Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková

Dagmar Vilášková je speciální pedagožka. Na pozici vedoucí školních poradenských pracovišť na základních školách zajišťuje inkluzivní podmínky pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, rovněž se věnuje podpoře a akceleraci žáků nadaných. Zkušenosti se vzděláváním dětí a žáků s kombinovaným postižením, dětí a žáků s autismem a vadou zraku předává na katedře speciální pedagogiky Ostravské Univerzity jako externí vyučující akreditovaného předmětu Strukturované učení a autismus, ale také formou bezplatných konzultací rodinám s dětmi s poruchami autistického spektra.

Vystudovala speciální pedagogiku a speciální andragogiku na Masarykově Univerzitě v Brně. V roce 2006 vydala metodiku Strukturované učení pro žáky s autismem (s přihlédnutím k postižení zraku a mentální retardaci). Profesní zkušenosti získala jako učitelka v mateřské škole, asistent pedagoga, učitel na 1. stupni ZŠ, speciální pedagog v pedagogicko-psychologické poradně, odborný rada – odborník v oblasti speciální pedagogiky pro ČŠI, odborný pracovník – speciální pedagog, školní speciální pedagog a lektor. Od roku 2011 se věnuje metodickému vedení asistentů pedagogů na mateřských, základních a středních školách a tvorbě koncepcí školních poradenských pracovišť.

V rámci lektorské činnosti se věnuje tématům: Školní poradenské pracoviště, Inkluzivní vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra, Diagnostika a reedukace specifických poruch učení, Asistent pedagoga ve školní praxi, Podpůrná opatření a legislativa v MŠ, ZŠ a SŠ, Syndrom vyhoření.

Další autoři

Bc. Radim Vašíček

Radim Vašíček pracuje na pozici SEO Product Managera ve firmě Poski.com.s.r.o. Už několik let se věnuje problematice SEO. Své zkušenosti získané optimalizací velkého množství webů, by rád předal dále.

Mgr. Martina Hejduková

Martina Hejduková prošla obchodními a manažerskými pozicemi v nadnárodních i českých společnostech, dlouhodobě vedla obchodní týmy s celorepublikovou působností: Kiss 98 FM, Ringier, HBO a UPS, byla generální ředitelkou společnosti Albatros. Jako zkušená lektorka se specializuje na trénink prodejních dovedností, management prodejních týmů, komunikaci a typologii klienta i prodejce. Díky zkušenostem v oblasti reklamy přednáší i marketingové dovednosti.

Bc. Karel Kuchařík

B.Sc. Adam Svejkovský

Projektovému řízení se věnuje od roku 2003, kdy spoluzaložil a pracoval jako projektový manažer v hudebním vydavatelství a produkční společnosti Neighbor Beats Entertainment. Zde působil i jako hlavní koordinátor klíčových aktivit, strategického, personálního a finančního řízení. V roce 2008 rozšířil své projektové zkušenosti o roli konzultanta - specialisty pro zvyšování efektivity prodejních procesů ve společnosti CAMPI. Pracoval v týmu pro analýzu manažerského řízení, prodejních procesů i následného zavádění klíčových změn ve společnostech Raiffeisenbank, Tatra Banka či Poštovní spořitelna. V těchto projektech si osvojil techniky myšlenkových map a koučinku. V pozici projektového manažera realizoval projekt největšího online tréninku svého druhu v ČR - Neurorestart Peníze. Nyní pracuje jako projektový manažer v digitální reklamní agentuře Dark Side. Navíc je aktivní ve společensky prospěšných projektech, např. Lídrárna.

Mgr. Janka Brezániová

Janka Brezániová je advokátkou v advokátní kanceláři Taylor Wessing, kde působí již pátým rokem. Je vedoucí pracovněprávního oddělení kanceláře a ve své praxi se zaměřuje především na oblast zaměstnávání, důchodů a mobility. Je zároveň spoluautorkou komentáře k novému občanskému zákoníku od nakladatelství C. H. Beck, 2017.

Mgr. Jana Štybnarová

Mgr. Jana Štybnarová vystudovala učitelství 1. stupně ZŠ na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Praze a poté pracovala jako učitelka na základní škole. Později nastoupila na MŠMT, kde řešila problematiku evaluace, a to i v rámci projektů OPVK Kvalita I a Kvalita II. Podílela se na vedení projektu Cesta ke kvalitě, který se zabýval tematikou autoevaluace škol. Zároveň působila jako poradkyně autoevaluace. Absolvovala vzdělávání systemické supervize a koučování. Od roku 2017 je pedagogickou konzultantkou v 8. ZŠ Most a v současnosti také působí jako lektorka školských témat. Specializuje se na aktivní metody učení.