Mgr. Hana Švejdová

Hava Švejdová byla 36 let učitelkou mateřské školy, z toho 12 let současně učitelkou LDO ZUŠ. Nyní je externím pedagogem PF JU v Českých Budějovicích, lektorkou DVPP. Věnuje se dramatické výchově, předškolnímu vzdělávání, prožitkovému učení.

Publikuje v nakladatelství Raabe, Portál, časopisech jako je Informatorium atd. Je třetím hlavním členem vedení projektů pro učitele mateřských škol. Stejně jako Miluše Vítečková a Eva Svobodová participuje na 3. ročníku Letní školy pro učitele mateřských škol.

Další autoři

Ing. David Pinka

David Pinka je poradce a specialista na řízení nákupu, logistiky a odběratelsko-dodavatelských vztahů.

Mgr. Lucie Zálohová

Státní úřad inspekce práce

Jan Henyš

PhDr. Mgr. Monika Puškinová, Ph.D.

Monika Puškinová je vyhledávanou specialistkou na školskou legislativu. Zabývá se také poradenskou a lektorskou činností. Má bohatou praxi v oblasti školství, publikuje odborné knihy a články. Je jednatelkou společnosti Monika Puškinová, s. r. o. 

Mgr. Katarína Jindrová

Katarína Jindrová Vzdelanie: Trnavská univerzita v Trnave (magister práv, 2009), Aristotle University of Thessaloniki, Faculty of Law (2007-2008) Profesijné členstvo: Slovenská advokátska komora (od 2010-advokátsky koncipient) Jazyky: anglický, grécky, slovenský, poľský Špecializácia: pracovné právo, občianske právo hmotné, občianske právo procesné Prax: advokátsky koncipientKatarína Jindrová Vzdelanie: Trnavská univerzita v Trnave (magister práv, 2009), Aristotle University of Thessaloniki, Faculty of Law (2007-2008) Profesijné členstvo: Slovenská advokátska komora (od 2010-advokátsky koncipient) Jazyky: anglický, grécky, slovenský, poľský Špecializácia: pracovné právo, občianske právo hmotné, občianske právo procesné Prax: advokátsky koncipient

Dan Kresa

Dan Kresa získal znalosti studiem bezpečnosti, strategie a mezinárodních vztahů i prostřednictvím práce ve firmě Gordic, kde se zaměřuje na vzdělávací projekty a kybernetickou bezpečnost organizací a státu. Při svých školeních dovede upoutat pozornost a v posluchačích probudit zájem i nové rozměry přemýšlení o problematice.