Mgr. Karel Matuška
Karel Matuška absolvoval studium oboru archivnictví na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci a na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích.
V roce 1996 nastoupil do tehdejšího 3. oddělení Státního oblastního archivu v Třeboni na pozici archivář – instruktor pro podnikové archivy. Od roku 2004 je vedoucím oddělení předarchivní péče a metodiky třeboňského oblastního archivu. Od roku 1997 se na území Jihočeského kraje pravidelně zabývá lektorskou činností v oblasti spisové služby. Od roku 2007 je externím spolupracovníkem Filozofické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích při výuce spisové služby a archivnictví.
Další autoři
Jarmila Zahornadská, Ph.D.
Jarmila Zahorandská, zkušená lektorka v jednotlivých oblastech životního prostředí, včetně zavádění manažerských environmentálních systémů, působí jako odborný poradce při zabezpečení souladu podniků s legislativními požadavky.Jako osoba odborně způsobilá pro nakládání s chemickými látkami a přípravky, vodohospodář a odpadový hospodář prakticky vede podniky při plnění legislativních požadavků a odborně je zastupuje při jednání s kontrolními orgány a státní správou.
PhDr. Alena Nekovářová
Alena Nekovářová vystudovala Filozofickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze.V roce 1998 založila soukromou jazykovou školu ASSET v Českých Budějovicích, kde působí jako ředitelka a lektorka jazykových kurzů němčiny a češtiny pro cizince. Dále se zabývá překladatelskou a tlumočnickou činností. Je autorkou a spoluautorkou řady jazykových učebnic němčiny a češtiny pro cizince, z nichž učebnice Čeština pro život získala 2. místo v soutěži Nejkrásnější kniha ČR 2006. Vytvořila a spravuje webové stránky www.nj.cz a www.czechforlife.cz. Podílí se na mezinárodních vzdělávacích projektech podporovaných EU. Je členkou Jihočeské hospodářské komory a Asociace učitelů češtiny jako cizího jazyka.
Mgr. Veronika Havelková
Veronika Havelková vystudovala učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní a střední školy (obory matematika a pedagogika) na PedF UK v Praze.V současné době na PedF UK studuje v doktorském programu, v rámci něhož se věnuje využití počítačových technologií ve výuce matematiky. Od roku 2011 učí na základní škole a je spoluzakladatelkou GeoGebra institutu v Praze.
František Frýdl
František Frýdl, lektor s mnohaletou působností na pozici senior konzultanta a vedoucího projektů patří k nejzkušenějším pracovníkům společnosti Asseco Solutions.Za dobu svého působení má na svém kontě vedení projektů, implementace systému Helios Orange, údržbu systému, péči o zákazníky i podporu partnerské sítě. V místě svého předchozího působení zastával pozici správce IS Helios Orange, dokáže proto na problematiku velmi dobře pohlížet i očima zákazníka.
Mgr. Kateřina Janatová
Kateřina Janatová je projektovou manažerkou v Evropské rozvojové agentuře. Podílí se na přípravě a realizaci projektů v rámci českých operačních programů a administraci projektů zjednodušeného vykazování pro školy v České republice.Je absolventkou Univerzity Karlovy – obor Veřejná a sociální politika. Věnuje se nejen dotačnímu poradenství v oblasti neinvestičních fondů, ale i samotnému řízení projektů financovaných z českých i mezinárodních dotačních programů. Specializuje se zejména na Operační program Praha – pól růstu ČR a Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání. V poslední době se soustředí i na administraci projektů zjednodušeného vykazování pro školy v České republice. Na poli mezinárodním v součinnosti s partnerskými organizacemi z celé Evropy realizuje projekty v rámci dotačních programů Interreg Danube, Erasmus+ a Visegrad Fund.
PhDr. Mgr. Michaela Šedá, Ph.D.
Michaela Šedá vystudovala magisterský obor speciální pedagogika se zaměřením na etopedii a psychopedii. Specializaci si rozšířila o specifické poruchy učení a učitelství prvního stupně. Doktorský titul získala na katedře speciální a inkluzivní pedagogiky Masarykovy univerzity. Od roku 2012 se věnuje v praxi dětem a mladistvým s poruchami chování a emocí, dále se věnuje problematice závislosti, dynamice školních kolektivů, poradenství a intervenci v prostředí škol. Výzkumnou činnost zaměřuje na poradenství a prevenci na základních školách.