Mgr. Ing. Kamil Nejezchleb, Ph.D.

Další autoři

Mgr. Anna Vašíčková

Mgr. Anna Vašíčková pracuje ve Státním oblastním archivu v Praze v Oddělení fondů hospodářských subjektů. Zajišťuje metodickou podporu veřejnoprávních i soukromoprávních původců v oblasti předarchivní péče a spisové služby, včetně elektronických skartačních řízení.

Bc. Renata Bulvová

Renata Bulvová má mnohaleté zkušenosti s vlastním vedením a výukou kurzů a seminářů rétoriky a osobnostního herectví v různých školách a firmách. Je zakladatelkou Školy rétoriky.Absolvovala DAMU, katedru autorské tvorby, herectví a pedagogiky u prof. I. Vyskočila.

Mgr. Petr Pernica

Petr Pernica je samostatným advokátem se zaměřením zejména na veřejné zakázky, závazkové právo (tj. tvorbu smluv), a vše co souvisí s informačními technologiemi a osobními údaji (od obchodních podmínek pro e-shopy, GDPR, přes licenční smlouvy, až po kybernetickou bezpečnost).

Mgr. Jiří Helán

Ve své praxi se věnuje ochraně osobních údajů, marketingovému právu, právu duševního vlastnictví, ochraně spotřebitele a obchodování na internetuJiří Helán je absolventem Právnické fakulty Masarykovy univerzity a partnerem advokátní kanceláře KROUPAHELÁN. O ochraně osobních údajů aktivně přednáší, připravuje se na práci pověřence pro ochranu osobních údajů a podílel se na realizaci několika projektů v oblasti ochrany osobních údajů.

Iva Ouhrabková

Iva Ouhrabková je výtvarnice, licencovaná arteterapeutka a členka České arteterapeutické asociace, Sdružení českých výtvarných umělců a The International Academy of Ceramics.Nabízí intenzivní sebezkušenostní kurzy, skupinové a individuální výtvarné kurzy, arteterapeutická sezení. Ve své práci využívá projektivní koláže Miroslava Huptycha a další imaginativní techniky. Nově též aplikuje ojedinělou techniku inspirovanou prací v hliněném poli a párovou arteterapii. Má zkušenosti jako lektorka tvořivých kurzů pro děti i dospělé.

Michal Orság

Michal Orság je ředitelem vzdělávací organizace EDUkační LABoratoř, která je tvořena učiteli z praxe.Je propagátorem formativního hodnocení a vydavatelem publikací Co funguje ve třídě, Efektivní výukové nástroje či Zavádění formativního hodnocení. Se svým týmem se také zabývá řešením syndromu vyhoření u učitelů a popularizací učitelského povolání. Vystudoval Pedagogickou fakultu Univerzity Palackého, učil anglický jazyk na základní a střední škole a nyní se věnuje inovacím ve školství a vzdělávání.