JUDr. Karel Voldřich
JUDr. Karel Voldřich je odborníkem v oblasti školského práva. V rámci své advokátní kanceláře AK Voldřich&Nekvasilová poskytuje stovkám mateřských a základních škol právní servis a poradenství.
Produkty související s autorem
Další autoři
Vojtěch Untermüller
Uznávaný český copywriter, držitel řady prestižních reklamních cen se 17 lety praxe v první linii české reklamy a marketingu. Je autorem knihy Manuál copywritingu a v současnosti i lektorem copywritingu.Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.
Mgr. Jana Broulíková
Mgr. Jana Broulíková působí jako nutriční terapeutka. Specializuje se na dietní stravování, zabývá se poradenstvím při redukci hmotnosti a školním stravováním. Hodnotí jídelní lístky školních jídelen, píše odborné články a přednáší. V několika školních jídelnách pomáhala zavádět dietní stravování.
Mgr. Helena Freyová
Helena Freyová je advokátkou v Deloitte Legal s.r.o. Ve své praxi se věnuje zejména právu společností, oblasti fúzí a akvizic a komplexních restrukturalizací. Helena svým klientům poskytuje konstruktivní poradenství v oblastech správy a řízení společností, odpovědnosti statutárních orgánů a obchodněprávních vztahů.Je absolventkou Právnické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Helena je držitelkou certifikátu Diploma in Introduction to English an EU law udělovaného British Law Centre pod patronátem University of Cambridge (ICE) se zaměřením mj. na právo korporátní a smluvní.
Mgr. Dominika Bělonožníková
Mgr. Dominika Bělonožníková je grafická designérka a lektorka. Své znalosti v oblasti grafického designu předává na vzdělávacích akcích. Grafický nástroj Canva využívá ve své práci každý den. Má smysl pro detail, a právě díky tomu dokáže svým klientům předat informace tak, aby byli schopní svojí kreativitu využít v grafickém zpracování.