JUDr. Karel Voldřich
JUDr. Karel Voldřich je odborníkem v oblasti školského práva. V rámci své advokátní kanceláře AK Voldřich&Nekvasilová poskytuje stovkám mateřských a základních škol právní servis a poradenství.
Produkty související s autorem
Další autoři
JUDr. Karel Voldřich
JUDr. Karel Voldřich je odborníkem v oblasti školského práva. V rámci své advokátní kanceláře AK Voldřich&Nekvasilová poskytuje stovkám mateřských a základních škol právní servis a poradenství.
Ing. Zdeněk Fildán
Zdeněk Fildán, lektor kurzů legislativy životního prostředí a podnikové ekologie, je jednatelem firmy ENVI GROUP s.r.o., která se zabývá poradenskými službami a vydavatelskou činností v oblasti průmyslové a podnikové ekologie.Působí v řadě firem jako externí podnikový ekolog a odborný poradce při zabezpečení souladu podniků s legislativními požadavky a při zavádění systémů řízení podle ISO 14001.
Mezi stěžejní projekty, které Zdeněk Fildán řídí, patří tvorba a vydávání odborných publikací pro oblast podnikové ekologie. Publikace se zaměřují na všechny hlavní oblasti průmyslové ekologie: chemické látky a přípravky, prevence závažných havárií, chemické látky a přípravky na pracovištích, odpadové hospodářství, využívání a ochrana vod, problematika obalů, ochrana ovzduší, integrovaná prevence, integrovaný registr znečišťování a další oblasti.
Mgr. Marek Adler
Mgr. Marek Adler vstoupil do školství v roce 2015, kdy se stal učitelem na základní škole. Od roku 2018 se věnuje mentoringu v oblasti vzdělávání pedagogů a od roku 2021 tvoří svůj vlastní podcast s názvem Mozaika vzdělávání. Jako lektor se zabývá tématy, jako je využití umělé inteligence ve výuce, zavedení formativního hodnocení, anebo tandemová výuka. V současné době je také ředitelem základní školy.
JUDr. Miroslav Kubánek
JUDr. Miroslav Kubánek působí jako vedoucí odboru kanceláře starosty a tajemníka a má více než dvacetileté zkušenosti v oblasti civilního a správního práva. Vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze a dlouhodobě se věnuje lektorské a publikační činnosti.
Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková
Dagmar Vilášková je speciální pedagožka. Na pozici vedoucí školních poradenských pracovišť na základních školách zajišťuje inkluzivní podmínky pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, rovněž se věnuje podpoře a akceleraci žáků nadaných. Zkušenosti se vzděláváním dětí a žáků s kombinovaným postižením, dětí a žáků s autismem a vadou zraku předává na katedře speciální pedagogiky Ostravské Univerzity jako externí vyučující akreditovaného předmětu Strukturované učení a autismus, ale také formou bezplatných konzultací rodinám s dětmi s poruchami autistického spektra.Vystudovala speciální pedagogiku a speciální andragogiku na Masarykově Univerzitě v Brně. V roce 2006 vydala metodiku Strukturované učení pro žáky s autismem (s přihlédnutím k postižení zraku a mentální retardaci). Profesní zkušenosti získala jako učitelka v mateřské škole, asistent pedagoga, učitel na 1. stupni ZŠ, speciální pedagog v pedagogicko-psychologické poradně, odborný rada – odborník v oblasti speciální pedagogiky pro ČŠI, odborný pracovník – speciální pedagog, školní speciální pedagog a lektor. Od roku 2011 se věnuje metodickému vedení asistentů pedagogů na mateřských, základních a středních školách a tvorbě koncepcí školních poradenských pracovišť.
V rámci lektorské činnosti se věnuje tématům: Školní poradenské pracoviště, Inkluzivní vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra, Diagnostika a reedukace specifických poruch učení, Asistent pedagoga ve školní praxi, Podpůrná opatření a legislativa v MŠ, ZŠ a SŠ, Syndrom vyhoření.