Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková

Dagmar Vilášková je speciální pedagožka. Na pozici vedoucí školních poradenských pracovišť na základních školách zajišťuje inkluzivní podmínky pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, rovněž se věnuje podpoře a akceleraci žáků nadaných. Zkušenosti se vzděláváním dětí a žáků s kombinovaným postižením, dětí a žáků s autismem a vadou zraku předává na katedře speciální pedagogiky Ostravské Univerzity jako externí vyučující akreditovaného předmětu Strukturované učení a autismus, ale také formou bezplatných konzultací rodinám s dětmi s poruchami autistického spektra.

Vystudovala speciální pedagogiku a speciální andragogiku na Masarykově Univerzitě v Brně. V roce 2006 vydala metodiku Strukturované učení pro žáky s autismem (s přihlédnutím k postižení zraku a mentální retardaci). Profesní zkušenosti získala jako učitelka v mateřské škole, asistent pedagoga, učitel na 1. stupni ZŠ, speciální pedagog v pedagogicko-psychologické poradně, odborný rada – odborník v oblasti speciální pedagogiky pro ČŠI, odborný pracovník – speciální pedagog, školní speciální pedagog a lektor. Od roku 2011 se věnuje metodickému vedení asistentů pedagogů na mateřských, základních a středních školách a tvorbě koncepcí školních poradenských pracovišť.

V rámci lektorské činnosti se věnuje tématům: Školní poradenské pracoviště, Inkluzivní vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra, Diagnostika a reedukace specifických poruch učení, Asistent pedagoga ve školní praxi, Podpůrná opatření a legislativa v MŠ, ZŠ a SŠ, Syndrom vyhoření.

Další autoři

Mgr. Štěpán Holub

Štěpán Holub - Holubová advokáti s.r.o. se v advokátní kanceláři věnuje poskytování právního poradenství zejména v oblasti korporátního řízení a ochraně osobních údajů.Právní služby poskytuje rovněž v mezinárodním kontextu. Je zapsán jako mediátor pro obchodní a civilní spory u České advokátní komory a Bruselské advokátní komory a dále jako rozhodce u Rozhodčího soudu při Hospodářské komoře České republiky a Agrární komoře České republiky. Právo studoval na Právnické fakultě UK a na Stockholmské univerzitě.

Eva Hruštincová

Eva Hruštincová je hodnotitelkou a členkou komise projektu Ligy lidských práv Férová škola.

Ing. Tomáš Tragan, Ph.D., MiFireE, IRMCert

Tomáš Tragan se pohybuje v oblastech řízení rizik 20 let. Již na vysoké škole byl jedním ze spoluzakladatelů pracoviště Laboratoř výzkumu a managmentu rizik (LabRisk) působící pod VŠB TUO. 15 let pracuje pro makléřskou společnost RENOMIA, a.s., lídra pojistného trhu s mezinárodní působností, kde má na starosti poradenství klíčovým klientů v oblastech analýzy a řízení rizik.Pečuje také o celkovou metodiku risk based přístupu ke správě pojistných programů klíčových klientů společnosti. Má kvalifikaci v řízení rizik potvrzenou získáním certifikátu Institution of Risk Management (THEIRM) v Londýně.

Jaroslava Svobodová

Jaroslava Svobodová působila jako metodik účetnictví na Ministerstvu školství, mládeže a tělovýchovy a na Ministerstvu financí. Za svou mnohaletou kariéru nasbírala zkušenosti také z oblasti lektorské a publikační činnosti.

Bc. Zbyněk Tuček

Bc. Zbyněk Tuček je odborně způsobilá osoba v požární ochraně, autorizovaný technik pro požární bezpečnost staveb a vedoucí sekce PO ve firmě TUSPO CO. s.r.o.

Ing. Petr Skokan, MBA

Petr Skokan získal za svoji dvacetiletou praxi zkušenosti zejména v oblasti prodeje, marketingu a zákaznického servisu.Byl odpovědný za prodej a rozvoj obchodu s velkými nadnárodními zákazníky ve firmách jako Siemens nebo Ericsson v České republice i v zahraničí. Nyní se věnuje internetovým projektům a jako konzultant pomáhá rozvíjet obchodní činnost malých a středních firem.