na Fakultě financí a účetnictví.Doc. Ing. Dana Dvořáková, Ph.D. je zaměstnána na katedře finančního účetnictví a auditingu Vysoké školy ekonomické v Praze, v současné době působí rovněž ve funkci proděkanky pro pedagogiku na Fakultě financí a účetnictví. Je absolventkou oboru Ekonomické informace a kontrola VŠE v Praze. V roce 2005 obhájila disertační práci v oboru finance a účetnictví a v roce 2008 habilitovala v oboru Účetnictví a finanční řízení. Od roku 2004 je členkou Evropské asociace účetních (EAA). V roce 2004 získala certifikát školitele Mezinárodních standardů účetního výkaznictví (IFRS). Je autorkou knih s odbornou účetní tematikou (například Finanční účetnictví a výkaznictví podle mezinárodních standardů IFRS. 5. vyd., 2017), vysokoškolských učebních textů a řady příspěvků v odborných časopisech. Zabývá se přednáškovou činností pro veřejnost, zejména v rámci postgraduálních kurzů.

Mgr. Marika Kropíková

Marika Kropíková se specializuje na problematiku společného vzdělávání. Má bohaté pedagogické a speciálněpedagogické zkušenosti. Působí také jako soudní znalkyně pro obor školství a kultury se zaměřením na speciální pedagogiku, společné vzdělávání, etopedii, psychopedii a logopedii. Je autorkou celé řady článků v odborných časopisech.Je lektorkou seminářů zaměřených na inkluzivní vzdělávání, rizikové chování dětí a mládeže, práci se třídou, pedagogickou diagnostiku, legislativu... Absolvovala doplňkové vzdělání Hrozby rasismu a extremismu, výchova k aktivnímu občanství a předcházení extremismu zaměřeného pro výuku žáků, studentů a pedagogických pracovníků. Působila jako logoped v Jedličkově ústavu.

Bc. et Bc. Ondřej Homola

Ing. Aleš Sladký

Aleš Sladký je kouč a lektor v oblasti obchodu B2B. Má za sebou více než 25 let zkušeností na vedoucích obchodních pozicích, jako obchodní ředitel odpovídal za obrat ve výši 300 milionů Kč. V současnosti je stále aktivní v obchodním vedení firem.Pomáhá firmám s optimalizací obchodních postupů, trénuje obchodní dovednosti pro začátečníky i pokročilé a koučuje majitele a manažery firem.

Bc. Pavel Andrle

Pavel Andrle se specializuje na problematiku krátkodobého trade finance, především na dokumentární akreditivy a jejich financování.Působí jako poradce a konzultant v oblasti trade finance, má bohaté zahraniční zkušenosti. Je častým lektorem seminářů poskytovaných IFC (členem Světové banky) v rámci „Global Trade Finance Program“. Je tajemníkem Bankovní komise při ICC ČR. V roce 2001 publikoval úspěšnou publikaci Dokumentární akreditiv v praxi (Grada), která byla v letech 2002, 2003 a 2007 vydána v druhém, třetím a čtvrtém aktualizovaném vydání. Koncem roku 2004 vyšla jeho druhá publikace Komentář UCP500 s přihlédnutím k ISBP a dalším dokumentům Bankovní komise ICC, v sprnu 2009 vyšel Komentář UCP600 (vydavatel ICC ČR). V rámci své činnosti v bankovní komisi ICC (tvůrce mezinárodních pravidel pro dokumentární akreditivy, záruky, inkasa a standby akreditivy) působil v konzultační skupině pro revizi Jednotných zvyklostí a pravidel pro dokumentární akreditivy UCP 600 (skupina se skládala ze cca. 40 specialistů z celého světa). Je členem expertní skupiny při Centre for Expertise při rozhodčím soudu ICC, v jehož rámci experti z řad Bankovní komise ICC řeší sporné případy z oblasti dokumentárních akreditivů, bankovních záruk a dokumentárních inkas. Pavel Andrle je v současné době členem poradní skupiny připravující pravidla ICC pro Forfaiting.

Mgr. Veronika Kovářová

Veronika Kovářová je mentorka pro ženy, lektorka, life koučka, spisovatelka a mystička. Ve své praxi se věnuje ženskému autentickému leadershipu.