Marek Reinoha

Marek Reinoha pracuje jako poradce v oblasti cel a unijního obchodu, je certifikován Mezinárodní obchodní komorou (ICC) jako lektor dodacích doložek INCOTERMS 2010.

Od roku 1991 působil na Federálním ministerstvu obchodu na Ústřední celní správě jako celní úředník, v roce 1992 nastoupil na Ministerstvo financí na Generální ředitelství cel, kde po několika letech působil jako ředitel celního úřadu. Od roku 2004 se již výhradně věnuje lektorské a publikační činnosti. Soustřeďuje se na témata celních předpisů, celní problematiky, problematiky DPH a SPD po vstupu ČR do EU, INCOTERMS nebo zahraničního obchodu.

Další autoři

JUDr. Vladimír Voříšek

JUDr. Andrej Lobotka

Magisterské i doktorské studium absolvoval na Právnické fakultě Masarykovy univerzity. V roce 2016 absolvoval bakalářské studium na Fakultě informatiky Masarykovy univerzity, obor Informatika ve veřejné správě.Po škole sbíral zkušenosti jak ve státní správě (Česká správa sociálního zabezpečení), tak jako koncipient v advokátní kanceláři. Následně se podílel na implementaci GDPR ve společnostech UPC Česká republika a UPC Broadband Slovakia. V současné době působí jako pověřenec pro ochranu osobních údajů ve společnostech L'Oréal Česká republika, L'Oréal Slovensko a L'Oréal Magyarország.

PhDr. Mgr. et. Mgr. Dana Dlouhá, Ph.D.

Dana Dlouhá vystudovala sociální práci a speciální andragogiku na Masarykově univerzitě. Doktorský titul získala na katedře speciální a inkluzivní pedagogiky Masarykovy univerzity. Externě spolupracuje s katedrou tělesné výchovy a výchovy ke zdraví. V rámci projektu MAP III – Akční plánování ORP Bystřice nad Pernštejnem se věnuje podpoře pedagogů v oblasti inkluze a práci s třídními kolektivy. Zajímá se o témata vztahů v třídních kolektivech, podporu pedagogů, rodičů a dětí a závislostnímu chování u osob s postižením. S prací s třídními kolektivy má více jak desetiletou zkušenost.

Ing. Mgr. Tomáš Chadim

Ing. Petr Symanek

Petr Symanek vystudoval Vysokou školu dopravní v Žilině.Po ukončení studia pracoval krátce v OKD a poté nastoupil k celní správě České republiky. Zkušenosti získané na pohraničních i vnitrozemských celních úřadech poté zúročil během svého více než šestnáctiletém působení ve společnostech tzv. „velké poradenské čtyřky“. Nyní pracuje ve své vlastní společnosti s názvem Celní poradenství s.r.o. Jeho specializací jsou kromě celní problematiky rovněž spotřební a ekologické daně. Svým klientům ze sféry výrobních, distribučních a logistických společností asistoval při prověrkách a nastavení systému dovozu a vývozu zboží, při projednávání povolení celních režimů a zjednodušených postupů a při úspěšných projektech zaměřených na vrácení cla. Společnostem, které se setkávají se spotřebními daněmi, pomáhal především řešit složité problémy vyplývající z nejednoznačné interpretace předpisů a eliminovat tak rizika, která jsou v této oblasti obzvlášť závažná.

Mikuláš Němec

Je marketingový specialista na onlinovou reklamu a eventový manažer. Za svou pestrou kariéru v oblasti B2B, B2C a eventového marketingu má zkušenosti jak s nadnárodními giganty obchodního světa, tak se zaměřením na menší místní podnikySvé zkušenosti získal díky letitým spojením například se značkami jako jsou Samsung, eBay, Let It Roll, Monster, Johnson & Johnson, v agenturách Mustard a Aqua Digital a spoluprací s aktuálními klienty, se kterými je v kontaktu na denní bázi. Mimo prodejní a brandawareness kampaně se zaměřuje na komunikaci s fanoušky, influencerů a pořádání velkých hudebních akcí po ČR.