Mgr. Jiří Helán
Ve své praxi se věnuje ochraně osobních údajů, marketingovému právu, právu duševního vlastnictví, ochraně spotřebitele a obchodování na internetu
Jiří Helán je absolventem Právnické fakulty Masarykovy univerzity a partnerem advokátní kanceláře KROUPAHELÁN. O ochraně osobních údajů aktivně přednáší, připravuje se na práci pověřence pro ochranu osobních údajů a podílel se na realizaci několika projektů v oblasti ochrany osobních údajů.
Produkty související s autorem
Další autoři
doc. Ing. et Ing. František Kuda, CSc.
František Kuda je vedoucím katedry městského inženýrství Fakulty stavební Vysoké školy báňské - Technické univerzity v Ostravě a předsedou České společnosti městského inženýrství.Jeho hlavní oblastí vědeckého zájmu je facility management. Problematiku správy majetku a provozu budov dlouhodobě přednáší. Na tato témata také publikuje a řeší grantové projekty.
Bc. Štěpán Javorčák
Štěpán Javorčák pracuje ve společnosti ALSENTA s.r.o.Velkou část své předchozí profesní dráhy prožil ve firmě ŠKODA Ostrov, s.r.o., kde zastával pozice vedoucí outsourcingu, konstruktér – projektant a analytik nákupu. Zde se začal věnovat reorganizaci nákupu a své zkušenosti dále rozšiřoval ve společnostech MSA, a.s. a Česká Zbrojovka a.s. V roce 2004-2007 podnikl cestu kolem světa. Po svém návratu se začlenil do společnosti KOMPASS Czech Republic, s.r.o. kde zastával pozici projektového manažera v oblasti outsourcing nákupu a nástroje pro nákup.
JUDr. Eva Plašilová
JUDr. Eva Plašilová je zkušená právnička řešící spory na pracovišti, obchodních vztazích i civilním životě.JUDr. Eva Plašilová je zkušená právnička řešící spory na pracovišti, obchodních vztazích i civilním životě. Při řešení sporů svých klientů využívá způsobu mediace.
Michal Orság
Michal Orság je ředitelem vzdělávací organizace EDUkační LABoratoř, která je tvořena učiteli z praxe.Je propagátorem formativního hodnocení a vydavatelem publikací Co funguje ve třídě, Efektivní výukové nástroje či Zavádění formativního hodnocení. Se svým týmem se také zabývá řešením syndromu vyhoření u učitelů a popularizací učitelského povolání. Vystudoval Pedagogickou fakultu Univerzity Palackého, učil anglický jazyk na základní a střední škole a nyní se věnuje inovacím ve školství a vzdělávání.
Mgr. Marek Adler
Mgr. Marek Adler vstoupil do školství v roce 2015, kdy se stal učitelem na základní škole. Od roku 2018 se věnuje mentoringu v oblasti vzdělávání pedagogů a od roku 2021 tvoří svůj vlastní podcast s názvem Mozaika vzdělávání. Jako lektor se zabývá tématy, jako je využití umělé inteligence ve výuce, zavedení formativního hodnocení, anebo tandemová výuka. V současné době je také ředitelem základní školy.