Mgr. Bc. Martin Kůs
Martin Kůs je advokátem zabývající se oblastmi jako je zdravotnické právo, právo obchodních společností, pracovní právo a správní právo. V těchto oblastech vede odborná školení.
Produkty související s autorem
Další autoři
Ing. Olga Hochmannová
Olga Hochmannová je daňovým poradcem.Problematikou DPH se zabývá od r. 1993, kdy byla DPH v ČR zavedena. Působila na finančním úřadě, na Ministerstvu financí ČR jako ředitelka odboru DPH, od r. 1996 působí v soukromé sféře.
Olga Hochmannová k tématu DPH pravidelně přednáší, publikuje v odborných časopisech a podílela se jako spoluautorka na několika publikacích k DPH.
JUDr. Jakub Halíř
Jakub Halíř pracuje pro Českou správu sociálního zabezpečení.Přednáší na Právnické fakultě Masarykovy univerzity, kde se zabývá zejména právem sociálního zabezpečení. Působí také jako interní lektor ve veřejné správě, konkrétně ve správě sociálního zabezpečení.
Mgr. Pavel Zeman
Pavel Zeman je bývalým ředitelem školského úřadu a vedoucím odboru školství Krajského úřadu České Budějovice, je erudovaným školitelem a lektorem v oblasti řízení a hospodaření škol.
Jan Petr
Jan Petr se věnuje digitalizaci už třicet let. Byl přitom, když Software602 prodal stotisíc textových editorů, byl prvním zaměstnancem a zároveň ředitelem firmy EDITEL, která realizovala projekty elektronické bankovnictví a EDI. Byl partnerem firmy Deloitte pro Management Consulting. Následně se vrátil do Software602 jako ředitel a byl při spuštění Datových schránek i CzechPOINT. Pracoval na Magistrátu hlavního města Prahy jako ředitel sekce digitalizace a řízení. V současné době pracuje v Digitální a informační agentuře v odboru hlavního architekta a koordinuje činnost zavádění Zákona 12/2020 Sb. o právu na digitální služby.
PhDr. Jana Mrázková, Ph.D.
Pracuje jako školní speciální pedagožka a zároveň také v pedagogicko-psychologické poradně na pozici metodičky pro školní poradenská pracoviště. Dále působí jako supervizorka a učí na PedF UK v kurzu CŽV pro školní psychology a speciální pedagogy. Na této fakultě vystudovala obor Speciální pedagogika a psychologie edukativní a školní, absolvovala sebezkušenostní psychoterapeutický výcvik, systemický výcvik v rodinné terapii a supervizní výcvik. Problematice inkluzivního vzdělávání, ale především podpoře žáků, učitelů a rodičů se věnuje ve své praxi, výzkumu i lektorsky.