JUDr. Ondřej Moravec, Ph.D.
Ondřej Moravec je partnerem v Advokátní kanceláři Hartmann, Jelínek, Fráňa a partneři. Zároveň je spoluautorem komentáře ke školskému zákonu.
Další autoři
JUDr. Andrej Lobotka
Magisterské i doktorské studium absolvoval na Právnické fakultě Masarykovy univerzity. V roce 2016 absolvoval bakalářské studium na Fakultě informatiky Masarykovy univerzity, obor Informatika ve veřejné správě.Po škole sbíral zkušenosti jak ve státní správě (Česká správa sociálního zabezpečení), tak jako koncipient v advokátní kanceláři. Následně se podílel na implementaci GDPR ve společnostech UPC Česká republika a UPC Broadband Slovakia. V současné době působí jako pověřenec pro ochranu osobních údajů ve společnostech L'Oréal Česká republika, L'Oréal Slovensko a L'Oréal Magyarország.
Ing. Miroslav Kalous
Miroslav Kalous je náměstek ministra Ministerstva pro místní rozvoj ČR a spoluautor návrhu novely koncesního zákona.Zaměřuje se na právní a praktické otázky PPP projektů a koncesních smluv.
Mgr. David Zahumenský
Touha využít právo jako nástroj k dosahování spravedlnosti jej vedla k tomu, že v roce 2005 začal pracovat v Lize lidských práv, posléze se stal jejím předsedou.Věnoval se zde zejména zdravotnickému právu a právu lidí se zdravotním postižením, ale i právu pracovnímu. Za porušení informovaného souhlasu vysoudil pro klientku 300 tisíc korun. Několikrát uspěl u nejvyšších soudů či soudu ústavního, úspěšný byl také ve Štrasburku. Je členem Rady vlády pro NNO, působil ve Výboru pro lidská práva a biomedicínu.
Věrka Koukalová
Věrka Koukalová pracuje jako happiness managerka ve Fragile Media.Bohaté zkušenosti načerpala ze svého působení ve společnosti Google, kde zastávala pozici manažerky Google Partners programu a následně konzultantky projektu Digitální garáže. Má za sebou více než osm let praxe v online marketingu na vedoucích pozicích a dlouhodobě se zajímá o téma firemní kultury. Jejím úkolem happiness managerky je celý soubor rolí vedoucích k budování a udržování týmů v souladu s hodnotami firmy, udržování dobré nálady na pracovišti a posuzování osobnosti kandidátů a jejich ztotožnění s firemní kulturou.