Mgr. Hana Švejdová

Hava Švejdová byla 36 let učitelkou mateřské školy, z toho 12 let současně učitelkou LDO ZUŠ. Nyní je externím pedagogem PF JU v Českých Budějovicích, lektorkou DVPP. Věnuje se dramatické výchově, předškolnímu vzdělávání, prožitkovému učení.

Publikuje v nakladatelství Raabe, Portál, časopisech jako je Informatorium atd. Je třetím hlavním členem vedení projektů pro učitele mateřských škol. Stejně jako Miluše Vítečková a Eva Svobodová participuje na 3. ročníku Letní školy pro učitele mateřských škol.

Další autoři

Ing. Soňa Gullová, Ph.D.

Soňa Gullová působí jako vysokoškolský učitel na Vysoké škole ekonomické, kde vyučuje předmět Mezinárodní obchodní jednání a protokol.Je autorkou mnoha článků, skript, monografií i článků v odborném tisku.

Michael Rada

Lektor zužitkovává 25 let profesní praxe v logistice, obchodě, výrobě a dalších oborech v rámci nadnárodních i tuzemských společností, včetně logistické divize druhé největší korporace Japonska, či logistické společnosti SCHENKER.Michael Rada má za sebou několik desítek projektů zvyšování efektivity logistických řetězců a operací, vývoje efektivních obalů a více než stovku seminářů a workshopů, které byly základem pro vytvoření celosvětově první metody systémové prevence vzniku odpadu – INDUSTRIAL UPCYCLING. Tato metoda se stala na konci roku 2015 základem INDUSTRY 5.0, průmyslu, který spojuje lidi a stroje a namísto zneužívání přírodních zdrojů efektivně využívá zdroje již existující.

Mgr. Dominika Bělonožníková

Mgr. Dominika Bělonožníková je grafická designérka a lektorka. Své znalosti v oblasti grafického designu předává na vzdělávacích akcích. Grafický nástroj Canva využívá ve své práci každý den. Má smysl pro detail, a právě díky tomu dokáže svým klientům předat informace tak, aby byli schopní svojí kreativitu využít v grafickém zpracování.

Michaela Antalíková

Michaela Antalíková vystudovala Státní konzervatoř, posléze sociální pedagogiku a teologii na VOŠ Jabok.Učila na 1. i 2. st. běžné státní základní školy, soukromé ZŠ Klíček, ale také na ZŠ s Montessori programem. V její třídě vždy byly začleněny děti se znevýhodněním, ať zdravotním, mentálním nebo sociálním. Je lektorkou programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení. Řadu let se věnuje práci s dětmi s postižením a lektoruje semináře pro pedagogy, asistenty pedagoga, rodiče a sociální pracovníky. Také vede prožitkové dílny se školními třídami, kde je začleněno dítě s postižením nebo do třídy má teprve přijít – cílem je dětem a učitelům pomoci nastavit ve třídě základy dobrých vztahů. Zajímá se o praktické využití nástrojů Plánování zaměřeného na člověka ve škole. Pro Rytmus-od klienta k občanovi, o.p.s. pracuje ve Středisku podpory inkluze jako metodička a lektorka.

Ing. Milan Moravec

Milan Moravec působí jako vedoucí oddělení inspekce II BOZP v rámci Státního úřadu inspekce práce v Praze.Věnuje se především revizím zdvihacích zařízení a současně působí jako vedoucí oddělení pro revize technických zařízení v rámci SUIP.

Michal Orság

Michal Orság je ředitelem vzdělávací organizace EDUkační LABoratoř, která je tvořena učiteli z praxe.Je propagátorem formativního hodnocení a vydavatelem publikací Co funguje ve třídě, Efektivní výukové nástroje či Zavádění formativního hodnocení. Se svým týmem se také zabývá řešením syndromu vyhoření u učitelů a popularizací učitelského povolání. Vystudoval Pedagogickou fakultu Univerzity Palackého, učil anglický jazyk na základní a střední škole a nyní se věnuje inovacím ve školství a vzdělávání.