Mgr. Hana Hlobilová

Hana Hlobilová je absolventkou jednooborové psychologie na MUNI. Absolvovala kompletní kurz krizové intervence, kurz diagnostiky schopností a dovedností v oblasti čtení a psaní, kurz práce s terapeutickým pískovištěm. Čerpá ze své praxe školní psycholožky na ZŠ a z praxe v krizovém Centru Annabell pro lidi s poruchami příjmu potravy. V současnosti aktivně spolupracuje s online psychologickou poradnou MOJRA.cz (www.mojra.cz).

Další autoři

Ing. Zdeněk Burda

Daňový a účetní poradce. Po absolvování Vysoké školy ekonomické v Praze působil několik let v odborném školství. Od roku 1995 je členem Komory daňových poradců, kde postupně působil v disciplinární komisi i v Prezidiu KDP. Nyní je členem sekce správy daní a zkušebním komisařem KDP. V současnosti je jednatelem společnosti BD Consult, s.r.o. zaměřené na daňové poradenství a zastupování klientů při sporech se správci daně (včetně soudních řízení). Má za sebou bohatou publikační a přednáškovou činnost.

Mgr. Tomáš Hrdina

Mgr. Tomáš Hrdina je advokátem specializujícím se na oblast obchodních korporací, zejména pak na oblast tzv. podnikových kombinací (přeměny, převody podílů, vklady do společnosti, akvizice) a komplexního poradenství pro obchodní společnosti včetně vymáhání pohledávek. Vedle toho se zaměřuje na problematiku právní odpovědnosti (občanskoprávní, správněprávní, trestněprávní) se zaměřením ve vztahu k obchodním společnostem, likvidací obchodních společností a oblast cenných papírů.

Dr. Josef Černohlávek

Dr. Josef Černohlávek je advokát a rozhodce specializovaný na stavební právo a další právní obory. Působí jako advokát v rámci advokátní kanceláře Ürge & Černohlávek.

Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková

Dagmar Vilášková je speciální pedagožka. Na pozici vedoucí školních poradenských pracovišť na základních školách zajišťuje inkluzivní podmínky pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, rovněž se věnuje podpoře a akceleraci žáků nadaných. Zkušenosti se vzděláváním dětí a žáků s kombinovaným postižením, dětí a žáků s autismem a vadou zraku předává na katedře speciální pedagogiky Ostravské Univerzity jako externí vyučující akreditovaného předmětu Strukturované učení a autismus, ale také formou bezplatných konzultací rodinám s dětmi s poruchami autistického spektra.Vystudovala speciální pedagogiku a speciální andragogiku na Masarykově Univerzitě v Brně. V roce 2006 vydala metodiku Strukturované učení pro žáky s autismem (s přihlédnutím k postižení zraku a mentální retardaci). Profesní zkušenosti získala jako učitelka v mateřské škole, asistent pedagoga, učitel na 1. stupni ZŠ, speciální pedagog v pedagogicko-psychologické poradně, odborný rada – odborník v oblasti speciální pedagogiky pro ČŠI, odborný pracovník – speciální pedagog, školní speciální pedagog a lektor. Od roku 2011 se věnuje metodickému vedení asistentů pedagogů na mateřských, základních a středních školách a tvorbě koncepcí školních poradenských pracovišť. V rámci lektorské činnosti se věnuje tématům: Školní poradenské pracoviště, Inkluzivní vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra, Diagnostika a reedukace specifických poruch učení, Asistent pedagoga ve školní praxi, Podpůrná opatření a legislativa v MŠ, ZŠ a SŠ, Syndrom vyhoření.

Mgr. Pavel Řehák

Pavel Řehák je absolventem Fakulty bezpečnostně právní Policejní akademie ČR v Praze, v současnosti pokračuje ve svém vzdělávání na Právnické fakultě Univerzity Karlovy.V právním oddělení společnosti DC GROUP s.r.o. působí od konce roku 2012. Specializuje se na vymáhání pohledávek v oblasti soudního, exekučního a insolvenčního řízení.

Jiří Kunz

Majitel a jednatel společnosti CSI Logistics. V logistice působí již přes 25 let na pozicích od supervizorských po manažerské. Spolupracoval na logistických projektech se středně velkými společnostmi i nadnárodními korporacemi (P&O Trans European, BLG Logistics, Menlo Worlwide Logistics, DB Schenker či Kraft Foods).Je držitelem certifikátu ICV Logistika v praxi – suply chain. Absolvoval několik logistických stáží v zahraničí. Své bohaté zkušenosti předává formou kurzů založených na komunikaci, propojení teorie s praxí a reálném využití v pracovním procesu klienta.