Martin Potužák
Vede v Ipsosu tým měření kvality služeb a customer experience (CEM).
Od roku 2004 se specializuje na průzkumy metodou mystery shoppingu a na aplikaci navazujících opatření. Za svou více než desetiletou praxi získal zkušenosti s projekty v různých oborech od bankovnictví, pojišťoven přes automotive, energetiku až po retail.
Další autoři
Ing. Petr Holyszewski
Ing. Petr Holyszewski je produktový manažer pro měřiče ve společnosti ENBRA a.s.Zároveň je také vedoucí technického oddělení MaR.
Ing. Jiří Kliner
Autorizovaný inženýr v oboru TZS - Technologická zařízení staveb,
místopředseda zkušební komise ČKAIT (Česká komora autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě).
PhDr. Ing. Jiří Kruliš
Jiří Kruliš absolvoval Fakultu strojního inženýrství na ĆVUT v Praze a také psychologii na Filozofické fakultě UK.Mezi lety 1970–1994 pracoval ve Výzkumném ústavu bezpečnosti práce v Praze, spoluzaložil a později vedl oddělení ergonomie a centrum pro prevenci průmyslových havárií. Od roku 1994 působí v poradenské agentuře PREP PRAHA, má zkušenosti z pracovních pobytů a stáží v Anglii a v Německu. Je autorem a spoluautorem několika knih, vysokoškolských učebnic a desítek odborných článků.
Mgr. Martin Winter
Ve své praxi se kromě ochrany osobních údajů zabývá především obchodním a korporátním právemMartin Winter působí jako advokát v Praze. Právní služby poskytuje předním českým a mezinárodním společnostem, a to jak v rámci nejrůznějších transakcí, tak i při každodenním výkonu podnikatelských aktivit jeho klientů.
PhDr. Kristýna Titěrová
Působí jako programová ředitelka a vedoucí služeb pro pedagogy v rámci obecně prospěšné společnosti META, jež nabízí podporu pedagogům a školám, pokud se potýkají se specifickými potřebami dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (OMJ).Absolventka Filozofické fakulty UK v Praze, obor kulturologie. Podílela se na vzniku portálu www.inkluzivniskola.cz a vývoji vzdělávacích aktivit pro pedagogy v oblasti inkluze žáků s odlišným mateřským jazykem (OMJ). Vzdělávacím aktivitám, poradenství pedagogům a tvorbě a vývoji metodických materiálů se věnuje i nadále jako metodička a vedoucí služeb pro pedagogy. Dlouhodobě prosazuje inkluzivní opatření v oblasti vzdělávání dětí a žáků s OMJ. Od listopadu 2017 má na starosti i programové směřování organizace, networkové a advokační aktivity.