JUDr. Michal Morawski

JUDr. Michal Morawski pracuje jako advokát v AK Kříž a partneři.

Ve své praxi se specializuje na občanské, obchodní a pojistné právo. V uvedených právních odvětvích má rozsáhlé zkušenosti, a to včetně četného zastupování klientů ve sporných soudních řízeních především při uplatňování nároků klientů vůči pojišťovnám. Dále se věnuje problematice hazardního a loterijního práva a poskytování právních služeb v oblasti veřejných zakázek a hospodářské soutěže.

Další autoři

Ing. Věra Engelmannová

Věra Engelmannová absolvovala Vysokou školu ekonomickou v Praze a od roku 1993 pracuje ve Finanční správě ČR na úseku daně dědické, daně darovací a daně z převodu nemovitostí, nyní i daně z nabytí nemovitých věcí.V rámci lektorské činnosti aktivně spolupracuje s  Komorou daňových poradců. Podílí se na přípravě příkladů ke zkouškám na daňové poradce a je zkušební komisařkou. 

PhDr. Zdenko Matula

Zaměřuje se na mezilidskou komunikaci, týmovou práci a efektivní vedení, motivování lidí. Podílí se na vzdělávání a rozvoji dovedností pedagogických pracovníků základních a středních škol v rámci spolupráce s občanskými sdruženími.

Mgr. Adam Novák, Ph.D.

Adam Novák je samostatným advokátem, který se ve své advokátní praxi zaměřuje především na právo životního prostředí, svobodný přístup k informacím a stavební právo.

Ing. et Ing. Mgr. Marie Herynková, Ph.D.

Má bohatou praxi jako školní psycholožka na základní škole. Zároveň působí jako odborná asistentka na vysoké škole, kde vyučuje předměty psychologie. Pořádala pedagogicko-psychologické zážitkové kurzy a v lektorské činnosti se zabývá tématy krizové komunikace, šikany a kyberšikany a syndrom vyhoření.

Mgr. Radka Bradáčová

Radka Bradáčová je učitelkou a zástupkyní ředitelky MŠ V Lukách Rakovník. Zároveň působí jako ambasadorka programu eTwinning v České republice.

Mikuláš Němec

Je marketingový specialista na onlinovou reklamu a eventový manažer. Za svou pestrou kariéru v oblasti B2B, B2C a eventového marketingu má zkušenosti jak s nadnárodními giganty obchodního světa, tak se zaměřením na menší místní podnikySvé zkušenosti získal díky letitým spojením například se značkami jako jsou Samsung, eBay, Let It Roll, Monster, Johnson & Johnson, v agenturách Mustard a Aqua Digital a spoluprací s aktuálními klienty, se kterými je v kontaktu na denní bázi. Mimo prodejní a brandawareness kampaně se zaměřuje na komunikaci s fanoušky, influencerů a pořádání velkých hudebních akcí po ČR.